quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef McCarthy het volgende:
Frankrijk.
ik stoor me aan de punt in de titel
Hmm, ik dacht dat je kritiek op de moderatie in een geintje verpakte. Ach, waarom ook niet? Consider it gone.quote:
Het lijkt me geen kwestie van of het hoort of niet hoort, maar eerder dat het de gewoonte is. Ik kan me er niet aan storen. Straks gaat iedereen hier zeuren dat er geen punt staat aan het einde van een topic-titel, moet ik die dan ook aan gaan passen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef McCarthy het volgende:
in titels hoort nou eenmaal geen punt op het eind
toch?
ik mag jou wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:33 schreef McCarthy het volgende:
to point or not to point.
Soms ben je wel lief.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef McCarthy het volgende:
ik heb helemaal geen kritiek op de mods
alleen wil ik dat die punt weg gaat. Maar hij is al weg bedankt.
waar ik wel kritiek op heb is die paar keer dat ik gebanned ben (kloontjes van mij) Dat kon echt, onterceht Shcnadalig, Een dyslectische sidekick en een FA crew die hem de hand boven het hoofd hield.
Van mij mag je deel twee in TV plaatsen. Waarom niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:26 schreef McCarthy het volgende:
he sizzler, mag ik mijn discussie over de multimediale overvloed die ik hier heb geplaatst ook in TV plaatsen
In deze wereld van multimediale overvloed ...
okiedokie (ik moest wel een lichte titel verandering meegeven, klopt dat)quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Van mij mag je deel twee in TV plaatsen. Waarom niet?![]()
Ik weet niet of het voor je dood gehaald wordt, maar uiteindelijk zal de PO van de aardbodem verdwijnen, wees gerust. Zelfs zonder jouw kruistochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:35 schreef McCarthy het volgende:
de PO zal van de aarbodem verdwijnen. Al duurt het tot mijn dood.
Oordeel zelf:quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef McCarthy het volgende:
heeft berends altijd punten achter zijn titel?
| 1 2 3 4 5 | [limg]http://images.fok.nl/s/smile.gif[/limg] [cimg]http://images.fok.nl/s/smile.gif[/cimg] [rimg]http://images.fok.nl/s/smile.gif[/rimg] [fotoboek=1] [news=58256] |
nepquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef McCarthy het volgende:
sizzler: yvonne = floripas?
Klonen worden op het forum zo min mogelijk onthuld. Daar moet je voor op de meets komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef McCarthy het volgende:
sizzler: yvonne = floripas?
ik lach ff hard mee. wat een newbie. leuk om erbij te hebben voor de fun.quote:
Oh ja, jij. Ik zal wel een noob zijn, want ik heb jou nog niet op een mening betrapt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lach ff hard mee. wat een newbie. leuk om erbij te hebben voor de fun.
Ik noem je helemaal geen kloon.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is het toch dat iedereen mij een kloon noemt?
huh? kan je je verklaren? je loopt wat te zeiken in een topic dat niemand op je reageert, maar dat al meerdere malen is gebeurd. verder voeg je weinig toe hier. je bent best wel een kloontje. of een domme newbie zonder inzicht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, jij. Ik zal wel een noob zijn, want ik heb jou nog niet op een mening betrapt.
Maar McC wel en daarvoor anderen ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:56 schreef Priapus het volgende:
[..]
Ik noem je helemaal geen kloon.
Ik noem je HOOGOPGELEID.
Ik dacht dat een kloon een alter ego van een andere user was. Heb ik het toch verkeerd begrepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huh? kan je je verklaren? je loopt wat te zeiken in een topic dat niemand op je reageert, maar dat al meerdere malen is gebeurd. verder voeg je weinig toe hier. je bent best wel een kloontje.
het is de toon die de muziek maakt. zeker voor iemand die zo fanatiek post.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar McC wel en daarvoor anderen ook.
@fliripas: Waarschijnlijk omdat je zoveel post. De meeste mensen registreren zich en posten in het begin heel af en toe. Jij postte iets van 150 posts in één dag. Dat viel gewoon op.
Ja, maar ik las al wel een tijd mee zonder geregistreerd te zijn. Same thing.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar McC wel en daarvoor anderen ook.
@fliripas: Waarschijnlijk omdat je zoveel post. De meeste mensen registreren zich en posten in het begin heel af en toe. Jij postte iets van 150 posts in één dag. Dat viel gewoon op.
Wat is dat nou weer voor raar woord?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:59 schreef Floripas het volgende:
Nee, in andere threads ook.
Wat is dat voor obsessie met hoogopgeleid in bovenkast?
nee jij roept dat ik geen inhoud heb en weinig post. het eerste kan kloppen, maar het tweede zeker niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik dacht dat een kloon een alter ego van een andere user was. Heb ik het toch verkeerd begrepen.
Ik heb al best wat argumentatie gespuid. Vind je me te oninhoudelijk?
Helaas, alleen de FA's kunnen dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
NB: Jij kan mijn IP toch zien? Jij ziet het.
BOVENKAST onderkastquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef Priapus het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor raar woord?
Bovenkast.
Is dat Nederlands?
Ik vermoed, dat het weer in slecht Nederlands vertaald Engels is.
Dank. Eindelijk. Moest ik daar nou een week lang zo voor flooden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Helaas, alleen de FA's kunnen dat.
Desondanks: welkom in POL!
goh mevrouw weet ook wat boven- en ondercast is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
BOVENKAST onderkast
Termen uit de boekdrukkunst.
De hoofdletters lagen in de bovenste kast, de kleinere letters in de onderste.
Och, dat was wat gechargeerd, niet zo snel op je pik getrapt zijn. Ik wilde alleen even op dat moment gewoon normale argumenten horen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee jij roept dat ik geen inhoud heb en weinig post. het eerste kan kloppen, maar het tweede zeker niet.
Met een k.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goh mevrouw weet ook wat boven- en ondercast is.
Dat vroeg ik niet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
BOVENKAST onderkast
Termen uit de boekdrukkunst.
De hoofdletters lagen in de bovenste kast, de kleinere letters in de onderste.
lieve schat, in het vak waar ik zit heet het nog altijd ondercast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met een k.
Je mag me wel tutoyeren, hoor, ventje.
ik gaf je toch duidelijke argumenten, waar je op reageerde dat ik geen hoofdletter gebruikte. duh. dat lijkt me logisch met mijn signature.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, dat was wat gechargeerd, niet zo snel op je pik getrapt zijn. Ik wilde alleen even op dat moment gewoon normale argumenten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |