quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef Maurisico het volgende:
Zou wel een mooi rijtje op de nominatie bank zijn: Een poot [ Menno], een halve poot [ Rob] en een geblesseerde poot [ Lieske].....
Lang leve BB5, ik lurk en post hier al 2 jaar rond en mensen beginnen me nu ineens te herkennen...quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me op dat Lieske onder die deken blijft zitten... Wel typisch eigenlijk, als je íets hebt ga je gewoon onder een deken zitten. Doe ik ook altijd, of ik nou thuis moet blijven i.v.m. zere teen of griep. Die deken ligt gewoon over je heen...
Alsof echt alles overgaat als je lekker onder de wol kruipt.
Eindelijk ziet er iemand je staanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lang leve BB5, ik lurk en post hier al 2 jaar rond en mensen beginnen me nu ineens te herkennen...
Wie weet ga ik ooit nog wel in ONZ posten(als ik dat durf met Kasta en Xebro
)
Stukje geborgenheid... Is ook een teken voor andere bewoners dat je ziek bent!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me op dat Lieske onder die deken blijft zitten... Wel typisch eigenlijk, als je íets hebt ga je gewoon onder een deken zitten. Doe ik ook altijd, of ik nou thuis moet blijven i.v.m. zere teen of griep. Die deken ligt gewoon over je heen...
Alsof echt alles overgaat als je lekker onder de wol kruipt.
Nee hoor, bespaar je de moeite, na BB5 verdwijn ik toch weer in de anonimiteit....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Eindelijk ziet er iemand je staan![]()
moet ik je hier nou eigenlijk mee feliciteren![]()
Hinken? Da's enorm pijnlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef Kinga het volgende:
Lieske stelt zich idd wel aan, waarom moet ze geduwd worden in die stoel? Ze heeft nog haar andere been, kan ze toch zeker op hinken...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stukje geborgenheid... Is ook een teken voor andere bewoners dat je ziek bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |