'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef Ole het volgende:
F.... A....
Ik ken hem nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
'
Fort Alpha......dat was wel stoer toen
Volgens mij kan je lang wachten, hehequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef dartfanaat het volgende:
Daarom stelde ik de vraag ook, kon het niet te makkelijk maken.
Ik weet er sowieso 3: Bart, Ruud en nog iemand
Geef niks hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:36 schreef dartfanaat het volgende:
Volgens mij was het Benard, maar oke.
En nu nog eentje.....
Goedemorgen iedereenquote:
Nee, dat niet, maar je ziet wat er nu van hem is gekomen hij werkt nog steeds bij de NCRVquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:08 schreef dartfanaat het volgende:
Ja, die ook. Echter Jochem was niet de winnaar van de eerste reeks
Nee,dat weet ik ook niet wie in de eerste uitzending wonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef dartfanaat het volgende:
Oh nee, maar dat bedoelde ik ook niet.
Maar de reden van m'n vraag was ook dat ik me afvroeg of nog iemand hier wist wie de eerste serie won. Immers je hoort van beide niets meer. Hoewel ik begreep dat Ten Hoopen tegenwoordig iets doet als tekstschrijver.
Zijn eerste programma was Bulldozer. Daarna de tweelingenshow Twins en (aanvankelijk samen met Caroline Tensen) Liefde Op Het Eerste Gezicht. Daarna Wedden Dat en Rolf X Alive en Now or Never.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:02 schreef dartfanaat het volgende:
Ook Rolf Wouters werd ontdekt in het programma Showmasters. Noem enkele programma's die Rolf presenteerde. "Bonuspunt" wanneer je ook weet wat de titel van z'n eerste programma was.
Met Daphne Deckers.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:47 schreef dartfanaat het volgende:
Uitstekend.
Weet je ook nog met wie hij Big Brother presenteerde?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Flodder als Tenniser die ballen uit een auto sloeg.
Hij wilde al vroeg beroemd worden anders doe je zulke dingen niet.
Simon is goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Simon van Collem weet ik zeker was het zijn vrouw die ernaast zat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |