Ben jij kluizenaar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lieve schat, in het vak waar ik zit heet het nog altijd ondercast.
Nee, je herhaalde wat anderen al hadden gezegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik gaf je toch duidelijke argumenten, waar je op reageerde dat ik geen hoofdletter gebruikte. duh. dat lijkt me logisch met mijn signature.
nee, ik herhaalde wat ik al helemaal in het begin van het topic had gezegd en jij voelde dat je nog geen antwoord had gekregen. terwijl die al meerdere malen gegeven was. je kan hier niet net zolang zeuren tot je hoort wat je wil horen. zo is het hier niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, je herhaalde wat anderen al hadden gezegd
neen. weer een assumptie die nergens op slaat. blijf je zo doorgaan? want dan kan ik nog met je lachen de komende weken.quote:
nee, het ging erom dat ze haar jankzakkerige verhaal bij de sp neerlegt. inplaats van echte hulp te zoeken. het ging weer over dat ze haar bestedingen niet kon betalen door de huidige regering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef Floripas het volgende:
Het ging niet om haar inkomen, het ging om het feit dat ze niet bij machte is iets aan haar situatie te doen.
Klik even op die link (hint: klik op het woord 'kluizenaar'). Het is echt een onschuldig grapje, het ging over die onderkast/ondercastdiscussie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. weer een assumptie die nergens op slaat. blijf je zo doorgaan? want dan kan ik nog met je lachen de komende weken.
ghehehe leuke poging. had het nog niet gezien en herken mezelf niet. maar ga je gang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Floripas het volgende:
Zullen we voor die discussie weer even terug naar dat topic?
[..]
Klik even op die link (hint: klik op het woord 'kluizenaar'). Het is echt een onschuldig grapje, het ging over die onderkast/ondercastdiscussie.
Als je daar al boos over wordt, dan wordt het lachen met jou de komende weken, want ik kan nog wel een paar tandjes harder.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Poging tot wat? Mijn Nederlands verbeteren?
Lees je eigen onderschrift eens, over alles op jezelf betrekken.quote:
dude haal ook ff wat gejank van die kut weg. als je dat ook met mij doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
Dan maar even zo.
Als jullie elkaar écht nog iets te melden hebben dan mailen jullie elkaar maar.
OEI!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
Dan maar even zo.
Als jullie elkaar écht nog iets te melden hebben dan mailen jullie elkaar maar.
Ik heb alles weggehaald onder mijn verzoek niet meer op elkaar in te gaan. Zowel van jou als van haar. Daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude haal ook ff wat gejank van die kut weg. als je dat ook met mij doet.
wat jij wilquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb alles weggehaald onder mijn verzoek niet meer op elkaar in te gaan. Zowel van jou als van haar. Daar blijft het bij.
en het feit dat ik yvonne niet meer in mijn topics zie lurkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar McC wel en daarvoor anderen ook.
@fliripas: Waarschijnlijk omdat je zoveel post. De meeste mensen registreren zich en posten in het begin heel af en toe. Jij postte iets van 150 posts in één dag. Dat viel gewoon op.
De moeder van Brechtje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Floripas het volgende:
Wie is yvonne?
Ach daar moet je een beetje tussendoor lezen. Pik er wat zaken uit waar je interesse voor hebt en ga daar over discussieren. Negeer daarbij een deel van de hersenloze reacties en er kunnen best boeiende discussies boven komen drijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef ladan het volgende:
ben er hier voor het eerst ,en mijn eerste indruk is heeeeeeeel negatief.jullie discussďeren niet meer, wel ruzie maken, is dat de bedoeling van deze site????
Sorry.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef ladan het volgende:
ben er hier voor het eerst ,en mijn eerste indruk is heeeeeeeel negatief.jullie discussďeren niet meer, wel ruzie maken, is dat de bedoeling van deze site????
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef ladan het volgende:
Het moet niet gekker worden, waar ging dat topic dan over?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef du_ke het volgende:
Dat topic van Underworld_ had best potentie.
McCarthy POL fantopicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, waar ging dat topic dan over?
De tegenpartij moet altijd gesteund worden, wat is dat toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
McCarthy POL fantopic
Ja, echt een topic met potentie.
"Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat. "quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De tegenpartij moet altijd gesteund worden, wat is dat toch?
Ik vind wel dat het een groeipotentieel heeft, de meester zelf is nauwelijks aan bod gekomen in dat topic , bijvoorbeeld.
Da's waar, maar jij bent eigenlijk een beetje doorgeschoven, is het niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
"Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat. "
Een uitzondering daarop is natuurlijk een bedanktopic als er een nieuwe mod is.![]()
Ssst, straks doemen er complottheorien op aan de andere kant.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's waar, maar jij bent eigenlijk een beetje doorgeschoven, is het niet?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
McCarthy POL fantopic
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
McCarthy POL fantopic
Val je meer over het slotje of over mijn reactie? Het lijkt mij nl. een redelijk abc'tje dat het topic een slotje verdient.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef du_ke het volgende:
[..]De rechtse moderatie alhier wordt al zichtbaar
.
Het is een liberale kwal die janmiegelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:12 schreef McCarthy het volgende:
vervelende gast is die jan michiel.
on-onderbouwt als maar zijn kan
en waarom? Omdat ik de overheid een stuk kleiner wil ?![]()
kan dit zomaar in POL?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je wou toch pittige poesjes zien?
Man, wees blij dat het niet meteen naar onzin werd gekickt. Jij wilde er niet eens een discussie in.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef -Angel- het volgende:
ExtraWaskracht in plaats van het topic openen te gooien, mail floripas een keer zodat ze weet waar de SC is. Want volgens mijn weet hij/zij dat niet echt. Je weet wel dat zogenaamd niet weten, zie -> "Ja, dit serieuze topic SCHREEUWT erom dat je bij de les blijft.".
Dat klopt. Hoeft ook niet, het is een topic voor de gelijkstemmende. Is dat echter een reden voor jouw om dan maar expres te gaan slow chatten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Floripas het volgende:
Man, wees blij dat het niet meteen naar onzin werd gekickt. Jij wilde er niet eens een discussie in.
Een discussietopic voor gelijkgestemden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat klopt. Hoeft ook niet, het is een topic voor de gelijkstemmende. Is dat echter een reden voor jouw om dan maar expres te gaan slow chatten?
Goed, hoor, als je er op staat. Ja papa, ik zal het doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef sizzler het volgende:
Iedereen is vrij om te discussieren waar hij / zij wil... mits het ontopic is.
Aan Floripas daarom het verzoek de slowchat te beperken tot het slowchattopic.
ja joh, allang geklikt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Klik even op de link. Het is een grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |