Dacht ik ook, maar twijfel te zeer..............quote:
ja zeker ....die is het !quote:
had je dat maar nooit gedaan !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef dartfanaat het volgende:
Dacht ik ook, maar twijfel te zeer..............
Ach, ik weet dat ik niet zo moet twijfelen...........quote:
Dank uquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat ik niet zo moet twijfelen...........
"Puntje" voor jou, Diaan73.
you're welcome.quote:
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef dartfanaat het volgende:
VTM?
Yvon en M-M zijn goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
de Mol: Yvon Jaspers, winnaar Marc Marie Huibrechts, verliezer Isabel?
Heb trouwens van deze editie alle afleveringen gezien, behalve de laatste
Ow Lotte dan vergeet altijd haar achternaamquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Yvon en M-M zijn goed.....de laatste niet
.......Isabel Brinkman zat niet in de finale.
Heb ze ook allemaal gezien, erg leuk programma.
Tuurlijk........Lottie Hellingman.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Lotte dan vergeet altijd haar achternaam
De laatst aflevering (finale) hadden we opgenomen omdat we er die avond niet waren.... stopt de opname vlak voor de onthulling... maar op teletekst gekeken toen... maar het was wel flink balen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Lotte dan vergeet altijd haar achternaam
De laatst aflevering (finale) hadden we opgenomen omdat we er die avond niet waren.... stopt de opname vlak voor de onthulling... maar op teletekst gekeken toen... maar het was wel flink balen.
Leuke meid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:40 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Lottie Hellingman inderdaad.
Das minder als je trouw kijkt naar een programma en je mist juist de apotheose![]()
Jules Unlimited, maar das niet echt een kinderprogramma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuke meid.
Welk kinderprogramma "presenteert" zij?
Volgens mij niet, ik bedoel in ieder geval een ander programma en echt een kinderprogramma.... meer voor peuters/kleuters. Jules Unlimited niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef Bjoro het volgende:
Klokhuis toch ?
Sorry... druk nogal hier geworden... maar niet de Ko de boswachtershow. Wel zit je met de naam Ko heel dicht in de buurt. Zij is daar niet te zien als zichzelf maar "speelt" de naam van een deel van de titel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:25 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hint?????
Ken niet zoveel peuterprogramma's.......Ko de boswachtershow ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |