quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef ladan het volgende:
ben er hier voor het eerst ,en mijn eerste indruk is heeeeeeeel negatief.jullie discussïeren niet meer, wel ruzie maken, is dat de bedoeling van deze site????
Het moet niet gekker worden, waar ging dat topic dan over?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef du_ke het volgende:
Dat topic van Underworld_ had best potentie.
McCarthy POL fantopicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, waar ging dat topic dan over?
De tegenpartij moet altijd gesteund worden, wat is dat toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
McCarthy POL fantopic
Ja, echt een topic met potentie.
"Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat. "quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De tegenpartij moet altijd gesteund worden, wat is dat toch?
Ik vind wel dat het een groeipotentieel heeft, de meester zelf is nauwelijks aan bod gekomen in dat topic , bijvoorbeeld.
Da's waar, maar jij bent eigenlijk een beetje doorgeschoven, is het niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
"Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat. "
Een uitzondering daarop is natuurlijk een bedanktopic als er een nieuwe mod is.![]()
Ssst, straks doemen er complottheorien op aan de andere kant.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's waar, maar jij bent eigenlijk een beetje doorgeschoven, is het niet?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
McCarthy POL fantopic
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
McCarthy POL fantopic
Val je meer over het slotje of over mijn reactie? Het lijkt mij nl. een redelijk abc'tje dat het topic een slotje verdient.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef du_ke het volgende:
[..]De rechtse moderatie alhier wordt al zichtbaar
.
Het is een liberale kwal die janmiegelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:12 schreef McCarthy het volgende:
vervelende gast is die jan michiel.
on-onderbouwt als maar zijn kan
en waarom? Omdat ik de overheid een stuk kleiner wil ?![]()
kan dit zomaar in POL?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je wou toch pittige poesjes zien?
Man, wees blij dat het niet meteen naar onzin werd gekickt. Jij wilde er niet eens een discussie in.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef -Angel- het volgende:
ExtraWaskracht in plaats van het topic openen te gooien, mail floripas een keer zodat ze weet waar de SC is. Want volgens mijn weet hij/zij dat niet echt. Je weet wel dat zogenaamd niet weten, zie -> "Ja, dit serieuze topic SCHREEUWT erom dat je bij de les blijft.".
Dat klopt. Hoeft ook niet, het is een topic voor de gelijkstemmende. Is dat echter een reden voor jouw om dan maar expres te gaan slow chatten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Floripas het volgende:
Man, wees blij dat het niet meteen naar onzin werd gekickt. Jij wilde er niet eens een discussie in.
Een discussietopic voor gelijkgestemden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat klopt. Hoeft ook niet, het is een topic voor de gelijkstemmende. Is dat echter een reden voor jouw om dan maar expres te gaan slow chatten?
Goed, hoor, als je er op staat. Ja papa, ik zal het doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef sizzler het volgende:
Iedereen is vrij om te discussieren waar hij / zij wil... mits het ontopic is.
Aan Floripas daarom het verzoek de slowchat te beperken tot het slowchattopic.
ja joh, allang geklikt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Klik even op de link. Het is een grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |