In andere landen gaan ze daar wat anders mee om:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:27 schreef zakjapannertje het volgende:
ze gaan rellen in Den Haag!
[..]
www.rtvwest.nl/
Maar eerlijk is eerlijk, daar hebben ze ook wat meer vrijheid belasting te heffen.quote:Burgemeester New Orleans ontslaat 3000 ambtenaren
Uitgegeven: 4 oktober 2005 23:53
NEW ORLEANS - New Orleans moet 3000 werknemers ontslaan, omdat de stad door de orkanen Katrina en Rita in geldnood is geraakt. Dat heeft burgemeester Ray Nagin dinsdag op een persconferentie laten weten.
Nagin zei dat het stadsbestuur overal naar geld heeft gezocht om de werknemers te kunnen betalen, maar dat dit niets heeft opgeleverd.
Bestuurders in de staat Louisiana, waarvan New Orleans deel uitmaakt, lieten onlangs weten dat ze veel minder belasting ontvangen, doordat door de orkanen de economische bedrijvigheid fors is afgenomen. Ook klaagden de functionarissen dat het federale agentschap voor rampenbestrijding (FEMA) te traag over de brug komt met hulpgelden.
Oud-president Bill Clinton riep dinsdag de regering-Bush op om deskundigen op het gebied van de hulpverlening snel van Washington over te brengen naar de staten die door de orkanen zijn getroffen. Clinton zei dat de FEMA wordt overstelpt met hulpvragen van de honderdduizenden gedupeerden.
Clinton staat samen met George Bush senior aan het hoofd van het Bush-Clinton Katrina Fund dat zich richt op hulpverlening voor de lange termijn aan de mensen die door Katrina zijn getroffen.
die is aan het uitpuffen ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:33 schreef Chewie het volgende:
Is Floripas weg gejaagd? De afgelopen dagen had ze al rond de 40 posts rond dit tijdstip
Moguh
Ik ben me er nu meer bewust van dat je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook zoiets. Beetje persoonlijker, maar niet dermate dat het de verhoudingen echt raakt.
quote:'Verdonk leider VVD'Minister Dekker (VVD, Volkshuisvesting) vindt dat haar collega-minister en partijgenoot, Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) de nieuwe lijsttrekker van de VVD moet worden. Minister Dekker noemt Verdonk in weekblad HP/De Tijd een 'uitstekende kandidaat'. Dekker wordt hierin gesteund door de lezers van de website van weekblad Elsevier.
Op de site van Elsevier kiest 50% van de stemmers voor Verdonk als nieuwe lijsttrekker, gevolgd door Hans Wiegel (29%) en Henk Kamp (18%). Van Aartsen is met 4% van de stemmen het minst favoriet, al denkt hij daar zelf anders over: hij heeft al openlijk gesolliciteerd naar de post van lijsttrekker. In zijn kritiek op Balkenende, die hij 'inspiratieloos' vindt, liet Van Aartsen al weten hem graag als premier op te volgen.
Tot dusver is hij de enige die heeft gesolliciteerd. Minister Gerrit Zalm zei onlangs geen lijsttrekker voor de volgende verkiezingen te willen zijn. Ook staatssecretaris Rutte gaf al aan deze ambitie niet te hebben. Hans Wiegel heeft van zijn ambitie om premier te worden nooit een geheim gemaakt maar heeft nog niet gesolliciteerd.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef Monidique het volgende:
Als de War on Terror te vergelijken is met de Tweede Wereldoorlog, dan was Amerika wel begonnen aan de Oorlog tegen Vliegdekschepen en was het de Sovjet-Unie binnengevallen.
Mee eens, Verdonk is een uitstekende manager. Voordat ze dit baantje als vervreemdingsminister aannam had ze een kaderpositie bij Atos Origin. Dat deed ze best redelijk heb ik gehoord.quote:
Ja, en jij dan, met je Limburgers?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Geen idee, ze heeft het er zover ik weet nog nooit over gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wil Verdonk zelf uberhaupt wel? Heeft ze ooit iets erover laten doorschemeren?
George II vergelijkt het namelijk nogal eens met de Tweede Burgeroorlog. Absurde vergelijking natuurlijk, maar ook goed te gebruiken om te laten zien hoe absurd hun strijd tegen terreur is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:50 schreef Tafkahs het volgende:
Sizzler of Extrawaskracht zou eigenlijk de vvd op orde moeten brengen, of op zijn minst moeten modereren; dat zal ze leren!
De wát? De Tweede Wereldoorlog natuurlijk. Mijn hoofd werd alleen een beetje vervuild door de gedachte dat ze op de EFA de Eerste en de Tweede Wereldoorlog en de Koude Oorlog als 'De Europese Burgeroorlog'. Dat vond ik zo absurd. Ook al absurd, ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
George II vergelijkt het namelijk nogal eens met de Tweede Burgeroorlog. Absurde vergelijking natuurlijk, maar ook goed te gebruiken om te laten zien hoe absurd hun strijd tegen terreur is.
heb je liever zo'n zeur die over kinderopvang begint dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan krijg je continue feedback van SCH die de moderatie te rechts (en dus racistisch) vind.
Nee die moet geband wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heb je liever zo'n zeur die over kinderopvang begint dan?
Koop iets uit de Middeleeuwen, voor de Christenen het verbranden!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:48 schreef Monidique het volgende:
Waarschijnlijk zal ik na vandaag een lange tijd niet meer in De Slegte zijn, dus mag ik mijn budget daar wel naar vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |