![]()
IntroBeste mensen, ik doe weer een opruiming in mijn dvd verzameling. Dit heeft de volgende redenen: ik heb genoeg van deze films of ik wil nieuwe edities. Daarnaast is het zo dat ik inmiddels met twee dvdkasten nog geen genoeg ruimte heb :')
De verkoopregelsEerste plaatje, zie je de enkele dvd titels die per stuk verkocht kunnen worden. Zie je een kruis door deze film, dan is deze helaas verkocht.
Het tweede plaatje, zie je een drie tal duo/trio films. De bedoeling hier, is dat ik deze films het liefst gezamelijk verkoop. Ik heb een hekel aan als ik een deel van een film heb en de ander deel niet. Dit houdt in als voorbeeld: Harry Potter 1 wordt niet apart verkocht van Harry Potter 2. En hetzelfde geldt voor Scooby-Doo en de originele japanse ring.
Maar: Als een persoon interesse heeft in deel 1 van filmX en een ander persoon in deel 2 van filmX dan worden beide films gereserveerd voor de personen en als alles goed verloopt, ook verkocht!
De prijzenAlle prijzen zijn
exclusief verzendkosten. Alle prijzen indien aanwezig, goedkoper dan bij de FreeRecordShop. Ergens anders goedkoper,
helaas! Ik ga niet alle dvd zaken en internetwinkels af. Dus zeuren om de prijzen zonder te willen kopen, is dus offtopic.
Verzendkosten1x DVD = 1 euro
2x DVD = 1,50 euro
3x DVD = 2,50 euro
4x DVD = 3 euro enz..
Bij grote hoeveelheden wordt het een pakketverzending (na overleg wat goedkoper is).
Alle dvd's worden in bubbeltjes envelop verzonden of in een nette kartonnen hoes!
Betaling + VerzendingHet geldt wordt overgemaakt op mijn rekeningnummer. Wanneer ik het geld binnen heb, worden de dvd's 1 à 2 werkdagen later verzonden.
RuilenJa ik doe aan ruilen. Ik heb nog het volgende op mijn verlanglijst staan:
- Seizoen 3 van Charmed
- Seizoenen 5 t/m 9 van X-Files in de Boek/Slipcover edities
- Alien VS Predator 2DVD slipcover editie
- Platoon SE 2DVD slipcover editie
De FilmsAlle Films zijn in een dvd keepcase verpakking indien anders vermeld. Ook zijn de dvd's 1 disc indien anders vermeld. Ook is alles R2 met NL ondertiteling indien anders vermeld!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Atlantis -
¤ 15 The Beach -
¤ 8 Bicentennial Man -
¤ 8 The Bunker -
¤ 6 The Core -
¤ 8 Dogma -
¤ 5 The Green Mile -
¤ 8 Gladiator -
¤ 8 -
2DVD, kleine beschadiging aan hoesEdges Of The Lord -
¤ 5 Immortals -
¤ 8 Monster -
¤ 8 Out Of The Ashes -
¤ 5 Spongebob The Movie -
¤ 15 -
1DVD, speciale slipcoverUnderworld -
¤ 10 -
2 DVD, supremacy edition, speciale slipcoverThe Wizard Of Oz -
¤ 8 -
snapper editieThe Whole Ten Yards -
¤ 8 Zoolander -
¤ 8GTST 12,5 jaar -
¤ 8----------------------------------------------------------------------------------------------
Ring 0
Ring 2
Ring Spiral
Samen voor
8 euroLetop: Ring 0 = R2 UK edition. Geen NL ondertiteling, wel Engels.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Harry Potter 1
Harry Potter 2
Samen voor
15 euroLetop: Beiden zijn de 2DVD editie met een speciale slipcover!
Scooby-Doo 1
Scooby-Doo 2
Samen voor
10 euroLetop: Scooby-Doo 1 is een snapper editie!
Niet tussen de plaatjes:
Marco Borsato - Zien (De Album op DVD)
Los verkoop voor
15 euro [ Bericht 0% gewijzigd door Dizer op 09-10-2005 21:32:29 ]