Deze houden we aan, andere kan opslotquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:47 schreef Bocaj het volgende:
2 topics actief...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het filmpje gezien uit het filmpjes-topic, en ik zou zo'n jonge nooit meer vertrouwen als er niets van waar blijkt. Dan kan hij véél te goed liegen.
Het kán ook gewoon nog waar zijn, los van de opdracht om zoveel mogelijk stemmen binnnen te halen.
Dan ben je echt verslaafdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben dus echt supertriest... Kom niet meer achter m'n pc vandaan...
Zojuist ook ff de weekboodschappen besteld bij Albert....
Maar goed, Joost is dus het volgende slachtoffer.
jij bent echt erg!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben dus echt supertriest... Kom niet meer achter m'n pc vandaan...
Maar goed, Joost is dus het volgende slachtoffer.
Zit bij ons helaas nog niet.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jij bent echt erg!!!
gisteren in het ziekenhuis dacht ik heey waar ken ik haar van(de assisitente) en zat stiekum te kijken maar toen herkende ik het shirtje dat ze droeg Dido heeft dezelfde![]()
"ik vind het fantastisch, pik!"quote:
Hij stuurt ze echt zo dat ze Ingrid het nieuws niet zelf vertellen, dat willen ze graag aan Menno overlatenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef farceman het volgende:
menno doet het wel goed hoor
Zou ik niet doen als ik hem was!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:55 schreef CGJung het volgende:
Ze gaan er allemaal in met Boter en Suiker, ik denk dat hij Ingrid niet zal inlichten (die houdt wel van dit soort grappen).
![]()
![]()
Is echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |