ik denk dat hij roel genomineerd heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu dat Joost Tanja weer niet genomineerd heeft?
Ik maakte er uit op dat het Rob isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu dat Joost Tanja weer niet genomineerd heeft?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben dus echt supertriest... Kom niet meer achter m'n pc vandaan...
Zojuist ook ff de weekboodschappen besteld bij Albert....
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef avonne het volgende:
blik van Menno naar de camera !!!!
zagen jullie dat???
iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef Kinga het volgende:
Sow, wat kan die Menno liegen, ik zou echt in de lach schieten....
Oh mijn god.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef Maurisico het volgende:
als menno het aan rob vertelt.. wil Rob natuurlijk bewijs... "wrijf met je piemel langs mijn been en als ie hard word geloof ik je!"
Hij mag nu idd wel stoppen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef versabommie het volgende:
hahahaha Menno zit gewoon joost te vertellen hoe dat gaat...mannen versieren LOL
Dat is logisch... als ik homo was zou ik ook als eerste homohaters nominerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:00 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik denk dat hij roel genomineerd heeft.
joost zei: "ik baseer mijn nominatie op de uitspraken die ik hoorde toen er bekend werd gemaakt dat er een homo in het huis is."
Ja hij is wel erg lief en schattig zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef Knurkie het volgende:
ik vind het zo sneu voor Joost hij zit zo mee te leven en lief te doen...
Psst...bedankt voor je glimmende slotjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maak het niet té gek hè, meis?![]()
Niet alles om je heen vergeten, leef wel door. Dit houdt je zo niet vol tot half december.
Wil me nergens mee bemoeien... maar doe het toch even.
Vind het een beetje triest allemaal.quote:
In dit spel? superpositief!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan wel ongelooflijk liegen zeg. Ik weet niet of dat wel zo positief is
Ik vond de opdracht van Roel leuker en spannenderderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind het een beetje triest allemaal.
Zeker tegenover de homogemeenschap vind ik het een zeer lage grap.
En echt liegen kan hij ook niet, hij draait met zijn ogen en kijkt iemand niet aan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |