Hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:05 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga een moeilijke vraag bedenken........
Goed.quote:
Geen flauw idee..........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:38 schreef Ole het volgende:
Welke ex-sixpackster is nu presentatrice bij BNN?
Sophie Hilbrandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:38 schreef Ole het volgende:
Welke ex-sixpackster is nu presentatrice bij BNN?
Dat is goed..quote:
Jawelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef dartfanaat het volgende:
Welke Hagenees (voor én achternaam) werd bekend door z'n optreden in een bekend discussie-programma? Welk programma was dat en wie presenteerden het?
zal ook wel niet al te lastig voor je zijn, maar ik ga het toch proberen
Voornaam is een vaak voorkomende naam, achternaam is een beroepquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Vrijmoedt.
Wie het boek schreef weet ik niet meer.
Ga 'm weggeven. Kun je een nieuwe vraag stellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Jan Sneijder?
quote:
Impressedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Dustin Diamond alias Screech Powers uit Saved by the bell.
Vast niet Tiffany, dus zal elizabeth berkley zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie vond ik de leukste dame uit Saved by the bell?
Kelly, Gespeeld door Tiffany Amber Thiessen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie vond ik de leukste dame uit Saved by the bell?
Of lisa......maar ik weet niet hoed die heet, hehe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Vast niet Tiffany, dus zal elizabeth berkley zijn
Lark Voorhies vond ik inderdaad de leukste dame.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Of lisa......maar ik weet niet hoed die heet, hehe.
Dan zal ie het om een andere reden nagedaan hebben I guess.....misschien zijn favo scene.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee geen De Niro. Hij imiteerde Tony Montana uit scarface. Pacino dus.
Spiderman, Superman en The Hulk heb je goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Spiderman, Superman, Bruce Wayne en The Hulk al heette die volgens mij ook Bruce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |