'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef Ole het volgende:
F.... A....
Ik ken hem nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
'
Fort Alpha......dat was wel stoer toen
Volgens mij kan je lang wachten, hehequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef dartfanaat het volgende:
Daarom stelde ik de vraag ook, kon het niet te makkelijk maken.
Ik weet er sowieso 3: Bart, Ruud en nog iemand
Geef niks hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:36 schreef dartfanaat het volgende:
Volgens mij was het Benard, maar oke.
En nu nog eentje.....
Goedemorgen iedereenquote:
Nee, dat niet, maar je ziet wat er nu van hem is gekomen hij werkt nog steeds bij de NCRVquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:08 schreef dartfanaat het volgende:
Ja, die ook. Echter Jochem was niet de winnaar van de eerste reeks
Nee,dat weet ik ook niet wie in de eerste uitzending wonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef dartfanaat het volgende:
Oh nee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Maar de reden van m'n vraag was ook dat ik me afvroeg of nog iemand hier wist wie de eerste serie won. Immers je hoort van beide niets meer. Hoewel ik begreep dat Ten Hoopen tegenwoordig iets doet als tekstschrijver.
Zijn eerste programma was Bulldozer. Daarna de tweelingenshow Twins en (aanvankelijk samen met Caroline Tensen) Liefde Op Het Eerste Gezicht. Daarna Wedden Dat en Rolf X Alive en Now or Never.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ook Rolf Wouters werd ontdekt in het programma Showmasters. Noem enkele programma's die Rolf presenteerde. "Bonuspunt" wanneer je ook weet wat de titel van z'n eerste programma was.
Met Daphne Deckers.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:47 schreef dartfanaat het volgende:
Uitstekend.
Weet je ook nog met wie hij Big Brother presenteerde?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Flodder als Tenniser die ballen uit een auto sloeg.
Hij wilde al vroeg beroemd worden anders doe je zulke dingen niet.
Simon is goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Simon van Collem weet ik zeker was het zijn vrouw die ernaast zat ?
wiens moeder is hij?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Dick Maas?
was vergeten de post te quoten.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
was vergeten de post te quoten.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef dartfanaat het volgende:
Heette dat niet: Slikken of Spuiten?
heb t wel gezien, maar die titel is een echte pvdtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:01 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet welk programma je bedoeld. Die animatieserie........Tuurlijk. Speelde zich af in Lech.
Maar hoe heet het ook al weer............
Kop 'm er maar in, ik weet het niet meer.
* ben zodirect weg, moet naar tandarts
volgens mij is dat goed hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Egoland.
of coursequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
De Top 40?
De top 40 bestond in Januari al 40 jaar. Ze vieren het alleen morgenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
of course![]()
Vervolgvraag: Op welke zender wordt hij nu uitgzonden en wie is de huidige presentator? Wie waren de vroegere top 40 DJ's
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
De top 40 bestond in Januari al 40 jaar. Ze vieren het alleen morgen
Top 40 bestaat 40 jaar
Wessel van Diepen is de huidige presentator. Erik de Zwart, Lex Harding en Willem van Kooten presenteerden vroeger. Gijs Staverman heeft het ook nog even gedaan, dacht ik.
Volgens mij ook alleen TedShowquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Bjoro het volgende:
alleen TedShow toch ?
Wat knap dat jij dat allemaal nog weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
toi toi toi met ted?
je zou er trots op worden hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat knap dat jij dat allemaal nog weet!
is toch al genoemd? Wa volgens mij toi toi toi met ted (ook gelezen hier hoor)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef pino.in.disguise het volgende:
Is al bekend hoe die show met Tedje nu heette? Zit vol spanning te wachten.......eigenlijk
Van R den Hengst heb ik nooit gehoord, maar ik kan begrijpen dat hij of zij een andere naam gebruikt, hehe
Oh, heb geen bevestiging gezien.........dan snap ik die gegeven hint ook niet echt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is toch al genoemd? Wa volgens mij toi toi toi met ted (ook gelezen hier hoor)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:54 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ze hebben inderdaad iets uit de naam weggelaten, maar het is niet TedShow geworden.
Hint: Het was het laatste seizoen juist minder Show dan voorheen...
Je hebt gelijk, ik dacht dat ik een bevestiging had gelezen, maar nu teruglezend ook niet... ik heb niets gezegd danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Oh, heb geen bevestiging gezien.........dan snap ik die gegeven hint ook niet echt.
[..]
Goeiemorgen iedereenquote:
Je hebt er 2 en een halve goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
goedemorgen
Chris Zeegers
Jimmy Geduld
Winston.... en dan houdt het op.
Yeps dat is die acteur uit Goudkust. Volgens mij speelde hij Tim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Je hebt er 2 en een halve goed![]()
De 4e ken je ook
De 4e speelde inderdaad Tim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps dat is die acteur uit Goudkust. Volgens mij speelde hij Tim.
WInston Post?
Ow Winston Gerstanowicz. Hoe Tim IRL heet... no ideaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De 4e speelde inderdaad Tim.
De derde is niet Winston Post, maar een veel moeilijkere achternaam...........
Nee degene die het personage Tim speelde in Goudkust.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Tim Immers bedoelje?
Ja, zal de vierde weggeven......Michiel de Zeeuwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Winston Gerstanowicz. Hoe Tim IRL heet... no idea
Tuurlijk......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, zal de vierde weggeven......Michiel de Zeeuw
Is zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk......maar toch 3 van de 4... hmm niet slecht.
Titel programma is goed, maarre dat was ook wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
zo vader zo zoon... dik passchier en Loes Hazendijk? In ieder geval Paul de Leeuw.
Perfect!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
Zo vader zo zoon werd oa gepresenteerd door Gerard vd Berg, Gregor Bak en Paul de Leeuw, toch ?
* Bjoro was altijd grote fan !
Dat is goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
Zo vader zo zoon werd oa gepresenteerd door Gerard vd Berg, Gregor Bak en Paul de Leeuw, toch ?
* Bjoro was altijd grote fan !
Loes Haasdijk (zoals deze bebrilde mevrouw heet) zat in een ander programma welk ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
zo vader zo zoon... dik passchier en Loes Hazendijk? In ieder geval Paul de Leeuw.
Niet goed hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef dartfanaat het volgende:
Albert Mol, Pim Jacobs, Jos Brink
Babbelonie is volgens mij ook het programma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja Haasdijk. Babbelonië zat ze volgens mij met ...... * slaat zichzelf voor het hoofd, deze vraag heb ik tijdje geleden nog gesteld
Albert Mol? Pim Jacobs?
* roept Bjoro om ook even in de grote nl meebrulquiz te kijken naar het antwoord, ben nieuwsgierig....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Loes Haasdijk (zoals deze bebrilde mevrouw heet) zat in een ander programma welk ?
en noem nog 3 mensen die hierin zaten ......
ik doe het zachtjes en voorzichtigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Babbelonie is volgens mij ook het programma.
is niet verstandig je voor het hoofd te slaan
Babbelonie is ook goed.Maar Pim Jacobs presenteerde dat !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Babbelonie is volgens mij ook het programma.
jaja, toch goedquote:Babbelonie met presentator Pim Jacobs
[me= hier ook..........opgave is erg lastigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* ]roept Bjoro om ook even in de grote nl meebrulquiz te kijken naar het antwoord, ben nieuwsgierig....[/me]
Goede samenwerking hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
iedereen heeft wel iets goed...
Babbelonie met presentator Pim Jacobs en achter de tafel Loes, Jos Brink en inderdaad Willem Duijs
Want Albert Mol zat bij Wie vd 3 !
Wie was daar de presentator ?
[ me=] tekst [/me] (maar dan wel [ en de m in de eerste naast elkaar zodner spatie, als ik het nu doe zie je het niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Babbelonie is ook goed.Maar Pim Jacobs presenteerde dat !
Off-topic hoe gebruiken jullie dat bruine kleur![]()
Dankjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om de tekst zet je dan :"* ] [/me]"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje![]()
nu weet ik misschien [/me]''
dit is meteen de nieuwe opgave !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
Want Albert Mol zat bij Wie vd 3 !
Wie was daar de presentator ?
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
Neen....dit zat in het panel met Albert Mol en Martine Bijl !
Dacht ik ook, maar twijfel te zeer..............quote:
ja zeker ....die is het !quote:
had je dat maar nooit gedaan !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef dartfanaat het volgende:
Dacht ik ook, maar twijfel te zeer..............
Ach, ik weet dat ik niet zo moet twijfelen...........quote:
Dank uquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat ik niet zo moet twijfelen...........
"Puntje" voor jou, Diaan73.
you're welcome.quote:
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef dartfanaat het volgende:
VTM?
Yvon en M-M zijn goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
de Mol: Yvon Jaspers, winnaar Marc Marie Huibrechts, verliezer Isabel?
Heb trouwens van deze editie alle afleveringen gezien, behalve de laatste
Ow Lotte dan vergeet altijd haar achternaamquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Yvon en M-M zijn goed.....de laatste niet
.......Isabel Brinkman zat niet in de finale.
Heb ze ook allemaal gezien, erg leuk programma.
Tuurlijk........Lottie Hellingman.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Lotte dan vergeet altijd haar achternaam
De laatst aflevering (finale) hadden we opgenomen omdat we er die avond niet waren.... stopt de opname vlak voor de onthulling... maar op teletekst gekeken toen... maar het was wel flink balen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Lotte dan vergeet altijd haar achternaam
De laatst aflevering (finale) hadden we opgenomen omdat we er die avond niet waren.... stopt de opname vlak voor de onthulling... maar op teletekst gekeken toen... maar het was wel flink balen.
Leuke meid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:40 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Lottie Hellingman inderdaad.
Das minder als je trouw kijkt naar een programma en je mist juist de apotheose![]()
Jules Unlimited, maar das niet echt een kinderprogramma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuke meid.
Welk kinderprogramma "presenteert" zij?
Volgens mij niet, ik bedoel in ieder geval een ander programma en echt een kinderprogramma.... meer voor peuters/kleuters. Jules Unlimited niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef Bjoro het volgende:
Klokhuis toch ?
Sorry... druk nogal hier geworden... maar niet de Ko de boswachtershow. Wel zit je met de naam Ko heel dicht in de buurt. Zij is daar niet te zien als zichzelf maar "speelt" de naam van een deel van de titel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:25 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hint?????
Ken niet zoveel peuterprogramma's.......Ko de boswachtershow ofzo?
Ha Diaanquote:
Tja dat is waar.... jij bent een goede leerling toch welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha DiaanIk let wel eens op in RJP.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is waar.... jij bent een goede leerling toch wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Britney is uit de USA. Het is Billie Piper.
Loeki de Leeuwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:16 schreef Berkery het volgende:
Welke oude bekende is weer te zien in een Edah-commercial?
Hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:05 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga een moeilijke vraag bedenken........
Goed.quote:
Geen flauw idee..........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:38 schreef Ole het volgende:
Welke ex-sixpackster is nu presentatrice bij BNN?
Sophie Hilbrandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:38 schreef Ole het volgende:
Welke ex-sixpackster is nu presentatrice bij BNN?
Dat is goed..quote:
Jawelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef dartfanaat het volgende:
Welke Hagenees (voor én achternaam) werd bekend door z'n optreden in een bekend discussie-programma? Welk programma was dat en wie presenteerden het?
zal ook wel niet al te lastig voor je zijn, maar ik ga het toch proberen
Voornaam is een vaak voorkomende naam, achternaam is een beroepquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Vrijmoedt.
Wie het boek schreef weet ik niet meer.
Ga 'm weggeven. Kun je een nieuwe vraag stellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Jan Sneijder?
quote:
Impressedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Dustin Diamond alias Screech Powers uit Saved by the bell.
Vast niet Tiffany, dus zal elizabeth berkley zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie vond ik de leukste dame uit Saved by the bell?
Kelly, Gespeeld door Tiffany Amber Thiessen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie vond ik de leukste dame uit Saved by the bell?
Of lisa......maar ik weet niet hoed die heet, hehe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Vast niet Tiffany, dus zal elizabeth berkley zijn
Lark Voorhies vond ik inderdaad de leukste dame.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Of lisa......maar ik weet niet hoed die heet, hehe.
Dan zal ie het om een andere reden nagedaan hebben I guess.....misschien zijn favo scene.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee geen De Niro. Hij imiteerde Tony Montana uit scarface. Pacino dus.
Spiderman, Superman en The Hulk heb je goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Spiderman, Superman, Bruce Wayne en The Hulk al heette die volgens mij ook Bruce.
King Tut was zeker uit de tekenfilm?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
The Joker, Catwoman, The Penguin, The Riddler, King Tut
Yep speelde daar Mork die met Fonzie vocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef Berkery het volgende:
Robin Williams toch?
Sorry Berkquote:
Ja en dan de zilveren televiziersterquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef Berkery het volgende:
Was Televizierring wel goed?
Anita Witzier met de beste vrouwelijke televisie ster/persoonlijkheid.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
wie is er dit jaar voor de 5e keer genomineerd? en voor welke prijs?
Op de valreep voordat ik naar bed ga....quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Anita Witzier met de beste vrouwelijke televisie ster/persoonlijkheid.
Avro's Televizierring-gala![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:42 schreef Berkery het volgende:
Welk personage uit welke bekende TV-serie heeft als volledige naam C. Maria Victoria Angelina Teresa Apollonia Lozupone Tortelli Lebec.
"C" is in de serie haar gangbare naam
Ik hoop ook dat Anita Witzier wint,quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op de valreep voordat ik naar bed ga....![]()
![]()
hopelijk voor haar wint ze nu een keer.
Yep......en als ex-Eindhovenaar kan ik zeggen dat hij niet echt gelijk had, hehe.quote:
Is dat zo'n Hellhole dan Eindhoven?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:27 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Yep......en als ex-Eindhovenaar kan ik zeggen dat hij niet echt gelijk had, hehe.
Nee hoor.....is best leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat zo'n Hellhole dan Eindhoven?
Geen idee.......een nog altijd bekende schone?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Met welke schoonheid had Johan Cruijff een Voetbalprogramma in de jaren 80 bij de KRO ?
Antwoord op deze vraag is trouwens 'Carla', de altijd vrolijke serveerster uit Cheers.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:42 schreef Berkery het volgende:
Welk personage uit welke bekende TV-serie heeft als volledige naam C. Maria Victoria Angelina Teresa Apollonia Lozupone Tortelli Lebec
"C" is in de serie haar gangbare naam
Ik wilde het als vraag stellen maar wist zelf het antwoord niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:57 schreef Berkery het volgende:
Mijn zus heeft dat singeltje nog. Maurits Santen, wie kent hem niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |