Titel programma is goed, maarre dat was ook wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
zo vader zo zoon... dik passchier en Loes Hazendijk? In ieder geval Paul de Leeuw.
Perfect!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
Zo vader zo zoon werd oa gepresenteerd door Gerard vd Berg, Gregor Bak en Paul de Leeuw, toch ?
* Bjoro was altijd grote fan !
Dat is goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
Zo vader zo zoon werd oa gepresenteerd door Gerard vd Berg, Gregor Bak en Paul de Leeuw, toch ?
* Bjoro was altijd grote fan !
Loes Haasdijk (zoals deze bebrilde mevrouw heet) zat in een ander programma welk ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
zo vader zo zoon... dik passchier en Loes Hazendijk? In ieder geval Paul de Leeuw.
Niet goed hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef dartfanaat het volgende:
Albert Mol, Pim Jacobs, Jos Brink
Babbelonie is volgens mij ook het programma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja Haasdijk. Babbelonië zat ze volgens mij met ...... * slaat zichzelf voor het hoofd, deze vraag heb ik tijdje geleden nog gesteld
Albert Mol? Pim Jacobs?
* roept Bjoro om ook even in de grote nl meebrulquiz te kijken naar het antwoord, ben nieuwsgierig....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Loes Haasdijk (zoals deze bebrilde mevrouw heet) zat in een ander programma welk ?
en noem nog 3 mensen die hierin zaten ......
ik doe het zachtjes en voorzichtigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Babbelonie is volgens mij ook het programma.
is niet verstandig je voor het hoofd te slaan
Babbelonie is ook goed.Maar Pim Jacobs presenteerde dat !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Babbelonie is volgens mij ook het programma.
jaja, toch goedquote:Babbelonie met presentator Pim Jacobs
[me= hier ook..........opgave is erg lastigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* ]roept Bjoro om ook even in de grote nl meebrulquiz te kijken naar het antwoord, ben nieuwsgierig....[/me]
Goede samenwerking hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
iedereen heeft wel iets goed...
Babbelonie met presentator Pim Jacobs en achter de tafel Loes, Jos Brink en inderdaad Willem Duijs
Want Albert Mol zat bij Wie vd 3 !
Wie was daar de presentator ?
[ me=] tekst [/me] (maar dan wel [ en de m in de eerste naast elkaar zodner spatie, als ik het nu doe zie je het niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Babbelonie is ook goed.Maar Pim Jacobs presenteerde dat !
Off-topic hoe gebruiken jullie dat bruine kleur![]()
Dankjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om de tekst zet je dan :"* ] [/me]"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje![]()
nu weet ik misschien [/me]''
dit is meteen de nieuwe opgave !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef Bjoro het volgende:
Want Albert Mol zat bij Wie vd 3 !
Wie was daar de presentator ?
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
Neen....dit zat in het panel met Albert Mol en Martine Bijl !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |