ja mên , en de vele dingen die je kan zien ook terwijl je voor het stoplicht staatquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef vigier het volgende:
Eén stoplicht gaat op rood, een stoplicht gaat op groen, in Almelo is altijd wat te doen!
Dit is ook zo mooiquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef coz het volgende:
oei , was nog een foto vergeten in de OP
De Vergane Glorie
ondanks zijn o zo toepasselijke naam was dit cafe binnen 2 maand weer gesloten![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
Almelo heeft wel iets goeds hoor:
de mensen die er geweest zijn herkennen het wel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:42 schreef coz het volgende:
de zo goed onderhouden stukjes groen her en der![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef coz het volgende:
tis geen open dir helaas , maar met de magie van google toch nog dit
woot , het we-hebben-het--laten-staan-torentje
jaja met daar achter het
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef Falco het volgende:
De Bolletje-fabriek! Als de wind goed stond, kon ik tijdens mijn pauzes bij werk buiten de lucht van deze fabriek ruiken :').
Ik werkte trouwens in deze kazerne:
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef coz het volgende:
[..]
ook typisch almelo
de ene school bouwen , terwijl ze een andere school afbreken
[/quote]quote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef tijntjethf het volgende:
voor iedereen die het over het treintje heeft..:
het is dan wel niet in almelo gemaakt, maar het gaat om het idee![]()
oja.. en voor de gene die vroeg welke leraren er nog waren.. allemaal nog, voor zover ik weet.. (dis mijn 3e jaar al..)
tijdens een saaie nederlandsles![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef tijntjethf het volgende:
*kick*
Frans van 't spoor
lelijk wachthokje
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
toen liep ik net in de stad, had geen aansluiting op lijn 80![]()
[edit]
Hier moest ik dus wachten..
totdat die klok op :48 stond..
dus maar ff de stad in gegaan, langs de
om daarna hier uit te komen..
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef coz het volgende:
omfg .. ik zat gister even in de mac .. ( is iets wat ik ruwweg 2 keer per jaar doe , verspreid over nederland)
als je nou een zin met almelo en pauper .. *laat maar*![]()
[quote: veel oude foto's]
ook steeds meer nieuwe ... maar ik snapte vanmiddag ineens wat je bedoelde .. bijvoorbeeld
(alhoewel die nieuwe er ook flets uitzien , sorry mijn tel heeft gewoon een kutcam)
dat ziet er vandaag de dag zo uit
ik was de tweede gek dus die vandaag in de stad aan het foto's maken was![]()
..eennnuuh .. internet dat fijn daar ?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
*kuch* :')
mijn inbreng voor vandaag..:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef Little_Sunshine het volgende:
Oh ja, dan hebben we nog TFB.. op de twentelaan. Je kunt lid worden van deze club voor slechts � 21.000. En dan vraag je je af wat doet zo'n autozaak in Almelo..
{gedachtenmodus aan}.. Zal wel zwart/drugsgeld zijn.. {gedachtenmodus uit}..
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef coz het volgende:
[..]
is een tekening van de toko waar ze bezwaar tegen hebben ook goed ?
ipv dit dus
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:49 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
vanmorgen nog langsgelopen, alleen geen foto gemaakt![]()
[edit]
Wel van die bouwplaats een stukje verderop...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef twentemeisje het volgende:
Nu eens wat mooie plekjes in Almelo!
Terras bij 't Hookhuus
Gravenallee
Huize Almelo
Kunstenaarsateliers achter de Grote Kerk
Landgoed Bellinckhof
(Racoon 1 oktober)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat beeld staat bij het gemeentehuis.![]()
You're right, maar geen idee waar het isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef coz het volgende:
bij mij doettiet zelfs in IE(lees iets waarbij ik zeker weet dat ie niet in de cache hangt .... )
edit .. desondanks.. ook bij andere host
[[url=http://img46.imagevenue.com/loc191/th_bc4_IMAGE_301.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn oude school staat in de Kerkelanden...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:47 schreef DeRCT14 het volgende:
Niet fucken met Almelo, ik woon erJe moet alleen niet in de Kerkelanden, Goosemaat, etc komen.
nope andere hoekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Staat dat beeld misschien bij de Haghoek?![]()
ik was wel op reunie, jij was gewoon te druk met je brandjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:39 schreef _Denker het volgende:
[..]
Aman, ga weg hier dan
Waar was je op de reunie?
ik heb denk ik het record mini_Denker meetjes op die reuniequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef The_S het volgende:
[..]
ik was wel op reunie, jij was gewoon te druk met je brandjes, ik kwam je nog tegen bij de ingang
![]()
er bleven ook zo veel hoeken over hèquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Coz, over dat beeld......
Ik weet het!![]()
Aalderinkshoek!
He ja, als de pieper afgaat...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef The_S het volgende:
ik was wel op reunie, jij was gewoon te druk met je brandjes, ik kwam je nog tegen bij de ingang
![]()
Hehe inderdaad en vorige week in 't café.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:16 schreef coz het volgende:
ik heb denk ik het record mini_Denker meetjes op die reunie![]()
Mogen ze ook wel beter aangeven als je van de andere kant komt aanlopen. Stond zaterdag mooi voor lul toen ik der voor stond en ze gingen niet los. Kon ik weer ff terug lopen en dan door de C&Aquote:
Die staat daar tussen die flats... Als je naar de stad loopt... ( een weg ) Dom plastic raar vliegtuigje bij die oudjes..quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:26 schreef coz het volgende:
uit de serie beelden ... onder het mom moeilijkheidsgraad -1
[afbeelding]
nog een leraar die ook een plaatsje in dit topic verdiend?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja hoor
[afbeelding]
Beskes in levende lijve.. Wat is dat een homo he Coz?
Heb ik ook les van
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is dat een homo he Coz?
ja ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:43 schreef _Denker het volgende:
Iemand die op het Noordik heeft gezeten?
hier hoef je van mij geen antwoord op cker ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:43 schreef _Denker het volgende:
Iemand die op het Noordik heeft gezeten?
ik wilde het ook niet weten hoorquote:
ik heb de tijd nog meegemaakt dat mavo niet op Nlaan zatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:34 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb ook op het Noordik gezeten, tuig school aan de cesarfranckstraat. Ook alweer 8 jaar geleden.
Dat waren nog eens gezellig feestjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb de tijd nog meegemaakt dat mavo niet op Nlaan zat, en de overgangsfase , en de gezellige schoolavonden hierbij enzenz
![]()
![]()
![]()
er staat me iets van bij dat er ook nog een paar avonden waren dat de vmbo-ers ook mochten komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat waren nog eens gezellig feestjes.
Ook nog meegemaakt dat ik bij schoolavonden aan de deur heb gestaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb de tijd nog meegemaakt dat mavo niet op Nlaan zat, en de overgangsfase , en de gezellige schoolavonden hierbij enzenz
![]()
![]()
![]()
Nu niet meerquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:22 schreef badgirl18 het volgende:
Ik kom net weer uit almelo..bah wat een saaie stad
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef _Denker het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik heb vannacht om 3(?) uur nog met coz staan praten, al heb ik geen idee meer waar het over ging
jaaarenquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:02 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die Elvis pop komt bij ons bedrijf weg. Moesten wij toen dat plateau voor lassen waar die opstond enzo.
Maar dat gekke ding is toch al maaaaaanden geleden gesloopt en verwijderd? Volgens mij zit Van De Bosch Beton daar ook al een hele poos niet meer.
Hahaha nou je kan er zelfs een topic over schrijven, maar ik vind het uitgaansleven van Almelo niks aanquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef _Denker het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik heb vannacht om 3(?) uur nog met coz staan praten, al heb ik geen idee meer waar het over ging
Mwah, heb me daar toch redeijk wat keren kostelijk vermaaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Hahaha nou je kan er zelfs een topic over schrijven, maar ik vind het uitgaansleven van Almelo niks aanIk denk niet eens van: heeey lekker ff uitgaan in almelo........En dat heb ik nog nooit gehad ook!
Maar het feit dat je met coz hebt staan praten, maakt almelo toch niet minder saai?
Mee eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Hahaha nou je kan er zelfs een topic over schrijven, maar ik vind het uitgaansleven van Almelo niks aanIk denk niet eens van: heeey lekker ff uitgaan in almelo........En dat heb ik nog nooit gehad ook!
Maar het feit dat je met coz hebt staan praten, maakt almelo toch niet minder saai?
nuff said ...quote:
Moet je met mensen zijn. En anders, de Shamrock heeft ook wel een sfeertjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef badgirl18 het volgende:
De stam? hmm niet helemaal mijn smaak, alhoewel ik denk dat het er best gezellig KAN zijn...
Ik ben er vrijwel elke week met m'n vrienden te vinden. En je leert er genoeg mensen kennen. Anders is er inderdaad in België of Shamrock ook wel wat te doen. Al komt er in Shamrock wat ouder volk, maar toch zijn de dansavonden wel gaafquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef badgirl18 het volgende:
De stam? hmm niet helemaal mijn smaak, alhoewel ik denk dat het er best gezellig KAN zijn...
Hahaha ja die dansavonden met dj Alex en dj Ruud. Het is zo jammer dat er alleen van die 70 en 80 muziek wordt gedraaid. Heel soms wat moderner.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel elke week met m'n vrienden te vinden. En je leert er genoeg mensen kennen. Anders is er inderdaad in België of Shamrock ook wel wat te doen. Al komt er in Shamrock wat ouder volk, maar toch zijn de dansavonden wel gaaf
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar de Stam vind ik eigenlijk een vies stinkcafe met al die alto's en gohticfiguren.![]()
Een collega van me draait er ook, van EXIT drive-in. En ik vind het wel vette muziek eigenlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hahaha ja die dansavonden met dj Alex en dj Ruud. Het is zo jammer dat er alleen van die 70 en 80 muziek wordt gedraaid. Heel soms wat moderner.
Dansavond in de Belg is ook wel leuk als je met een groepje bent.
Maar de Stam vind ik eigenlijk een vies stinkcafe met al die alto's en gohticfiguren.![]()
amenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:54 schreef _Denker het volgende:
Ik kom ook in de Stam, maar ben geen alto of gothic. En coz kan dat beamen.
Okee, maar zulk soort cafeetjes zijn er ook wel in E'de dus daarvoor ga ik niet speciaal naar Almeloooo !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel elke week met m'n vrienden te vinden. En je leert er genoeg mensen kennen. Anders is er inderdaad in België of Shamrock ook wel wat te doen. Al komt er in Shamrock wat ouder volk, maar toch zijn de dansavonden wel gaaf
Veel plezier!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef The_S het volgende:
Ik ben vanavond in discotheek Zak te vinden
Mee eens, maar daar ging het toch ook niet om?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:17 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Okee, maar zulk soort cafeetjes zijn er ook wel in E'de dus daarvoor ga ik niet speciaal naar Almeloooo !
dat hej goed zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:04 schreef 9christensen het volgende:
heracles gaat nu op z'n bek
Jouw kont zal ik in ieder geval nooit likkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:54 schreef pfaf het volgende:
Hey onze Fok! kleuters zijn er ook weer, goed om te zien.
Lopen jullie overigens in het echt ook de hele dag aan elkaars kont te likken en gaan jullie als je toch de hele dag samen bent ook samen naar de wc?
Maargoed, waarvoor ik kwam: Erg coole Almelo-bijlage bij de Tubantia vandaag zeg! Over het masterplan, de nieuwe wijken, veiligheid etc.. Erg interessant!
Die blauwen maakt zich velste vul naa ze pakt oe zo op die idiotenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:51 schreef 9christensen het volgende:
whahahahahahah
veiligheid in almelo? word nog lastig daar met al die blauwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die blauwen maakt zich velste vul naa ze pakt oe zo op die idioten
jij hebt 'm door. en voor de Turkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw kont zal ik in ieder geval nooit likken![]()
En die plannen voor Almelo komen mijn oren uit. Almelo blijft toch hetzelfde,mooie bioscoop erbij of niet.
Het blijft het ideale bejaarden stadje.![]()
Ik had het niet tegen jou hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw kont zal ik in ieder geval nooit likken![]()
Tss, dat meldt ze niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:19 schreef badgirl18 het volgende:
Hhaha ookee want ik ken iemand en die komt uit vr'veen en die was ook vrijdagavond bij de shamrock
LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:42 schreef coz het volgende:
ach , we hebben het toch ook nog steeds over almelo![]()
Jep! Frank E.!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Oi, wacht eens ff. Ik was vrijdag avond samen met een Frank
Bedoel je Frank E.?
Frank E. meldt zichquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:16 schreef badgirl18 het volgende:
Vjennekloetn... jij bent toch niet frank heh
Quick thinkingquote:
èh chill ff ..kijk eens in welk subforum dit staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:47 schreef Henry het volgende:
jeuh , daar zitten we op te wachtenquote:Maar goed, uitgaan word steeds leuker, de VG gaat weer open, ze gaan in december beginnen met de bouw van de bios en er komt in 2006 een poppodium.
- Dat was een ander poppodium, niet 1 met discotheek functie of wat er in 2006 komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:31 schreef coz het volgende:
[..]
èh chill ff ..kijk eens in welk subforum dit staat![]()
overigens zitten er ook almeloooers vrolijk mee te doen![]()
[..]
jeuh , daar zitten we op te wachten
-poppodium hebben ze gesloten , laten we het maar weer open doen
-VG ging dicht , laten we het weer open doen
-bios liep niet , laten we maar een veel grotere bouwen.. eerst zien , dan geloven
whats next , gaat er ook weer een discotheek komen![]()
!
hap niet zoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:12 schreef Henry het volgende:
[..]
- Dat was een ander poppodium, niet 1 met discotheek functie of wat er in 2006 komt
- VG ging dicht vanwege geluidsoverlast, als het verbouwt is kan die weer open.
- Bios liep niet omdat het een zwaar verouderde bios was, dus bouwen ze nu een nieuwe, grotere, wie zegt dat die niet gaat lopen? Durf ik wel een kratje-bier-weddenschap om te houden.
En Coz? Jij woont in vriezenveen?
Sorry, ik weet dat het onzin topic is maar ik mag graag reageren, waar woon je dan wel?quote:
Jij bent toch niet de Frank Evers die bij CL werkt(e)? Of welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:34 schreef Fevers het volgende:
[..]
Quick thinking![]()
Voor meer informatie kunt u google aanslingeren![]()
HELP Hoe groot is de wereld???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij bent toch niet de Frank Evers die bij CL werkt(e)? Of wel?
Neeh mên het is niet waar. Werk je er nog steeds?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:04 schreef Fevers het volgende:
[..]
HELP Hoe groot is de wereld???
Yupz da ben ik wel, maar wie is u![]()
Ik ben er wegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Neeh mên het is niet waar. Werk je er nog steeds?
Edit: hier stond mijn naam, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om dat zo open en bloot op internet te zetten. Ik vraag me ook af of die naam je nog iets zou zeggen en als je echt benieuwd er naar bent gil je het maar hier.
Wiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef VjenneKloetn het volgende:
Fevers had een milf als collega![]()
Hoe heette zequote:
Weet je wat, doe ik gewoonquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef VjenneKloetn het volgende:
Weet ik veel, vraag Fevers zelf maar![]()
En van waar-om dit advisch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik adviseer je om weg te blijven.
Een callcenter bedrijf waarvan de foto wel ergens eerder in de topic is te vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef badgirl18 het volgende:
Hahaha maar ik vraag me nog steeds af wat CL is
Toch grappig dat je zelfs dat in Vriezenveen niet kunt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef VjenneKloetn het volgende:
Lees dit en het vorig topic maar ff door.
Of doe gewoon net zoals ik. Alleen op zaterdag naar Amelo *om een visje te scoren bij Den Drijver en daarna een broodje braadworst bij Ten Cate snacks*, en dan weer snel vertrekken![]()
OMG, ik weet het eigenlijk nie meerquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef badgirl18 het volgende:
Hahaha maar ik vraag me nog steeds af wat CL is
Oh die ken ik niet, toen was ik allang weg. Maar is het nog steeds leuk daar? Ik vond de collega's wel het tofst eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef Fevers het volgende:
[..]
OMG, ik weet het eigenlijk nie meer![]()
Ze zat, volgens mij, in een trainingsgroep van januari dit jaar.
[..]
Ik dacht dat er maar één call centre in Almelo zat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef badgirl18 het volgende:
Oooh okee die foto had ik wel gezien, maar de link van foto naar CL kwam niet in me op. Ik heb ook bij een of ander duister call centre in almelo gwerkt... hihi
Ik zit er niet meer. De collega's waren echt sub-zero en voor de rest..............quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, toen was ik allang weg. Maar is het nog steeds leuk daar? Ik vond de collega's wel het tofst eigenlijk.
Ik geef je groot gelijk hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef Henry het volgende:
Toch grappig dat je zelfs dat in Vriezenveen niet kunt...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef Fevers het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar één call centre in Almelo zat.
[..]
Ik dacht ook dat er maar 1 persoon in v'veen woonde
Ik zit er niet meer. De collega's waren echt sub-zero en voor de rest..............
gewoon oogkleppen op en doen als of je gek bent. En bepaalde piepols negeren
Bij die brand ben ik ook geweest, was een heftige.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef Remzz het volgende:
Ow k mijn langverwachte fotobijdrage
Brand bij een of ander keukenbedrijf(toch...?)
[afbeelding]
Almelo de Riet
[afbeelding]
Heracles kampioen
[afbeelding]
Meer wonen er ook niet en toch hebben we een boemelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef badgirl18 het volgende:
Ik dacht ook dat er maar 1 persoon in v'veen woonde
hee maar voel je je niet vereerd dan? :d dat die speciaal voor jou rijdt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:45 schreef Fevers het volgende:
[..]
Meer wonen er ook niet en toch hebben we een boemel![]()
* Fevers loves Connexxion (alssie rijdt, whehehe)
Na iets meer dan 2 jaar zijn de kosten er dus weer uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef coz het volgende:
2 items uit de nieuwe bezuinigingsplannen van de gemeente almelo
geniaal .. ze gaan 100 speeltoestellen weghalen om 40.000 euro per jaar onderhoudskosten te besparen , kosten ... 180.000 euro![]()
400.000 euro bezuinigen op de bibliotheek...
whats next ?
bedragen kunnen ook andersom zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Fevers het volgende:
Twee korte rekensommetjes leren:
* 100 speeltoestellen, ¤ 40.000 per jaar = ¤ 400 (!!!) per jaar, door wie laten ze da ding onderhouden dan? Onze minster president, misschien?
* 100 speeltoestellen, ¤ 180.000 = een verwijderingsbijdrage van ¤ 1.800 (!!!) Je kunt beter een oude CFK koelkast wegbrengen, dan een houtenspeeltoestel.
Wat snap ik niet? Geen wonder dat ze al jaren geld tekort komen.
hè ,.. en bij AdR zijn ze juist weer een weg onder het spoor door aan het makenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:35 schreef _Denker het volgende:
[..]
Na iets meer dan 2 jaar zijn de kosten er dus weer uit
Maar...we krijgen er een verdiept spoor en een ringweg voor in de plaats!
Ik denk dat het goedkoper is om een verdiept spoor + autotunnel te maken i.p.v. het hele spoor door almelo onder de grond te stoppen. Straks dus in totaal 3 auto tunnels, 1 tunnelbak voor de trein zelf, 1 voetgangerstunnel onder het station en 1 fietstunnel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef coz het volgende:
[..]
hè ,.. en bij AdR zijn ze juist weer een weg onder het spoor door aan het maken![]()
dat denk ik niet, je krijgt nu 1 verdiept spoor met daaroverheen de autowegen, dit loopt tot ongeveer station de riet en daarna komt het weer op het huidige niveau.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef Henry het volgende:
Ik denk dat het goedkoper is om een verdiept spoor + autotunnel te maken i.p.v. het hele spoor door almelo onder de grond te stoppen. Straks dus in totaal 3 auto tunnels, 1 tunnelbak voor de trein zelf, 1 voetgangerstunnel onder het station en 1 fietstunnel.
<<< last week went that wayquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wanneer gaan ze dit dan fixen. Of hebben ze daar geen geld voor[afbeelding]
Was vanmiddag nog steeds kapot.
ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef _Denker het volgende:
John, heb ik gisteravond naar jou lopen schreeuwen in de Stam? Of was dat een andere John?
Ik weet niet meer hoe laat, half een ongeveer (kwam coz nog tegen op het marktplein) en je zat boven in de Stam. Jij bent toch de stiefbroer van Linda V, of heb ik het nu helemaaaaal mis?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef johnneman het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideeben er wel een tijd geweest, was t goed bedoeld dan dat schreeuwen of deed ik wat fout?:P
edit; ohja ik heb vandaag ook nog wat foto's van almelo gemaakt, kzal ze zo wel ff uploaden. kvind t gwoon jmmr dat de meeste foto's die je ziet negatief zijn
Dat doat maar usquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef DeRCT14 het volgende:
zal mie jeukn zoal mie nie eens zachtjs kriebl'n.
Is dit een hint Aman?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:40 schreef The_S het volgende:
ik zag gister een zendamateur uit almelo in de krant![]()
Ik weet er wel wat van, maar hij is toch de master op dat gebied.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef The_S het volgende:
[..]
ik had jou wel op de foto erbij verwacht
lol, waar woon je dan, of, op welke foto staat je straat/huisje onlinequote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mooie foto's van Almelo hoor.![]()
Ik zal voortaan eens beter opletten of ik jongens zie die foto's nemen van mijn straat.
Raar om dat hier op Fok! te zien.![]()
nopequote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef johnneman het volgende:
maar coz jij zit dus ook opt van rhijn college begrijp ik?:P
Dan kun je altijd nog naar die in Vroomshoop want daar hebben ze ook van die ' niet zo goeie verhalen'quote:Op zondag 6 november 2005 19:53 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgend jaar naar school in Almelo, dat word nog wat, ik hoop Noordikslaan, want Ceser Franck heb ik niet zo goeie verhalen over gehoord.![]()
Eeehm,quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef coz het volgende:
noem eens één school waar je wel goede verhalen over hoort dan![]()
Roddelkipquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:23 schreef _Denker het volgende:
[..]
Eeehm,
Tja,
Heb zelf een jaartje op het Thorbecke gezeten (Kerkelanden). Daar hoorde ik van te voren nooit verhalen over, maar nu verspreid ik ze zelf
![]()
van Rhijn collegequote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef coz het volgende:
noem eens één school waar je wel goede verhalen over hoort dan![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef johnneman het volgende:
maar coz jij zit dus ook opt van rhijn college begrijp ik?:P ik zie mr beskers als nl leraar, lol
en ok je zei niet kutbouwput, mja same to me
het ICT-college is behoorlijk wat mis meequote:Op donderdag 10 november 2005 08:58 schreef johnneman het volgende:
ja van rhijn college is niets mis mee indeed.
ze branden niet eensquote:Op donderdag 10 november 2005 17:59 schreef tijntjethf het volgende:
Vergeet ik er nog een foto van de kerstverlichting in almelo bij te plaatsen.:
[afbeelding]
Dude, you ain't seen nothing yet..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
het ICT-college is behoorlijk wat mis meelekker geregeld allemaal enzo..
![]()
het is ook nog geen kerstquote:Op donderdag 10 november 2005 19:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zo hey, wat een feestelijke kerstverlichting.
De hele stad fleurt er van op![]()
dude ik wou nog naar t saxionquote:Op donderdag 10 november 2005 22:15 schreef Henry het volgende:
[..]
Ik zit nu op het Saxion in Enschede en daar is het slechter geregeld dan op het van Rhijn College, ik dacht eerst ook dat er van alles mis was maar het valt echt 100% mee als je eenmaal op het Saxion zit.
welkom in ALMELO deel 2quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef GrafJosti het volgende:
Ik zag de TT en dacht dat dit topic wel heeeeel stil zou zijn ...
"ALMELO"![]()
*Eens isquote:Op donderdag 10 november 2005 22:15 schreef Henry het volgende:
[..]
Dude, you ain't seen nothing yet..
Ik zit nu op het Saxion in Enschede en daar is het slechter geregeld dan op het van Rhijn College, ik dacht eerst ook dat er van alles mis was maar het valt echt 100% mee als je eenmaal op het Saxion zit.
Nee, dat was niet synisch.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef johnneman het volgende:
[..]
het is ook nog geen kerstzal vast wel goed komen
lol tijntjethf, en heixei was dat synisch? of niet
[..]
dude ik wou nog naar t saxionzal ik ook vast nog wel doen maar goed.. maja indeed bij t van rhijn is t soms wel n btje een zooitje, maja als je n btje je poten uitsteekt komt dat wel goed, en zo erg is t nou ookalweer niet hoor
van je huisquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
ik heb ook nog een foto raden jullie maar waar het van is.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ikheb geen flauw idee, heb je geen grote versies?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nou aan die grote bende te zien woon jij daarquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
prrrrrrrrrreciesquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef The_S het volgende:
[..]
nou aan die grote bende te zien woon jij daar![]()
Die verkoophal winkel is echt zo'n erge winkelquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat serieus een winkel !?quote:Op maandag 14 november 2005 22:40 schreef Henry het volgende:
[..]
Die verkoophal winkel is echt zo'n erge winkel![]()
Als je binnenkomt heb je echt het idee dat je bij iemand in de huiskamer staat die heel veel computers heeft. Ik ben dr 1 keer geweest en daar wil ik het bij laten
Loop je er stage?
niet meer heb van fevbruari tot half juni ofzo daar stage gelopen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:40 schreef Henry het volgende:
[..]
Die verkoophal winkel is echt zo'n erge winkel![]()
Als je binnenkomt heb je echt het idee dat je bij iemand in de huiskamer staat die heel veel computers heeft. Ik ben dr 1 keer geweest en daar wil ik het bij laten
Loop je er stage?
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef tijntjethf het volgende:
Raad het plaatje:
sukkel doe nie zo moeilijk om 1 typ foutjequote:
Mafketel.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef tijntjethf het volgende:
dat is het hem nou juist.. jullie mogen gaan raden welk plaatje ik er neer ga zetten
het is toch niet voor niks raad het plaatje, anders zou het wel raad de locatie van het plaatje zijn![]()
Het is daar heerlijk geregeld!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
het ICT-college is behoorlijk wat mis meelekker geregeld allemaal enzo..
![]()
Als je in Geesteren woont ben je idd niks gewend EN kun je niet rekenen. In Almelo wonen ong. 5000 turken(van totaal 72.000 inwoners) , in Ankara 3,5 miljoen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef tuut84 het volgende:
almelo moeten ze NU platgooien. ankara is d'r niks bij
Fans van Sweex zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef VjenneKloetn het volgende:
Bij verkoophal computer hebben ze wel fans......
52°21'19.42"N 6°39'44.09"Equote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef pcinfo het volgende:
Maar goed, raad het plaatje.. hij is te makkelijk gewoon maarja, for what it's worth![]()
ik weet ze, ik weet zequote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef pcinfo het volgende:
[..]
Het is daar heerlijk geregeld!zeggen ze dat je vrij bent, en dan wordt je opgebeld met de vraag waar je bent, dat soort grappen
![]()
Maar goed, raad het plaatje.. hij is te makkelijk gewoon maarja, for what it's worth![]()
[afbeelding]
deze is 'iets' moelijker![]()
[afbeelding]
plakken in google earthquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:21 schreef coz het volgende:
52°21'19.82" N 6°39'46.18" E
Goedzo Braafquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef coz het volgende:
anyway , geheel aan het einde van het (stadse) busstation , naast de vvv ..
ach wacht maar , maak zo wel een foto![]()
quote:Op het net sinds 27 juli 2000.
Site wordt regelmatig aangevuld
Last updates: 2002 June/Activiteiten/
er staan niet eens groepen met allochtonen. dat is normaal wel andersquote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef coz het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/32312293893.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x12.putfile.com/11/32312290121.jpg]afbeelding][/url]
Wierden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef GrafJosti het volgende:
De "allochtonen" in Almelo, komen gewoon uit het dorp ernaast![]()
Nee, A-dorpquote:
Nee? heb je een linkje ofzo? Klinkt wel heel ernstig.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:21 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, A-dorp
Herinnert iemand zich nog het incident van die politie-agent die zelfmoord pleegde door zich in De Stam door het hoofd te schieten?
was er niet bij , maar jaquote:Op woensdag 23 november 2005 12:21 schreef doka het volgende:
Herinnert iemand zich nog het incident van die politie-agent
wie gaat er mee! ikke wah, btje discussiëren, lijkt me wel watquote:Omroep Almelo 22-11-2005
Jongeren over het Poppodium
Alle Almelose jongeren kunnen dinsdag 29 november meepraten
over het Poppodium, dat aan de Haven Noordzijde moet verrijzen.
In de ontvangsthal van het stadhuis leggen vanaf 19.30 uur de
exploitant, Herman Potgieter, en diverse raadsleden aanwezig uit
wat de plannen zijn. De jongeren worden uitgedaagd om zelf over de
plannen mee te denken en hun mening te geven.
god watn varkenquote:
almelo fantopic 3 komt dan toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:32 schreef El_Bassie het volgende:
Nou kom op jongens en meiden, nog even doorposten dan kan er een slotje op dit topic. Dan nog een einde maken aan de reeks en het feest is compleet.
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:48 schreef johnneman het volgende:
ej henry is dat een recente item die foto?
http://almelonieuws.nl/quote:Alle eendjes willen zwemmen in het water
[foto]
Een kraanwagen zal eerder uitkomst bieden.
23 nov.Maar een eend kan zwemmen en dat moet je met een Mercedes
maar afwachten. Feit is dat het deze bestuurder/ster bijna gelukt
is de jachthaven in te rijden. Tja, het heeft er toch alle schijn van
dat er parkeerruimte genoeg is op de vaste wal.
Gespot door Norbert.
O.M.F.G .... nú alquote:Het is 18 november?
[foto]
U weet dat Almelo Nieuws actueel is. We werden getipt dat de kerst zijn
intrede aan het doen is. Nu maar hopen dat de Sint niet van schrik van
zijn paard valt.
toen ik dit las wist ik al wie er bedoeld werdquote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha ,Leefbaar Almelo vind dat de gemeente in de drugshandel moet.![]()
En het aantal coffeeshops en wietkwekerijen moet uitbreiden.
Om meer werkgelegenheid te creeeren
masterlijk, dit krijgen ook altijd alleen maar kleine ventjes met té grote auto's voor elkaarquote:
quote:Almelo:
Zaterdagavond 12 november vond een overval plaats op een tankstation aan de
Henriëtte Roland Holstlaan in Almelo. De dader had een bivakmuts op en had een
tatoeage op zijn linkerpols met de tekst “Almelo”. In deuitzending worden beelden
getoond van de overval, gemaakt met de bewakingscamera. De politie is op zoek
naar getuigen die de dader hebben zien vertrekken, waarschijnlijk over de Rembrandtlaan.
De politie heeft een donkerbruin vermoeden over de woonplaats van deze man...quote:
Lol? Ben je nu gewoon een user die al eerder onder een andere naam in dit topic poste? Woon je in Almelo of ben je gewoon ommeunig fan van Finkers?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef H.Finkers het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste post inderdaad. Wat een geinig topic dit over een heul mooie stad!
Tuulk, maar de kans dat de echte Herman Finkers op Fok! zit is wel heel klein.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef H.Finkers het volgende:
Ik ben een heule grote fan van Herman Finkers, al kan ik dat ook best zelf zijn, vind je niet?
Die kans is klein. Des te leuker als het wel zo isquote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Henry het volgende:
[..]
Tuulk, maar de kans dat de echte Herman Finkers op Fok! zit is wel heel klein.
Maar kom je dinsdag nog dan? Met Herman Finkers in de zaal word het vast wel een leuke avondquote:Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef H.Finkers het volgende:
[..]
Die kans is klein. Des te leuker als het wel zo is
Nee, want dat is (als ik mij het goed herinner) al een jaar of tien geleden. Overigens ging De Stam na dat incident een poosje dicht.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Henry het volgende:
[..]
Nee? heb je een linkje ofzo? Klinkt wel heel ernstig.
Misschien zie je deze snorremans wel even voorbij schuiven dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef Henry het volgende:
[..]
Maar kom je dinsdag nog dan? Met Herman Finkers in de zaal word het vast wel een leuke avond![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef Henry het volgende:
[..]
Maar kom je dinsdag nog dan? Met Herman Finkers in de zaal word het vast wel een leuke avond![]()
quote:Name: Finkers
Nationality: Dutch
Sex: No, thank you
best wel, ik vier oud/nieuw dit jaar in Almelo, ik ga niet naar Lucky of Zak ofzo, dat vind ik niks met oud/nieuwquote:Op donderdag 24 november 2005 19:28 schreef Gesloten het volgende:
Is Almelo met oud en nieuw gezellig? `s Nachts dan he, overdag vast niet
which reminds mequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef johnneman het volgende:
best wel, ik vier oud/nieuw dit jaar in Almelo, ik ga niet naar Lucky of Zak ofzo, dat vind ik niks met oud/nieuw
Met oud en nieuw kun je prima uitgaan in Almelo. Zitten alle cafe's wel stampvol enzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef johnneman het volgende:
[..]
![]()
de signature van Finkers
[..]
![]()
[..]
best wel, ik vier oud/nieuw dit jaar in Almelo, ik ga niet naar Lucky of Zak ofzo, dat vind ik niks met oud/nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |