Je jaagt me de kast op, op stang, tegen jou in het harnas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
George II vergelijkt het namelijk nogal eens met de Tweede Burgeroorlog. Absurde vergelijking natuurlijk, maar ook goed te gebruiken om te laten zien hoe absurd hun strijd tegen terreur is.
Ik ben en pisventje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je jaagt me de kast op, op stang, tegen jou in het harnas.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jullie jagen newbies mietjes weg
[Feedback] De bureaucratische moloch
Wilders is een beetje uitgescheten denk ik. Zelfs Talpa zorgt niet voor potentiele stemmers nu hij concurrentie van Nawijn en R. de Vries heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee die moet geband wordenmag eventueel wel weer onder een kloontje meedoen als backbencher
Wilders boos op Kamervoorzitter
Zou Wilders wel tevreden zijn met zichzelf? Hij is de laatste tijd wel vaak boos.
Nicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef George-Butters het volgende:
haalllloooo lieverds,, daar ben ik weer!
Ik ben niet weg, ik ben enkel under cover.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef George-Butters het volgende:
Wanneer komt Floripas weer terug? Sil is al weer weg.....
Beetje jammer die bitsj-fights
Beetje jammer, die bitch fights.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heeeeerrrrrlijk
Lekkertje! Krullenbol van me!
Burka over je putsmoel?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, ik ben enkel under cover.
WWWroooaaarrr, ik ben een tijgertje!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Beetje jammer, die bitch fights.
Ik mis je gootje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vind je het niet geil staan dan?
Nee under cover. Het staat er echt hoor mopjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:30 schreef George-Butters het volgende:
undercover.
Moet jij ook huilen als je weer les moet geven?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee under cover. Het staat er echt hoor mopje
Zo en nu ga ik weer fijn studeren
quote:
quote:Ze waren heerlijk voorspelbaar en gingen over moslims of fortuyn of beiden. En je wist precies hoe je wie op stang kon jagen en vervolgens weer een uur vermaak had. Nu is alles zo makjes geworden.
Huilen is voor watjes en ik loop nog geen stage.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moet jij ook huilen als je weer les moet geven?
Als ze in de klas opmerkingen gaan maken over je borsten dan niet meteen gaan slaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huilen is voor watjes en ik loop nog geen stage.
jij huilt toch niet? Of is het van gelukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moet jij ook huilen als je weer les moet geven?
En opmerkingen over je inhammen? Janken geblazen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als ze in de klas opmerkingen gaan maken over je borsten dan niet meteen gaan slaan.
Mijn inhammen geven me een wijze uitstraling.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En opmerkingen over je inhammen? Janken geblazen?
L-e-z-e-nquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jij huilt toch niet? Of is het van geluk
Roze is de kleur der wijsheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mijn inhammen geven me een wijze uitstraling.
Onzin!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Roze is de kleur der wijsheid.
er staat o-o-kquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
L-e-z-e-n
Er staat toch nergens dat ik moet huilen?
schrijf een boze brief naar de imdbquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Er staat een fout in je ondertekening, Harry.
Eerder naar die softies van de IND.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
schrijf een boze brief naar de imdb
Hmmph, het vragenuurtje is niet voor debatten, maar voor vragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef Chewie het volgende:
Wilders boos op Kamervoorzitter
Zou Wilders wel tevreden zijn met zichzelf? Hij is de laatste tijd wel vaak boos.
Je moest eens weten wat er achter de schermen gebeurtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:09 schreef pberends het volgende:
tvp.
Gister was Barend en van Dorp hilarisch met Edwin de Roy van Zuydewijn. Hij bleef maar raaskalken over de AIVD.
kijken daar nog mensen naar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:09 schreef pberends het volgende:
tvp.
Gister was Barend en van Dorp hilarisch met Edwin de Roy van Zuydewijn. Hij bleef maar raaskalken over de AIVD.
Iemand zal wel van haar kruisje een nul gemaakt hebben en nu kan ze er weer tegenaan voor de komende maand, totdat ze hier weer terecht komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:33 schreef Chewie het volgende:
Is Floripas weg gejaagd? De afgelopen dagen had ze al rond de 40 posts rond dit tijdstip
Moguh
Hey Christenfundi! Wassap! Nog wat negertjes het Christendom binnengekregen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iemand zal wel van haar kruisje een nul gemaakt hebben en nu kan ze er weer tegenaan voor de komende maand, totdat ze hier weer terecht komt.
Laxatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbele tieten belemmert anale penetratie.
Slegs vir blankes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey Christenfundi! Wassap! Nog wat negertjes het Christendom binnengekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |