laten we het hopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
Nou, dan zie ik toch wel zeker een Dennis/Linda/Charlie lijntje aankomen
Ga er maar gerust van uit dat ze dat zullen uitspelen dat dennis arnie is
hm matig...... tenzij ze er nu op terugkomen, door flashbacks enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Wup het volgende:
naar ik me herinner is ze geopereerd maar werd er verder geen issue meer van gemaakt
gewoon een melding dat het allemaal goed was gegaan ofzo
ik wel, maar dat komt vooral omdat ik me nu door het huidige [matige] gtst heenworstelquote:ik heb geen haast hoor:)
Om eerlijk te zijn, nee. Ik heb het gehad met Charlie. En met Dennis heb ik het ook wel gehad.quote:
wat heeft Dennis met Linda te maken is?? omdat ie "Arnie" is??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
Nou, dan zie ik toch wel zeker een Dennis/Linda/Charlie lijntje aankomen
Ga er maar gerust van uit dat ze dat zullen uitspelen dat dennis arnie is
Weet ik wel, maar ik probeer me in te beelden hoe de schrijvers van GTST denken. En aangezien die iedereen met elkaar laten gaan die ook maar een beetje toevallig met elkaar te maken krijgen, kan ik me goed voorstellen dat dat uitgespeeld gaat worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft Dennis met Linda te maken is?? omdat ie "Arnie" is??
hij is niet háár Arnie, dus er is - volgens mij - nul reden dat dáárom voor hem moet vallen....
lijkt me veel leuker als ze Dian komt helpen schatgraven ofzo........ [lekker samen Sjors pesten]
dan begrijpen we elkaar: het kan best zijn dat ze met Dennis gaat, maar niet omdat ie "Arnie" is....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef JohnDDD het volgende:
Weet ik wel, maar ik probeer me in te beelden hoe de schrijvers van GTST denken. En aangezien die iedereen met elkaar laten gaan die ook maar een beetje toevallig met elkaar te maken krijgen, kan ik me goed voorstellen dat dat uitgespeeld gaat worden.
dat hadden ze toch bij Goudkust?! op zo'n bomvolle partyboot????quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef JohnDDD het volgende:
Een verhaallijn die ik wel zou willen zien is de gehele familie Fischer op een grote boot en dan allemaal tegelijk dood!
Laura met Nick.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan begrijpen we elkaar: het kan best zijn dat ze met Dennis gaat, maar niet omdat ie "Arnie" is....
eigenlijk moet Laura even snel aan de willekeurige man,
dat schept tenminste duidelijkheid over Linda's keuze......
lijkt me leuk om te zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hadden ze toch bij Goudkust?! op zo'n bomvolle partyboot????
Linda & Dian lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Dennis met Linda te maken is?? omdat ie "Arnie" is??
hij is niet háár Arnie, dus er is - volgens mij - nul reden dat dáárom voor hem moet vallen....
lijkt me veel leuker als ze Dian komt helpen schatgraven ofzo........ [lekker samen Sjors pesten]
dat was wel de mooiste nederlandse soapcliff ooit......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef babette21 het volgende:
dat hadden ze toch bij Goudkust?! op zo'n bomvolle partyboot????
we hebben juist net geconstateerd dat dat geen reet uitmaakt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
omdat ie "de echte arnie" is...als dat uitkomt zal ze toch geïnteresseerd zijn in hem he
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef JohnDDD het volgende:
ohhh linda en dian lekker lesbiesss (;)) met elkaar doen
is dat niet wat?
ja stel dat het uitkomt dan hebben de schrijvers meteen iets om de nog vrije linda te koppelen zegmaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
we hebben juist net geconstateerd dat dat geen reet uitmaakt....
maar goed: leg jij het me maar uit dan, want misschien denk ik te ingewikkeld ofzo
Frits komt echt wel terug, dat amulet leidt gewoon naar hem!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:58 schreef Wup het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
ze moeten aan de ruzie om een kerel........veel leuker
return van Frits wordt nu wel behoorlijk dringend, babette ga es onderhandelen:)
oh Casper moet ook terug?! al die neventaken hier......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:58 schreef Wup het volgende:
nee natuurlijk niet
ze moeten aan de ruzie om een kerel........veel leuker
return van Frits wordt nu wel behoorlijk dringend, babette ga es onderhandelen:)
dat sláát toch nergens op......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
dan kan ze erachter komen dat dennis de zoon van laura en robert is en dat wekt meteen haar interesse
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Wup het volgende:
dat was wel de mooiste nederlandse soapcliff ooit......
Helemaal met je eens.quote:
prima, komen we dus weer hier op:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef JohnDDD het volgende:
Helemaal met je eens.
Maar dat hoeft ook niet in GTST. Dennis en Laura werden geloof ik ook verliefd toen hij klusjes moest doen bij haar in huis. Het zijn vaak stomme dingetjes van mensen die met elkaar werken enzo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef babette21 het volgende:
dan begrijpen we elkaar: het kan best zijn dat ze met Dennis gaat, maar níet omdat ie "Arnie" is....
ik kan eigenlijk maar 1 soap tegelijk aan, maar verheug me er wel enorm op om weer samen met jou een soap te volgen....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
ik wel, maar dat komt vooral omdat ik me nu door het huidige [matige] gtst heenworstel
jouw tactiek is waarschijnlijk veiliger [maar twee soaps in 1 maand dumpen kan ik écht niet hoor]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Wel ja en neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima, komen we dus weer hier op:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef Wup het volgende:
hoi leukerd.....
ik heb hem wel ergens staan als je interesse hebt
Met de reincarnatie van je broer neuken is iets typisch christelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Is die non gek op Ray... Tenminste dat lijkt erop.
en in gtst kregen we een Isabella-flashback......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels had vandaag weer een mooie Claire flashback.![]()
maf he.... dat je daaraan went, "samen kijken" hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:54 schreef Wup het volgende:
ik kan eigenlijk maar 1 soap tegelijk aan, maar verheug me er wel enorm op om weer samen met jou een soap te volgen....
tof, ik ga een poging tot downloaden doenquote:ik heb een filmpje geupload wat ik je ooit een beloofd heb [ dacht ik]
GTST, december 1990, ontknoping Moord op Marc de Waal
GTST, Jessica 1997quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
Jessica heeft daar ook nog even gewoond [na een tijdje niet bepaald vrijwillig meer]
ha zie je wel, zo slecht is mijn geheugen toch ook weer nietquote:
komt nog wel.... is toch 'n zoon van z'n vaderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:10 schreef DaMart het volgende:
ik had eigenlijk verwacht dat hij veel meer een bad guy zou zijn.
Hoe vaak is Simon Dekker wel niet 'dood' geweest?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Shirley het volgende:
Hm...waarom zou Frits terugkomen volgens jullie? Hij is dood, klaar.
De koning is van Dennisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
En waarom is de Koning niet failliet? Niemand die betaald.
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel. Mocht het wel gebeuren dat hij terugkomt op wat voor manier dan ook, dan krijgen de scenarioschrijvers een boze mail van me!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe vaak is Simon Dekker wel niet 'dood' geweest?![]()
Dan McVicar (B&B: Clarke Garrison) logeerde ooit in hotel Dendermonde en een acteur en actrice uit ATWT hebben ook ooit een gastrolletje gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Er is toch ook ooit een buitenlandse acteur geweest voor een gastrol !?
Of ik moet me vergissen.
Begin maar alvast met schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel. Mocht het wel gebeuren dat hij terugkomt op wat voor manier dan ook, dan krijgen de scenarioschrijvers een boze mail van me!
Georgequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Er is toch ook ooit een buitenlandse acteur geweest voor een gastrol !?
Of ik moet me vergissen.
Inderdaad, mensen die je hier dood ziet gaan blijven ook dood, dat is bij the Bold wel andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar dat was nooi in beeld dat je hem zag sterven, pas de laatste keer bij die bruiloft. En Frits stierf in de mooiste sterfscéne ooit in GTST, memorabel
Dat klopt, bij de Bold komen de acteurs terug.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die je hier dood ziet gaan blijven ook dood, dat is bij the Bold wel anders![]()
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Frey het volgende:
Nou, in real life gebeuren er wel eens gekkere dingen
Volgens mij is deze verhaallijn een ode aan de 'Beatrijs'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:33 schreef GSMboy het volgende:
- En een vaag martel-klooster
dat is toch geen realisme meer?
quote:Beatrijs
auteur onbekend, ca. 1300, Brabant
Beatrijs, een jonge vrouw uit een adellijke familie, is kosteres in een klooster. Uit liefde voor een jeugdvriend verlaat ze op een nacht het klooster in stilte. Zeven jaar lang leven Beatrijs en haar lief in rijkdom en ze krijgen twee kinderen. Maar wanneer het geld op is, gaat hij ervandoor. Beatrijs staat er alleen voor.
Gedurende zeven jaar verdient ze de kost als hoer, maar uiteindelijk krijgt ze berouw. Ze besluit terug te keren naar het klooster. Nadat ze haar kinderen heeft achtergelaten bij een weduwe die voor hen zal zorgen, gaat ze heimelijk terug naar het klooster dat ze veertien jaar eerder heeft verlaten. Tot haar verrassing merkt ze dat Maria, tot wie ze steeds was blijven bidden, al die jaren haar plaats heeft ingenomen. Niemand in het klooster heeft Beatrijs’ afwezigheid gemerkt.
Vanaf nu is zij opnieuw kosteres. Toch wordt ze nog gekweld door schuldgevoelens. Ze biecht alles op aan een abt die het klooster bezoekt. Hij scheldt haar alle zonden kwijt. Wel vertelt hij het verhaal, als een leerzaam exempel, in een preek, maar zó dat niemand weet dat het over Beatrijs gaat.
bron
Bij de Bold blijven ze dan ook weer voorgoed, hier komen ze alleen voor een geestenlijntje of als dubbelganger voor niet langer dan 2 weken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:40 schreef GSMboy het volgende:
In GTST ook, Benjamin kwam toch terug als ziel??
En Bowien dan........
eh tja............:p
Natuurlijk is het waarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Dizer het volgende:
OMG het is waar ook nog. Richard in GTST
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/bas.xmlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:27 schreef bl0emetjE het volgende:
even een vraagje, wie is die meneer die twee dagen geleden bij barbara was ?? (ik heb het gisteren niet gezien, misschien was hij er toen ook)
wow dankje! dat had ik dus ergens even gemist, maar nu snap ik het weer helemaal!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/bas.xml
Kijk jij daar naarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Heerlijk die shirtjes van Morris waar je z'n tieten goed in ziet.
De dames/heren van de kleding hebben volgens mij een hekel aan Morris.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Heerlijk die shirtjes van Morris waar je z'n tieten goed in ziet.
Beetje een handlangertje van Nick, waar die zelf zogenaamd een hekel aan heeft. Volgens mij is Morris zelf gewoon verliefd op Nick.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Morris is zo een gore hond eigenlijk![]()
Mira Brandts Buys toch, de moeder van Kim en Julian?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Mira, dat kan ik me niet herinneren meer.
Karin, de moeder van John en Dianquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
Heeft Jef alleen maar vrouwen gehad die eindigen op -a?
Sylvia, Mira, Barbara, Isabella, Dorothea? Nog meer? Laura ook he?
Mira Kramers, vriendin van Suzanne Balk en ging vreemd met Robert Alberts terwijl hij nog met Laura was getrouwd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Mira, dat kan ik me niet herinneren meer.
haha dat zou best een grappig lijntje kunnen zijn....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is Morris zelf gewoon verliefd op Nick.
Herhaling van het Stefano-verhaallijntje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
jaa en dan moeten ze twee lijntjes maken die ze dan uiteindelijk combineren
eerst Nick die briefjes krijgt van een geheime aanbidder. "Nick, ik wil je" "Nick, geef me je harde pik" "Ik houd van je, je liefje."...en Morris die helemaal flipt, heel raar doet.
ja alleen nu beter, morris moet wel gaan rondlopen in roze tangaslips enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Herhaling van het Stefano-verhaallijntje.
Eeuh eerder van de Isabella is de stalker van Charlie verhaalijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Herhaling van het Stefano-verhaallijntje.
Als je ergens mee zit of wilt praten. Dan wil ik je best een luisterend oor geven. Want volgens mij zit jij ergens mee...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja alleen nu beter, morris moet wel gaan rondlopen in roze tangaslips enzo
en uiteindelijk gaat ie dan ook seks hebben met nick
en Charlie (!!) betrapt ze
kun je het je voorstellen?
Morris: Oeh ja dieper
Nick: Morrie mmmmmmmmm
Charlie: Gatverdamme zeg...wat zijn jullie voor een smerigs aan het doen!
hoe heyt taquote:
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Hoe leuk de nieuwe Dian is, toch is Chris Jolles de allerbeste
rrrrrrrrrrrredelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:23 schreef Dos37 het volgende:
quote:
Nou hij was leuk hoor, al die jonge koppiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:54 schreef Wup het volgende:
GTST, december 1990, ontknoping Moord op Marc de Waal
Casper terug zou trouwens wel een anti-climax zijn... Frits is gewoon doodquote:Er gingen al maandenlang geruchten over de terugkomst van Bruni Heinke, maar nu is de kogel dan toch écht door de kerk. Vorige week zijn er gesprekken geweest tussen Bruni en de producers van GTST en ze hebben besloten dat Helen Helmink vanaf begin 2006 weer haar intrek zal nemen in Meerdijk.
Bruni Heinke speelde van januari 1992 tot februari 1999 de rol van Helen Helmink in GTST. De makers van GTST zijn echter op zoek naar nog meer oude acteurs die terug willen keren in de populaire soapserie. De namen van onder andere Casper van Bohemen en Ferri Somogyi zijn daarbij genoemd.
Saaie verhaalijnquote:
En jij ook rot eens op naar je weblog ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Nano het volgende:
Nee, Wik Jongsma heeft zijn tijd overduidelijk gehad..
Hij schrok wel toen ze haar shirt uitdeed. Vage gast.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dennis keek Charlie echt aan met zo'n blik van 'hoe moest ik ook alweer neuken'
ik heb nog ergens een interview van Isa Hoes waarin ze vertelt dat ze samen met Frederique Huydts de eerste weken echt gillend weg wilde rennen daar omdat elke scene die ze vreselijk verkloot hadden gewoon als perfect werd bestempeld:)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:31 schreef babette21 het volgende:
Nou hij was leuk hoor, al die jonge koppies
Frederique hoorde duidelijk bij te betere acteurs v/d eerste lichting!
en zo te zien was deze Helmink beter te behappen dan die andere
laatste scene was bonusmateriaal!?
morgen weer Ludo, Janine en natuurlijk Hanniequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een ongelooflijke slechte saaie zouteloze aflevering!
Karin van der Meer, ex-scenarioschrijfster van o.a. GTST, heeft geloof ik moeite om haar verleden los te laten.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Stukje uit de beschrijving van aflevering 3 van de nieuwe advocatenserie 'Keyzer & De Boer Advocaten':
[..]
Karin van der Meer, ex-scenarioschrijfster van o.a. GTST, heeft geloof ik moeite om haar verleden los te laten.
ze zijn goed bezig met het terughalen van oude personages, hoewel Hannie natuurlijk wel een in de marge personage was. Beetje GTST geschiedenis oprakelen kan nooit kwaad.quote:
Ja, zo heet Hannie,quote:
Ik kan morgen helaas niet kijkenquote:morgen weer Ludo, Janine en natuurlijk Hannie
Ja weet ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo Mijnheer Harmsen allochtoonNee hoor !!
Wat een beroerde keuze's.... Helen en Rik, wie zit dáár nou op te wachten?!quote:Er gingen al maandenlang geruchten over de terugkomst van Bruni Heinke [...] De makers van GTST zijn echter op zoek naar nog meer oude acteurs die terug willen keren in de populaire soapserie. De namen van onder andere Casper van Bohemen en Ferri Somogyi zijn daarbij genoemd.
.... die vervolgens de show stalen! Helmink kreeg het voor elkaar om irritant te zijn in de meest stoere verhaaltjes. Het is niet voor niks dat een Koen Heeze of Alice de Boer de kijkers meekregen: wie wilde Helmink nou níet dood???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef Wup het volgende:
[q]het enige leuke aan dat karakter was dat er altijd doorgedraaide idioten met moordplannen op haar afgestuurd werden.
viel helemaal niet op hoorquote:maar ik kon de verleiding niet weerstaan er een klein Lindaatje in te proppen:)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef K.V. het volgende:
Ik dacht even dat oom Harmsen zei: ik woon al 35 jaar in dit land.
Oom Harmsen de allochtoon
Helen Helmink?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat een beroerde keuze's.... Helen en Rik, wie zit dáár nou op te wachten?!
Casper mag terug, maar ik ben het wel eens met degenen die zeggen dat Frits dood is
laat hem maar "terugkomen" als evil twin ofzo..............
Het verleden herleeft wel zeg!!
Het verhaaltje rond Frits, waarin ze zelfs zo lief zijn om aan Hannie te denken.
en Jef laatst ook al, met de opsomming van zijn ex- [en dooie] vrouwen
Das natuurlijk de cliff van vanavondquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:10 schreef Frey het volgende:
De GTSTclub kwam met dit plaatje: Janine op de brandstapel![]()
los van het feit dat Ingeborg niet kán acteren, had ze een rol om door de plee te spoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
Waar ik naar toe wil is, Ingeborg Wieten, Bruni Heinken zijn gestopt waar ze waren bij GTST en zullen terugkomen met dezelfde niveau. Dus ook zij zullen getroffen worden door de slechte acteerprestatie virus.
Overall gezien vond ik het wat betreft acteren niet specifiek beter toen,quote:Alleen in de tijd dat die nog in GTST speelde, waren ze natuurlijk goed, omdat de acteerprestaties toen van een hoog niveau was voor de NL tv.
Ja maar 14 jaar lang dagelijks soap... is bijna vanzelfsprekend herhaling van verhaallijnen. Kan je niks aan doen. Is ook best moeilijk om iets nieuws te maken. Maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef babette21 het volgende:
verhaaltjes waren 10 jaar terug wél leuker, maar ja misschien ook omdat het toen nieuw was
dat bedoel ik ook, dat het ze haast niet te verwijten valtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar 14 jaar lang dagelijks soap... is bijna vanzelfsprekend herhaling van verhaallijnen. Kan je niks aan doen. Is ook best moeilijk om iets nieuws te maken. Maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is
leuk! al is het wrs alleen vanavond en gaat het aan m'n neus voorbij.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef Rodney1988 het volgende:
dit is Hannie het is de enige echte Hannie
Daar mogen dan meer mensen een voorbeeld aan nemen. * HINT *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft zeg, Ingeborg zelf was een goede actrice, maar Suzanne was zo een zeikerig en vooral irritant personage!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik vond Ingeborg altijd wel leukAlleen ik zag pas filmpje terug en toen overacteerrde ze wel heel erg... klein minpuntje maar ze mag terug van mij
![]()
Ik kan gelukkig vanavond kijkenquote:
Dit vraag ik me ook af, ik kan het me niet meer herineren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over de terugkeer van Frits, ik kan me niet meer zo goed herrineren of na zijn dood zijn 'dode' lichaam nog veel in beeld is geweest.
Als dat niet zo is kan je ook zeggen dat hij deed of hij dood ging of dat hij in coma raakte en zich eigenlijk stiekem ergens herstelde.
Maar ik geef dat een kleine kans van slagen.
klinkt erg smakelijk:)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Ennuh ik las dat het lichaam van arnie gevonden word![]()
Hoe the fuck dat dan, na zoveel jaar![]()
Hij is opgezet en doet nu dienst als totempaal van een of andere stamquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af, ik kan het me niet meer herineren.
Dat Dennis = Arnie en Arnie = Dennis verhaallijn vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Of als opening om Laura voor een aantal weken de serie uit te schrijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Als Arnie terug zou komen zou dat toch als Reinout moeten (dat is zo'n klassieke rol, dat kan gewoon door niemand anders) en die wil het niet. Het vinden van het lijk zou dan kunnen dienen als opening voor de waarheid over Dennis. Denk ik..
Jaaaa, dit herinner ik me nog. Meesterlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Wup het volgende:
Voor de Suzanne Balk fans:)
wel grappig lijntje dit
[[url=http://picserver.org/view_image.php/E290Z2C14O6N]afbeelding]
GTST, december 1997, Linda, Suzanne & de bermtoerist[/url]
~ [ 18.23 minuten, 29 MB]~
ow zeg alsjeblieft dat dit waar is..............quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef Nano het volgende:
Iemand Babette net bij Shownieuws gezien?Ze komt over paar dagen al terug, en ze heeft ruzie met iedereen in Meerdijk en is 100x gemener dan vorige jaren.
Ik weet niet of er nog een herhaling komt van Shownieuws want het was gisteravond, dus mischien laten ze het nu nog een keer zien, maar ze was zelf aan het woord, dus het is geen roddel ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ow zeg alsjeblieft dat dit waar is..............
klinkt helemaal goed
zolang z'n tanden erbij liggen komen ze een heel eindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Volgend jaar blijkt dat Daniël de biologische vader van Jack is. Kan hij z'n naam meteen veranderen in Jack Daniël(s).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:50 schreef Frey het volgende:
Daniël moet terug
Maar dat kunnen we helaas wel vergeten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef Nano het volgende:
Iemand Babette net bij Shownieuws gezien?Ze komt over paar dagen al terug, en ze heeft ruzie met iedereen in Meerdijk en is 100x gemener dan vorige jaren.
je spreekt jezelf tegen want de aflevering van gisteravondlaat en die van half 8 is niet dezelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Nano het volgende:
Ik weet niet of er nog een herhaling komt van Shownieuws want het was gisteravond, dus mischien laten ze het nu nog een keer zien, maar ze was zelf aan het woord, dus het is geen roddel ofzo.![]()
ik gun Harmsen én Wik een pensioentje.....quote:
Meneer Harmsen hoort in GTSTquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik gun Harmsen én Wik een pensioentje.....
ik vind 'm een beetje vies geworden, in al zijn fatsigheid
Ze heeft een luier om johquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Hoe moet Janine poepen trouwens?
Volgens mij niet.quote:
Janine poept nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Hoe moet Janine poepen trouwens?
Daar is ze te mooi voorquote:
Ze gaan echt met iedereen hé...zouden ze daar in Meerdijk nou geen andere vrienden hebben ofzo ?quote:
Denk het niet, alhoewel ie er wel op lijkt.quote:
Je ziet Janine niet snel "Ik moet poepen" zeggen of wel?quote:
Door bier in de tank te gooien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Die maakte de auto van Bowien onklaar, waardoor zij en Dian in de problemen kwamen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
Zijn jullie niet in de war met deze:
[afbeelding]
Die maakte de auto van Bowien onklaar, waardoor zij en Dian in de problemen kwamen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Whiskey?? Echte vrouwen drinken Amstel-bier. Daar zul je voor boeten bitch!"
Dat was acteur/scenarioschrijver Edward Stelder. De detective die nu voor Ludo werkt, wordt gespeeld door Ram Hartog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:48 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Yep, dat is 'm
Die deed ook mee in Dok 12 :w
Werkelijk waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze durfde niets tegen Sjors en Jack te zeggen, en schrok vreselijk toen ze Dian binnen zag komen.![]()
Hun voornamen kloppen ook niet, het moet zijn Herman-Rien van Houten en Wendela van Houten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Waarom heten Woods en Langeveld niet gewoon van Houten? Kunnen ze nog aanspraak maken op die titel?
Trix noemde haar zoon Fritsje. Herman Hogendoorn besloot hem Herman-Rien te noemen, als ode aan zichzelf en zijn vermoorde zoon Rien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef Tragedy het volgende:
Hun voornamen kloppen ook niet, het moet zijn Herman-Rien van Houten en Wendela van Houten.
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Moet je nagaan wat de terugkeer van Frits wel niet te weeg gaat brengen.![]()
Ach Sjors Langeveldt of Wendela van Houten, wie merkt het verschil nou eigenlijk??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Hun voornamen kloppen ook niet, het moet zijn Herman-Rien van Houten en Wendela van Houten.
I don't think so. Jack vertelde Sjors gisteren toch dat hij gedroomd had dat ze, aan het einde van hun zoektocht naar de schat, Frits weer zouden zien. Als dat geen mega-hint is, dan weet ik het ook niet meer.quote:
Leek me meer iets wat hij zei om Sjors te paaien, aangezien ze niet wilde dat hij alleen voor het amulet naar Hannie ging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
I don't think so. Jack vertelde Sjors gisteren toch dat hij gedroomd had dat ze, aan het einde van hun zoektocht naar de schat, Frits weer zouden zien. Als dat geen mega-hint is, dan weet ik het ook niet meer.
Frits is springlevend!![]()
Iedereen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach Sjors Langeveldt of Wendela van Houten, wie merkt het verschil nou eigenlijk??
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:12 schreef Vivi het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r reet als een zeecontainer en d'r Josti-kop, en laat ze dan meteen de wandelende "kin" meenemen!
Als wat zou frits terug komen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:34 schreef Iwan1976 het volgende:
De terugkeer van Hannie van der Kroeft trok gisteren niet minder dan 1.932.000 kijkers.
Hiermee heeft GTST weer het seizoensrecord gebroken.
Moet je nagaan wat de terugkeer van Frits wel niet te weeg gaat brengen.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook al op
hij ziet er slecht uit.
ik word echt doodziek van dat kloostergedoe.
Ik vind die Dian wel goed spelen !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan dian alleen niet zo goed plaatsen.
ze zou onderhand toch de leeftijd van hannie moeten hebben? maar ze ziet er even oud uit als jack
De komst van het klooster echter nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:27 schreef Nano het volgende:
De komst van Hannie, Jack en Dian is een goede zet van geweest van GTST.![]()
Ach, dit is de laatste week. Vrijdag gaat Ray weg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De komst van het klooster echter niet
Godzijdankquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach, dit is de laatste week. Vrijdag gaat Ray weg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dan die week erna gewoon weer Janine en Ludo....zoals het hoort![]()
Ik vind ook dat Wik Jongsma er slecht uitziet.
En YAY Hannie! Bijna net zo'n grootheid als Rosa
Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!
ik kan er ook wel om lachenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:54 schreef Liquidist het volgende:
Vind dat klooster juist een erg leuke verhaallijn
Ik vind het wel iets boeiender geworden, nu ze lekker aan het doordraaien is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan er ook wel om lachen
het is een stuk vernieuwender dan "Ludo en Janine hebben het zo leuk samen"
Kloostergedoe mooi afgelopen danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach, dit is de laatste week. Vrijdag gaat Ray weg.![]()
wat een stoer filmpje ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Wup het volgende:
GTST, december 1997, Linda, Suzanne & de bermtoerist
Frits werd duidelijk in beeld vermoord toen er een tv in zijn bad werd gegooit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:50 schreef Drago-X het volgende:
[..]
Als wat zou frits terug komen?
Is het ooit bewezen dat hij dood is? Oftewel is er een lijk gevonden en is hij begraven?![]()
je zag toch alleen haar handen ofzo?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
We kregen flashbacks te zien van uit de ogen van Hannie ,![]()
En dan te bedenken dat Ludo en Linda niet echt als vijanden zijn geëindigd en dat Suzanne zelfs nog zijn hulp nog heeft gekregen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Wup het volgende:
Voor de Suzanne Balk fans:)
wel grappig lijntje dit
[[url=http://picserver.org/view_image.php/E290Z2C14O6N]afbeelding]
GTST, december 1997, Linda, Suzanne & de bermtoerist[/url]
~ [ 18.23 minuten, 29 MB]~
even grote correctie, filmpje is uit 1996... ernstig stomme fout... mijn excusesquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En dan te bedenken dat Ludo en Linda niet echt als vijanden zijn geëindigd en dat Suzanne zelfs nog zijn hulp nog heeft gekregen.
Maar dit is wat ik bedoel, daar was hij nog echt slecht en sluw, nu is hij uitgebluster en zorgzamer, hij doet nu alleen slecht uit wraak.
Precies dezelfde verhaal lijn.... Ludo ontdekt een escort verleden en gaat daarmee chanteren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:05 schreef Wup het volgende:
Suzanne & Ludo hadden een hekel aan elkaar omdat Suzanne had besloten dat Ludo niet goed was voor Janine, foute foute man......
In de periode van dit filmpje waren Janine & Ludo uit elkaar, Ludo vond dat Suzanne haar schuld en begon haar haar te treiteren, voornamelijk met haar escorte verleden.
dank u!quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:05 schreef Wup het volgende:
enorm verhaal
nee joh, als 't niet leuk genoeg is hoeft 't helemaal niet....quote:@Babette: ja, er is wel een vervolg maar dat is niet zo leuk meer, ik kan het wel maken een keer maar voorlopig even geen tijd voor]
Zitten ook best leuke stukjes bij, zoals met die schoenenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En Ludo geniaal, dat hij dat krant gedoe door heeft![]()
Rosa en Ludo... toch echt veel leuker dan Rosa en Nickquote:
Ik zeg het je, en ik zei het al eerder en bookmark lekker deze post, want dit staat te gebeuren:quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef Nano het volgende:
Verhaallijn omtrent de schat van Frits van Houten
* Alles wordt pas goed duidelijk wanneer er een gruwelijke ontdekking wordt gedaan op het kerkhof van het landhuis...
Ik denk dat de kist leeg is inderdaad, en dat Frits daar in dat landhuis woont ofzo. In ieder geval in Wales.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg het je, en ik zei het al eerder en bookmark lekker deze post, want dit staat te gebeuren:
Ze denken de tweede helft van het amulet te vinden in de kist van Frits! Ze openen de kist, en vinden het amulet maar geen lijk. De twee helften die samen de amulet vormen, zal ze brengen naar Frits! En misschien levend
Ja dat bedoel ik ook. In walesquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik denk dat de kist leeg is inderdaad, en dat Frits daar in dat landhuis woont ofzo. In ieder geval in Wales.![]()
In ieder geval gaat er ook wat gebeuren met Bing, want Sjors kan hem niet meer vinden. Dat staat althans in het artikel, mischien dat hij ontvoerd is ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. In wales
Maar ik denk dat ze dan een Frits met een gezin en kinderen zal aantreffen of zo..
Ja en er was alleen een regenjas te zien als ik het me goed herriner. Maar ik hoop dat Fritsje terug komt. Nieuwe concurrent van meneer Sandersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zag toch alleen haar handen ofzo?!
waarbij we er dan maar vanuit gingen dat het haar handen waren...
Alsjeblieft zeg. Niet wéér Ludo Sanders. Kunnen ze niet is een keer iets origineels verzinnen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Ja en er was alleen een regenjas te zien als ik het me goed herriner. Maar ik hoop dat Fritsje terug komt. Nieuwe concurrent van meneer Sanders![]()
Waarom doe je die weg?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
Voor de mensen die geinteresserd zijn, ik doe mijn GTST dvd van 12,5 jaar weg...
zie hier: [TK] Heel veel dvd's!
Bij The Bold in Amerika zie je dat wel .quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:10 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Frits die nog leeft...
Nee, lijkt me wel erg ongeloofwaardig.
Maar goed, zijn ze erg goed in bij GTST
Linda & Suzanne afgeleverd als presentje bij een motorbende.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:59 schreef babette21 het volgende:
nee joh, als 't niet leuk genoeg is hoeft 't helemaal niet....
maar dan mag je wel even uitleggen hoe het dan afliep, die maffe ontvoering
psje: "geen tijd" en "04.05" klinkt zó grappig samen;)
klinkt wel geweldig lollig ditquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:44 schreef Wup het volgende:
Linda & Suzanne & het gangbang-verhaal
ik krijg altijd de neiging om te zeggen: ga slapen jij.... maar dat is zo zinloos want dan is het al ochtendquote:mja geen tijd is bij mij een beetje een vreemd begrip...
Voor een jaartje dan, zou dat wel mooi zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:46 schreef Wup het volgende:
Frits in, Ludo out.... perfecte deal
maak er 3 jaar van en we hebben een dealquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:43 schreef Dizer het volgende:
Voor een jaartje dan, zou dat wel mooi zijn
2 jaar? Dan ben ik tevreden. 3 is zo langquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak er 3 jaar van en we hebben een deal
2 jaar is zo om.... en je moet iemand wel 'n beetje missen om naar hem terug te verlangenquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
2 jaar? Dan ben ik tevreden. 3 is zo lang
hm 2,5 & Charlie er ook uit!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:03 schreef Svensational het volgende:
2,5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |