Je kent nu wel het gezicht achter de user. Maakt het wellicht wat persoonlijker maar of je dan anders naar iemand kijkt, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef sigme het volgende:
Dank, jij ook, later. En de rest ook natuurlijk![]()
Ik geloof dat ik 10 minuten uitstel heb, ik lurk nog even mee![]()
PS MrX, vind jij het nu *anders*, nu je users ontmoet hebt? En de andere meeters, wat vinden jullie?
Eh, ja, maar, Floripas herhaalde de schrijffout van iemand anders. Vandaar ook de aanhalingstekens eromheen. Dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb het al geedit. Ik had namelijk gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, ja, maar, Floripas herhaalde de schrijffout van iemand anders. Vandaar ook de aanhalingstekens eromheen. Dus.
Ze waren heerlijk voorspelbaar en gingen over moslims of fortuyn of beiden. En je wist precies hoe je wie op stang kon jagen en vervolgens weer een uur vermaak had. Nu is alles zo makjes geworden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
De discussies waren anders minder wisselvallig.
Ja, ik denk ook zoiets. Beetje persoonlijker, maar niet dermate dat het de verhoudingen echt raakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je kent nu wel het gezicht achter de user. Maakt het wellicht wat persoonlijker maar of je dan anders naar iemand kijkt, ik denk het niet.
Hoe kan ik een dom wijf als jij nou op stang jagen,de enige belediging die jij snapt is een ferme tik op die hangkont van he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ze waren heerlijk voorspelbaar en gingen over moslims of fortuyn of beiden. En je wist precies hoe je wie op stang kon jagen en vervolgens weer een uur vermaak had. Nu is alles zo makjes geworden.
Do I look like I care?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://wiki.retecool.com/index.php/Heaumeau schrijf je niet zeau.
Wat is IRC eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weinig.
Maar ik heb het niet op mijn pc staan![]()
Daarvoor heb je mss meerdere meetings nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef sigme het volgende:
Ja, ik denk ook zoiets. Beetje persoonlijker, maar niet dermate dat het de verhoudingen echt raakt.
Spank me honey!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kan ik een dom wijf als jij nou op stang jagen,de enige belediging die jij snapt is een ferme tik op die hangkont van he.
Waarom? Ik zeg liever zinnige dingen, ik hoor de domme dingen van jou al aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Do I look like I care?
En misschien moet je je als n00b eerst even inlezen op FOK! voordat je weer van die domme dingen gaat zeggen.
Even als Latijns spellen, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
"Een beetje dom", zullen we maar zeggen.
..........................................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Even als Latijns spellen, zullen we maar zeggen.
Ik wacht vol spanning af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom? Ik zeg liever zinnige dingen, ik hoor de domme dingen van jou al aan.
Nu niet meer terugkrabbelen he. Hoe laat ben je hier met de bulldozer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga ook, trouwens. Niet me laten nemen, hoor. Ik wil gewoon weg zijn voordat her_tog arriveert.
De Schotten zijn de Hindoes van Europa.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik keek net in het fotoboek van Silmarwen en ik dacht dat je Hindoestaans was
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik keek net in het fotoboek van Silmarwen, ik dacht dat je Hindoestaans was
Alleen eren ze in Schotland de fazantquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef Johan_de_With het volgende:
De Schotten zijn de Hindoes van Europa.
Ik stel me bij jou iets vorstelijks voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
[kijfmodus]
Wat voor meisje denk je dat ik ben?
Juist ja, zo'n meisje.
Dus niet van die lubbertieten als Silmarwen heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou iets vorstelijks voor.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dus niet van die lubbertieten als Silmarwen heeft.
Ik dacht het aan de hand van je nickname, silly mequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:26 schreef Silmarwen het volgende:Serieus?
Nee ik ben een combinatie van Schots, Frans, Italiaans en Nederlands, maar geboren en getogen in ons aller Nederland.
dat is nooit bewezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb een natuurlijk cup DD, die blijven niet mooi rechtop staan zonder silliconen of andere corrigerende middelen.
Nee, fokdiscussie is een prima platform om te volgen, maar niet om actief aan mee te doen, tenminste, zolang nog geen permban heb.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zeg moet jij geen konten kussen bij dat andere forum eigenlijk?
Die elvish isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik dacht het aan de hand van je nickname, silly me![]()
Ja, een vorstelijke spraakwaterval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou iets vorstelijks voor.
Je bent er toch vrij populair?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, fokdiscussie is een prima platform om te volgen, maar niet om actief aan mee te doen, tenminste, zolang nog geen permban heb.
Schotten houden niet van moeilijk doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:31 schreef MrX1982 het volgende:
Nu er toch een Schot hier in het midden is of iig gedeeltelijk
Mijn vraag, waarom schrijven Schotten whisky en Ieren whiskey?
Ik gok ook op een kloon, of iemand zonder een leven, en dat voor iemand die hoog is opgeleid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eerder een vorstelijke spraakwaterval.![]()
Aantal posts: 1010 (gemiddeld 82 per dag)
Weer wat geleerd vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:31 schreef Silmarwen het volgende:
Die elvish isSindarin om precies te zijn en het betekend zee elf.
pluis het een uit voor onsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik gok ook op een kloon, of iemand zonder een leven, en dat voor iemand die hoog is opgeleid.
Sowieso is het slimmer om Schroder te houden als kanselier vanwege Europese betrekkingen. Merkel moet alle banden van niets af aan opbouwen en Schroder heeft al connecties, ze kunnen hem veel beter gebruiken als pop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:33 schreef Tafkahs het volgende:
ik snap dat CDU niet, waarom zijn ze niet slim genoeg om zo'n veel te trotse Schroder gewoon lekker kanselier te laten worden om hem vervolgens een SPD beleid in een CDU jasje te laten uitvoeren. De VVD heeft hier nooit anders gedaan ..
Ik zal eens kijken. Ik heb het weleens gevraagd aan een Schot in een Irish pub maar die kerel was te dronken om te begrijpen wat ik nou bedoeldequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:33 schreef Silmarwen het volgende:
Schotten houden niet van moeilijk doen.
Ik heb werkelijkwaar geen idee. In LIFestyle is een wisky reeks, die kunnen je er vast meer over vertellen.
Ik stel een preventieve ban voor. Waar is Maerycke eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
pluis het een uit voor ons
Al die vrouwen maken ons alleen maar gek![]()
Laat het ons vooral weten, hij is uniek in zijn soortquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:34 schreef JanMichiel het volgende:
Waar is het McCarthy fantopic, ik kan het niet vinden. Wacht ..
Dat zijn Schotten anders nooitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Ik heb het weleens gevraagd aan een Schot in een Irish pub maar die kerel was te dronken om te begrijpen wat ik nou bedoelde
Candid bukkake.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef Silmarwen het volgende:
Waar is Maerycke eigenlijk?
doodquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik stel een preventieve ban voor. Waar is Maerycke eigenlijk?
Dank je voor de mental image.quote:
Daar is iets misgegaan met mijn Schotse bloed. Geld moet rollen en goed hard als het kanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En gierig zijn ze ook.
Die e was natuurlijk te duur![]()
Zie de POL index.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Laat het ons vooral weten, hij is uniek in zijn soort
quote:Alcohol made from grain (malted or not) which is produced in Scotland is called WHISKY while it is called WHISKEY if it is produced in USA or Ireland.
American whiskey is called Bourbon, and is made from grain (at least 51% corn (maize))
The Scotch whisky is generally double distilled (see how whisky is made), while Irish whiskey is generally distilled three times.
Een tipje van de sluier voor Silmarwen om het uit te pluizen. Dit is wat me bijstaat:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
pluis het een uit voor ons
Al die vrouwen maken ons alleen maar gek![]()
Dat zal wel iets mediterraans zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:39 schreef Silmarwen het volgende:
Daar is iets misgegaan met mijn Schotse bloed. Geld moet rollen en goed hard als het kan
Ik hou niet van pluizen, pluizen is voor pauper kleding.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een tipje van de sluier voor Silmarwen om het uit te pluizen. Dit is wat me bijstaat:
- ze studeert
- ze woont in oostelijk Utrecht en werkt in Brussel
- ze verzorgt een familielid.
Een druk leven dunkt me.
Alleen McCarthy zelf mag McCarthy belachelijk maken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef JanMichiel het volgende:
Jammer EW, erg jammer. Een nieuwe dieptepunt in het facistische pol beleid.
Gesloten aapje, gesloten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zie het echt niet, Underknurft_.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef JanMichiel het volgende:
Een waar je ''image'' leert spellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik hou niet van pluizen, pluizen is voor pauper kleding.
Voor iemand die al dat doet, kan ze behoorlijk veel posten. Zo wil ik ook wel studeren en werken.Ik had misschien toch een andere opleiding moeten kiezen
Facistisch pol-beleid is zo passe als scheldwoord. Verzin eens wat orgineels over een slotje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef JanMichiel het volgende:
Nou, een plakje cake lijkt me wel op zijn plaats voor de sfeer van vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een tipje van de sluier voor Silmarwen om het uit te pluizen. Dit is wat me bijstaat:
- ze studeert
- ze woont in oostelijk Utrecht en werkt in Brussel
- ze verzorgt een familielid.
Een druk leven dunkt me.
Verrek! Een typo, dat overkomt de beste zelfs weleens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een waar je ''image'' leert spellen.
Neo-fascisme, kindermachine.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Facistisch pol-beleid is zo passe als scheldwoord. Verzin eens wat orgineels over een slotje.
Altijd de vrouwen die de posticons niet snappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Facistisch pol-beleid is zo passe als scheldwoord. Verzin eens wat orgineels over een slotje.
Altijd de mannen die zo lekker happen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Altijd de vrouwen die de posticons niet snappen.
En gezien mijn banksaldo. Ik zal er aan moeten wennen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, een plakje cake lijkt me wel op zijn plaats voor de sfeer van vanavond
noodruftig huh?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En gezien mijn banksaldo. Ik zal er aan moeten wennen.
Verdonkeremanend pol-beleid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
Speedfreakerisch pol-beleid, vind ik wel een orginele keuze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verdonkeremanend pol-beleid?
Speedfreakerisch pol-beleid?
Wie volgt?
Nu komt het, hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef JanMichiel het volgende:
Bluesdude, ben jij soms een belg? Ik zie het aan je postgedrag.
???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef JanMichiel het volgende:
Bluesdude, ben jij soms een belg? Ik zie het aan je postgedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |