is toch al genoemd? Wa volgens mij toi toi toi met ted (ook gelezen hier hoor)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef pino.in.disguise het volgende:
Is al bekend hoe die show met Tedje nu heette? Zit vol spanning te wachten.......eigenlijk
Van R den Hengst heb ik nooit gehoord, maar ik kan begrijpen dat hij of zij een andere naam gebruikt, hehe
Oh, heb geen bevestiging gezien.........dan snap ik die gegeven hint ook niet echt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is toch al genoemd? Wa volgens mij toi toi toi met ted (ook gelezen hier hoor)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:54 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ze hebben inderdaad iets uit de naam weggelaten, maar het is niet TedShow geworden.
Hint: Het was het laatste seizoen juist minder Show dan voorheen...
Je hebt gelijk, ik dacht dat ik een bevestiging had gelezen, maar nu teruglezend ook niet... ik heb niets gezegd danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Oh, heb geen bevestiging gezien.........dan snap ik die gegeven hint ook niet echt.
[..]
Goeiemorgen iedereenquote:
Je hebt er 2 en een halve goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
goedemorgen
Chris Zeegers
Jimmy Geduld
Winston.... en dan houdt het op.
Yeps dat is die acteur uit Goudkust. Volgens mij speelde hij Tim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Je hebt er 2 en een halve goed![]()
De 4e ken je ook
De 4e speelde inderdaad Tim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps dat is die acteur uit Goudkust. Volgens mij speelde hij Tim.
WInston Post?
Ow Winston Gerstanowicz. Hoe Tim IRL heet... no ideaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De 4e speelde inderdaad Tim.
De derde is niet Winston Post, maar een veel moeilijkere achternaam...........
Nee degene die het personage Tim speelde in Goudkust.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Tim Immers bedoelje?
Ja, zal de vierde weggeven......Michiel de Zeeuwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Winston Gerstanowicz. Hoe Tim IRL heet... no idea
Tuurlijk......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, zal de vierde weggeven......Michiel de Zeeuw
Is zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk......maar toch 3 van de 4... hmm niet slecht.
Titel programma is goed, maarre dat was ook wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
zo vader zo zoon... dik passchier en Loes Hazendijk? In ieder geval Paul de Leeuw.
Perfect!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
Zo vader zo zoon werd oa gepresenteerd door Gerard vd Berg, Gregor Bak en Paul de Leeuw, toch ?
* Bjoro was altijd grote fan !
Dat is goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
Zo vader zo zoon werd oa gepresenteerd door Gerard vd Berg, Gregor Bak en Paul de Leeuw, toch ?
* Bjoro was altijd grote fan !
Loes Haasdijk (zoals deze bebrilde mevrouw heet) zat in een ander programma welk ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
zo vader zo zoon... dik passchier en Loes Hazendijk? In ieder geval Paul de Leeuw.
Niet goed hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef dartfanaat het volgende:
Albert Mol, Pim Jacobs, Jos Brink
Babbelonie is volgens mij ook het programma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja Haasdijk. Babbelonië zat ze volgens mij met ...... * slaat zichzelf voor het hoofd, deze vraag heb ik tijdje geleden nog gesteld
Albert Mol? Pim Jacobs?
* roept Bjoro om ook even in de grote nl meebrulquiz te kijken naar het antwoord, ben nieuwsgierig....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Loes Haasdijk (zoals deze bebrilde mevrouw heet) zat in een ander programma welk ?
en noem nog 3 mensen die hierin zaten ......
ik doe het zachtjes en voorzichtigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Babbelonie is volgens mij ook het programma.
is niet verstandig je voor het hoofd te slaan
Babbelonie is ook goed.Maar Pim Jacobs presenteerde dat !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Babbelonie is volgens mij ook het programma.
jaja, toch goedquote:Babbelonie met presentator Pim Jacobs
[me= hier ook..........opgave is erg lastigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* ]roept Bjoro om ook even in de grote nl meebrulquiz te kijken naar het antwoord, ben nieuwsgierig....[/me]
Goede samenwerking hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
iedereen heeft wel iets goed...
Babbelonie met presentator Pim Jacobs en achter de tafel Loes, Jos Brink en inderdaad Willem Duijs
Want Albert Mol zat bij Wie vd 3 !
Wie was daar de presentator ?
[ me=] tekst [/me] (maar dan wel [ en de m in de eerste naast elkaar zodner spatie, als ik het nu doe zie je het niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Babbelonie is ook goed.Maar Pim Jacobs presenteerde dat !
Off-topic hoe gebruiken jullie dat bruine kleur![]()
Dankjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om de tekst zet je dan :"* ] [/me]"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje![]()
nu weet ik misschien [/me]''
dit is meteen de nieuwe opgave !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
Want Albert Mol zat bij Wie vd 3 !
Wie was daar de presentator ?
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
Neen....dit zat in het panel met Albert Mol en Martine Bijl !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |