Ik hou niet van pluizen, pluizen is voor pauper kleding.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een tipje van de sluier voor Silmarwen om het uit te pluizen. Dit is wat me bijstaat:
- ze studeert
- ze woont in oostelijk Utrecht en werkt in Brussel
- ze verzorgt een familielid.
Een druk leven dunkt me.
Alleen McCarthy zelf mag McCarthy belachelijk maken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef JanMichiel het volgende:
Jammer EW, erg jammer. Een nieuwe dieptepunt in het facistische pol beleid.
Gesloten aapje, gesloten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zie het echt niet, Underknurft_.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef JanMichiel het volgende:
Een waar je ''image'' leert spellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik hou niet van pluizen, pluizen is voor pauper kleding.
Voor iemand die al dat doet, kan ze behoorlijk veel posten. Zo wil ik ook wel studeren en werken.Ik had misschien toch een andere opleiding moeten kiezen
Facistisch pol-beleid is zo passe als scheldwoord. Verzin eens wat orgineels over een slotje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef JanMichiel het volgende:
Nou, een plakje cake lijkt me wel op zijn plaats voor de sfeer van vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een tipje van de sluier voor Silmarwen om het uit te pluizen. Dit is wat me bijstaat:
- ze studeert
- ze woont in oostelijk Utrecht en werkt in Brussel
- ze verzorgt een familielid.
Een druk leven dunkt me.
Verrek! Een typo, dat overkomt de beste zelfs weleens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een waar je ''image'' leert spellen.
Neo-fascisme, kindermachine.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Facistisch pol-beleid is zo passe als scheldwoord. Verzin eens wat orgineels over een slotje.
Altijd de vrouwen die de posticons niet snappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Facistisch pol-beleid is zo passe als scheldwoord. Verzin eens wat orgineels over een slotje.
Altijd de mannen die zo lekker happen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Altijd de vrouwen die de posticons niet snappen.
En gezien mijn banksaldo. Ik zal er aan moeten wennen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, een plakje cake lijkt me wel op zijn plaats voor de sfeer van vanavond
noodruftig huh?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En gezien mijn banksaldo. Ik zal er aan moeten wennen.
Verdonkeremanend pol-beleid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
Speedfreakerisch pol-beleid, vind ik wel een orginele keuze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verdonkeremanend pol-beleid?
Speedfreakerisch pol-beleid?
Wie volgt?
Nu komt het, hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef JanMichiel het volgende:
Bluesdude, ben jij soms een belg? Ik zie het aan je postgedrag.
???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef JanMichiel het volgende:
Bluesdude, ben jij soms een belg? Ik zie het aan je postgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |