Ze heeft een luier om johquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Hoe moet Janine poepen trouwens?
Volgens mij niet.quote:
Janine poept nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Hoe moet Janine poepen trouwens?
Daar is ze te mooi voorquote:
Ze gaan echt met iedereen hé...zouden ze daar in Meerdijk nou geen andere vrienden hebben ofzo ?quote:
Denk het niet, alhoewel ie er wel op lijkt.quote:
Je ziet Janine niet snel "Ik moet poepen" zeggen of wel?quote:
Door bier in de tank te gooien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Die maakte de auto van Bowien onklaar, waardoor zij en Dian in de problemen kwamen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
Zijn jullie niet in de war met deze:
[afbeelding]
Die maakte de auto van Bowien onklaar, waardoor zij en Dian in de problemen kwamen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Whiskey?? Echte vrouwen drinken Amstel-bier. Daar zul je voor boeten bitch!"
Dat was acteur/scenarioschrijver Edward Stelder. De detective die nu voor Ludo werkt, wordt gespeeld door Ram Hartog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:48 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Yep, dat is 'm
Die deed ook mee in Dok 12 :w
Werkelijk waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze durfde niets tegen Sjors en Jack te zeggen, en schrok vreselijk toen ze Dian binnen zag komen.![]()
Hun voornamen kloppen ook niet, het moet zijn Herman-Rien van Houten en Wendela van Houten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Waarom heten Woods en Langeveld niet gewoon van Houten? Kunnen ze nog aanspraak maken op die titel?
Trix noemde haar zoon Fritsje. Herman Hogendoorn besloot hem Herman-Rien te noemen, als ode aan zichzelf en zijn vermoorde zoon Rien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef Tragedy het volgende:
Hun voornamen kloppen ook niet, het moet zijn Herman-Rien van Houten en Wendela van Houten.
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Moet je nagaan wat de terugkeer van Frits wel niet te weeg gaat brengen.![]()
Ach Sjors Langeveldt of Wendela van Houten, wie merkt het verschil nou eigenlijk??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Hun voornamen kloppen ook niet, het moet zijn Herman-Rien van Houten en Wendela van Houten.
I don't think so. Jack vertelde Sjors gisteren toch dat hij gedroomd had dat ze, aan het einde van hun zoektocht naar de schat, Frits weer zouden zien. Als dat geen mega-hint is, dan weet ik het ook niet meer.quote:
Leek me meer iets wat hij zei om Sjors te paaien, aangezien ze niet wilde dat hij alleen voor het amulet naar Hannie ging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
I don't think so. Jack vertelde Sjors gisteren toch dat hij gedroomd had dat ze, aan het einde van hun zoektocht naar de schat, Frits weer zouden zien. Als dat geen mega-hint is, dan weet ik het ook niet meer.
Frits is springlevend!![]()
Iedereen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach Sjors Langeveldt of Wendela van Houten, wie merkt het verschil nou eigenlijk??
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:12 schreef Vivi het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r reet als een zeecontainer en d'r Josti-kop, en laat ze dan meteen de wandelende "kin" meenemen!
Als wat zou frits terug komen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:34 schreef Iwan1976 het volgende:
De terugkeer van Hannie van der Kroeft trok gisteren niet minder dan 1.932.000 kijkers.
Hiermee heeft GTST weer het seizoensrecord gebroken.
Moet je nagaan wat de terugkeer van Frits wel niet te weeg gaat brengen.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook al op
hij ziet er slecht uit.
ik word echt doodziek van dat kloostergedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |