Helen Helmink?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat een beroerde keuze's.... Helen en Rik, wie zit dáár nou op te wachten?!
Casper mag terug, maar ik ben het wel eens met degenen die zeggen dat Frits dood is
laat hem maar "terugkomen" als evil twin ofzo..............
Het verleden herleeft wel zeg!!
Het verhaaltje rond Frits, waarin ze zelfs zo lief zijn om aan Hannie te denken.
en Jef laatst ook al, met de opsomming van zijn ex- [en dooie] vrouwen
Das natuurlijk de cliff van vanavondquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:10 schreef Frey het volgende:
De GTSTclub kwam met dit plaatje: Janine op de brandstapel![]()
los van het feit dat Ingeborg niet kán acteren, had ze een rol om door de plee te spoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
Waar ik naar toe wil is, Ingeborg Wieten, Bruni Heinken zijn gestopt waar ze waren bij GTST en zullen terugkomen met dezelfde niveau. Dus ook zij zullen getroffen worden door de slechte acteerprestatie virus.
Overall gezien vond ik het wat betreft acteren niet specifiek beter toen,quote:Alleen in de tijd dat die nog in GTST speelde, waren ze natuurlijk goed, omdat de acteerprestaties toen van een hoog niveau was voor de NL tv.
Ja maar 14 jaar lang dagelijks soap... is bijna vanzelfsprekend herhaling van verhaallijnen. Kan je niks aan doen. Is ook best moeilijk om iets nieuws te maken. Maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef babette21 het volgende:
verhaaltjes waren 10 jaar terug wél leuker, maar ja misschien ook omdat het toen nieuw was
dat bedoel ik ook, dat het ze haast niet te verwijten valtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar 14 jaar lang dagelijks soap... is bijna vanzelfsprekend herhaling van verhaallijnen. Kan je niks aan doen. Is ook best moeilijk om iets nieuws te maken. Maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is
leuk! al is het wrs alleen vanavond en gaat het aan m'n neus voorbij.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef Rodney1988 het volgende:
dit is Hannie het is de enige echte Hannie
Daar mogen dan meer mensen een voorbeeld aan nemen. * HINT *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft zeg, Ingeborg zelf was een goede actrice, maar Suzanne was zo een zeikerig en vooral irritant personage!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik vond Ingeborg altijd wel leukAlleen ik zag pas filmpje terug en toen overacteerrde ze wel heel erg... klein minpuntje maar ze mag terug van mij
![]()
Ik kan gelukkig vanavond kijkenquote:
Dit vraag ik me ook af, ik kan het me niet meer herineren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over de terugkeer van Frits, ik kan me niet meer zo goed herrineren of na zijn dood zijn 'dode' lichaam nog veel in beeld is geweest.
Als dat niet zo is kan je ook zeggen dat hij deed of hij dood ging of dat hij in coma raakte en zich eigenlijk stiekem ergens herstelde.
Maar ik geef dat een kleine kans van slagen.
klinkt erg smakelijk:)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Ennuh ik las dat het lichaam van arnie gevonden word![]()
Hoe the fuck dat dan, na zoveel jaar![]()
Hij is opgezet en doet nu dienst als totempaal van een of andere stamquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af, ik kan het me niet meer herineren.
Dat Dennis = Arnie en Arnie = Dennis verhaallijn vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Of als opening om Laura voor een aantal weken de serie uit te schrijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Als Arnie terug zou komen zou dat toch als Reinout moeten (dat is zo'n klassieke rol, dat kan gewoon door niemand anders) en die wil het niet. Het vinden van het lijk zou dan kunnen dienen als opening voor de waarheid over Dennis. Denk ik..
Jaaaa, dit herinner ik me nog. Meesterlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Wup het volgende:
Voor de Suzanne Balk fans:)
wel grappig lijntje dit
[[url=http://picserver.org/view_image.php/E290Z2C14O6N]afbeelding]
GTST, december 1997, Linda, Suzanne & de bermtoerist[/url]
~ [ 18.23 minuten, 29 MB]~
ow zeg alsjeblieft dat dit waar is..............quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef Nano het volgende:
Iemand Babette net bij Shownieuws gezien?Ze komt over paar dagen al terug, en ze heeft ruzie met iedereen in Meerdijk en is 100x gemener dan vorige jaren.
Ik weet niet of er nog een herhaling komt van Shownieuws want het was gisteravond, dus mischien laten ze het nu nog een keer zien, maar ze was zelf aan het woord, dus het is geen roddel ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ow zeg alsjeblieft dat dit waar is..............
klinkt helemaal goed
zolang z'n tanden erbij liggen komen ze een heel eindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Volgend jaar blijkt dat Daniël de biologische vader van Jack is. Kan hij z'n naam meteen veranderen in Jack Daniël(s).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:50 schreef Frey het volgende:
Daniël moet terug
Maar dat kunnen we helaas wel vergeten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef Nano het volgende:
Iemand Babette net bij Shownieuws gezien?Ze komt over paar dagen al terug, en ze heeft ruzie met iedereen in Meerdijk en is 100x gemener dan vorige jaren.
je spreekt jezelf tegen want de aflevering van gisteravondlaat en die van half 8 is niet dezelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Nano het volgende:
Ik weet niet of er nog een herhaling komt van Shownieuws want het was gisteravond, dus mischien laten ze het nu nog een keer zien, maar ze was zelf aan het woord, dus het is geen roddel ofzo.![]()
ik gun Harmsen én Wik een pensioentje.....quote:
Meneer Harmsen hoort in GTSTquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik gun Harmsen én Wik een pensioentje.....
ik vind 'm een beetje vies geworden, in al zijn fatsigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |