Dat Dennis = Arnie en Arnie = Dennis verhaallijn vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Ennuh ik las dat het lichaam van arnie gevonden word![]()
Hoe the fuck dat dan, na zoveel jaar![]()
Of als opening om Laura voor een aantal weken de serie uit te schrijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Als Arnie terug zou komen zou dat toch als Reinout moeten (dat is zo'n klassieke rol, dat kan gewoon door niemand anders) en die wil het niet. Het vinden van het lijk zou dan kunnen dienen als opening voor de waarheid over Dennis. Denk ik..
Jaaaa, dit herinner ik me nog. Meesterlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Wup het volgende:
Voor de Suzanne Balk fans:)
wel grappig lijntje dit
[[url=http://picserver.org/view_image.php/E290Z2C14O6N]afbeelding]
GTST, december 1997, Linda, Suzanne & de bermtoerist[/url]
~ [ 18.23 minuten, 29 MB]~
ow zeg alsjeblieft dat dit waar is..............quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef Nano het volgende:
Iemand Babette net bij Shownieuws gezien?Ze komt over paar dagen al terug, en ze heeft ruzie met iedereen in Meerdijk en is 100x gemener dan vorige jaren.
Ik weet niet of er nog een herhaling komt van Shownieuws want het was gisteravond, dus mischien laten ze het nu nog een keer zien, maar ze was zelf aan het woord, dus het is geen roddel ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ow zeg alsjeblieft dat dit waar is..............
klinkt helemaal goed
zolang z'n tanden erbij liggen komen ze een heel eindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Drago-X het volgende:
Ennuh ik las dat het lichaam van arnie gevonden word![]()
Hoe the fuck dat dan, na zoveel jaar![]()
Volgend jaar blijkt dat Daniël de biologische vader van Jack is. Kan hij z'n naam meteen veranderen in Jack Daniël(s).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:50 schreef Frey het volgende:
Daniël moet terug
Maar dat kunnen we helaas wel vergeten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef Nano het volgende:
Iemand Babette net bij Shownieuws gezien?Ze komt over paar dagen al terug, en ze heeft ruzie met iedereen in Meerdijk en is 100x gemener dan vorige jaren.
je spreekt jezelf tegen want de aflevering van gisteravondlaat en die van half 8 is niet dezelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Nano het volgende:
Ik weet niet of er nog een herhaling komt van Shownieuws want het was gisteravond, dus mischien laten ze het nu nog een keer zien, maar ze was zelf aan het woord, dus het is geen roddel ofzo.![]()
ik gun Harmsen én Wik een pensioentje.....quote:
Meneer Harmsen hoort in GTSTquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik gun Harmsen én Wik een pensioentje.....
ik vind 'm een beetje vies geworden, in al zijn fatsigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |