quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef dartfanaat het volgende:
Heette dat niet: Slikken of Spuiten?
heb t wel gezien, maar die titel is een echte pvdtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:01 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet welk programma je bedoeld. Die animatieserie........Tuurlijk. Speelde zich af in Lech.
Maar hoe heet het ook al weer............
Kop 'm er maar in, ik weet het niet meer.
* ben zodirect weg, moet naar tandarts
volgens mij is dat goed hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Egoland.
of coursequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
De Top 40?
De top 40 bestond in Januari al 40 jaar. Ze vieren het alleen morgenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
of course![]()
Vervolgvraag: Op welke zender wordt hij nu uitgzonden en wie is de huidige presentator? Wie waren de vroegere top 40 DJ's
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
De top 40 bestond in Januari al 40 jaar. Ze vieren het alleen morgen
Top 40 bestaat 40 jaar
Wessel van Diepen is de huidige presentator. Erik de Zwart, Lex Harding en Willem van Kooten presenteerden vroeger. Gijs Staverman heeft het ook nog even gedaan, dacht ik.
Volgens mij ook alleen TedShowquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef Bjoro het volgende:
alleen TedShow toch ?
Wat knap dat jij dat allemaal nog weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
toi toi toi met ted?
je zou er trots op worden hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat knap dat jij dat allemaal nog weet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |