King Tut was zeker uit de tekenfilm?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
The Joker, Catwoman, The Penguin, The Riddler, King Tut
Yep speelde daar Mork die met Fonzie vocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef Berkery het volgende:
Robin Williams toch?
Sorry Berkquote:
Ja en dan de zilveren televiziersterquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef Berkery het volgende:
Was Televizierring wel goed?
Anita Witzier met de beste vrouwelijke televisie ster/persoonlijkheid.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
wie is er dit jaar voor de 5e keer genomineerd? en voor welke prijs?
Op de valreep voordat ik naar bed ga....quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Anita Witzier met de beste vrouwelijke televisie ster/persoonlijkheid.
Avro's Televizierring-gala![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:42 schreef Berkery het volgende:
Welk personage uit welke bekende TV-serie heeft als volledige naam C. Maria Victoria Angelina Teresa Apollonia Lozupone Tortelli Lebec.
"C" is in de serie haar gangbare naam
Ik hoop ook dat Anita Witzier wint,quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op de valreep voordat ik naar bed ga....![]()
![]()
hopelijk voor haar wint ze nu een keer.
Yep......en als ex-Eindhovenaar kan ik zeggen dat hij niet echt gelijk had, hehe.quote:
Is dat zo'n Hellhole dan Eindhoven?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:27 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Yep......en als ex-Eindhovenaar kan ik zeggen dat hij niet echt gelijk had, hehe.
Nee hoor.....is best leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat zo'n Hellhole dan Eindhoven?
Geen idee.......een nog altijd bekende schone?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Met welke schoonheid had Johan Cruijff een Voetbalprogramma in de jaren 80 bij de KRO ?
Antwoord op deze vraag is trouwens 'Carla', de altijd vrolijke serveerster uit Cheers.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:42 schreef Berkery het volgende:
Welk personage uit welke bekende TV-serie heeft als volledige naam C. Maria Victoria Angelina Teresa Apollonia Lozupone Tortelli Lebec
"C" is in de serie haar gangbare naam
Ik wilde het als vraag stellen maar wist zelf het antwoord niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:57 schreef Berkery het volgende:
Mijn zus heeft dat singeltje nog. Maurits Santen, wie kent hem niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |