Het besef kwam bij mij door een combi van de uitzending en het gesprekje met Menno...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's toevallig.
Ik zat vanavond naar de uitzending te kijken (en dat is waar de meeste stemmers zich op baseren), en ik dacht zomaar ineens: Joost gaat Big Brother 5 winnen.
Ik gok op Roel, Lieske en Joost.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
thanks
In de finale zitten zeker Joost en Lieske en linda
Alsof de meest integere zou winnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik kijk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost waarschijnlijk BB gaat winnen....
Hij is écht de meest integere van allemaal. (op Ralph na dan)
Ik gun het hem al te graagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef cuall het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE
![]()
Ik denk ook dat Joost een hele goed kans maakt en ondanks dat hij soms wat druk is vind ik hem toch wel heel leuk en boveal heel eerlijk![]()
Nou, ik heb veel feestjes in mijn leven meegemaakt, maar deze was wel het kutste hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor het hoerenfeest van a.s. Zaterdag.
Zielig ????quote:
Nu mijn favoriet weg is kan ik de rest wel een stuk objectiever bekijken, dat is ook wel leuk.. Het maakt me eigenlijk niet uit wie er wint. (zolang het Tanja en Chantal maar niet zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Ik hoop dat Joost wint
Hij mag van mij ook wel winnen. Leuke sympathieke jongen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:24 schreef MissX het volgende:
Ik hoop dat Joost wint
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
dat zijn iig Dido, Nathalie, Chantal en Tanja maar is natuurlijk een zeer wazige gok![]()
Hummie heeft aandelen erin. Volgende week te koopquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
Waarom heeft BB ze die kutkaarten gegeven, nu zitten ze steeds quasispiritueel dom te lullen!
Tanja is na de bevalling weg, dan is ze niet meer voor BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mag al lang niet meer winnen. Tanja zit er in om een baby te baren.. verder niet. BB5 winnen mag natuurlijk nooit, al was het alleen maar omdat ze niet volgens de BB regels in het huis heeft gezeten.
ik zeg niet dat ik Joost zielig VIND ik zeg dat ik het zielig VOOR hem vind, voorgelogen worden is namelijk niet leuk ook al is het een spelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Zielig ????
Waarom denk je dat Joost zielig is? Een goed hart hebben betekent niet dat hij op zijn achterhoofd gevallen is, toch?
Hij weet toch wat BB betekent, dat het een onnatuurlijke setting is en dat er continue opdrachten en confrontaties zijn? Of anders zou hij dat nu ondertussen wel moeten weten (lieske, rookpolitie, herken de homo)
Ik denk dat Joost heus wel weet dat je met allerlei onverwachte dingen moet rekening houden, en dat er "maskers" zijn.
Ik denk dat Joost intelligent en stevig genoeg in zijn schoenen staat om het te verwerken dat Menno's leugen onderdeel van het spel is, en niet persoonlijk bedoeld.
Dan moet ernog heel wat veranderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu mijn favoriet weg is kan ik de rest wel een stuk objectiever bekijken, dat is ook wel leuk.. Het maakt me eigenlijk niet uit wie er wint. (zolang het Tanja en Chantal maar niet zijn)
Als ik op die manier naar het huis kijk denk ik gewoon dat Joost het gaat worden.
Menno had denk ik ook niet veel keuze. Opdracht is opdracht. Dus ik denk dat Joost het wel begrijptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik Joost zielig VIND ik zeg dat ik het zielig VOOR hem vind, voorgelogen worden is namelijk niet leuk ook al is het een spel
BB zit vol met verassingen en plotwendingenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Die is wel HEEL wazig inderdaad
![]()
hij zal het ook wel begrijpen maar hoe het net over kwam was gewoon zielig, heel meelevend zijn en dat de ander gewoon keihard zit te liegenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno had denk ik ook niet veel keuze. Opdracht is opdracht. Dus ik denk dat Joost het wel begrijpt.
Je kunt daar met meerdere e-mail adressen op je favoriet stemmen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ernog heel wat veranderen.
Tot nu toe stemt nog 1 op de 3 mensen op Roel en 1 op de 10 mensen maar op Joost.
(volgens poll op Talpa site)
je zou best gelijk kunnen hebben, maar ik heb het gevoel dat linda er steeds een beetje tussen door gaat fietsen. Maar roel zou ook kunnen maar ik vraag mij af of hij het einde haalt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op Roel, Lieske en Joost.
Linda staat heel erg laag op de Tapla poll... en ik denk dat haar de acties tijdens het feestje ook wel aangerekend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |