Ja ik vind het ook griezelig, ik heb nog nooit iemand zo goed en overtuigend zien en horen liegen, ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zal er hartelijk om kunnen lachen, maar diep van binnen.....
Het is echt genant. En Menno kan het meesterlijk, maar het is ook griezelig.
"Toen ik in Amerika was.... daar moet je zoiets gewoon niet zeggen."![]()
Hoeveel bewoners gaan de finale in.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik kijk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost waarschijnlijk BB gaat winnen....
Hij is écht de meest integere van allemaal. (op Ralph na dan)
leuke foto alleen die kopquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Voor de zekerheid: foto in niet bewerkt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof je hoor, ik meen dat er gisteren ook al zo'n scheve bek van Naat werd gepostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De finaleweek gaat in over 10 donderdagen. Ik verwacht dat na morgen nog 1 keer een donderdag wordt overgeslagen... en dat daarna wekelijks iemand eruit gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners gaan de finale in.
Wat het huis loopt nog niet snel leeg.
Gelukkig maar want hoe minder er in zitten hoe saaier het wordt
Nah, da's toevallig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer ik kijk hoe meer ik ervan overtuigd raak dat Joost waarschijnlijk BB gaat winnen....
Hij is écht de meest integere van allemaal. (op Ralph na dan)
Dat mag ik toch echt niet hopen zeg....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's toevallig.
Ik zat vanavond naar de uitzending te kijken (en dat is waar de meeste stemmers zich op baseren), en ik dacht zomaar ineens: Joost gaat Big Brother 5 winnen.
Zou ik echt fantastisch vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan het natuurlijk dik mis hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan HOOP het natuurlijk dik mis hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gok gek genoeg dat Tanja mss wel wint, maar kan het natuurlijk dik mis hebben
thanksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De finaleweek gaat in over 10 donderdagen. Ik verwacht dat na morgen nog 1 keer een donderdag wordt overgeslagen... en dat daarna wekelijks iemand eruit gaat.
dat lijkt me sterk aangezien het kindje maar zo kort gefilmd mag worden per dag en dan ook nog maximaal 8x op tv en ik kan me voorstellen dat Tanja meer bij dr dochter doorbrengt dan in de woonkamer ofzo dus te weinig op tv zal zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Die mag al lang niet meer winnen. Tanja zit er in om een baby te baren.. verder niet. BB5 winnen mag natuurlijk nooit, al was het alleen maar omdat ze niet volgens de BB regels in het huis heeft gezeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Voor het hoerenfeest van a.s. Zaterdag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef versabommie het volgende:
Roel is z'n kop aan het scheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |