LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:42 schreef coz het volgende:
ach , we hebben het toch ook nog steeds over almelo![]()
Jep! Frank E.!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Oi, wacht eens ff. Ik was vrijdag avond samen met een Frank
Bedoel je Frank E.?
Frank E. meldt zichquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:16 schreef badgirl18 het volgende:
Vjennekloetn... jij bent toch niet frank heh
Quick thinkingquote:
èh chill ff ..kijk eens in welk subforum dit staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:47 schreef Henry het volgende:
jeuh , daar zitten we op te wachtenquote:Maar goed, uitgaan word steeds leuker, de VG gaat weer open, ze gaan in december beginnen met de bouw van de bios en er komt in 2006 een poppodium.
- Dat was een ander poppodium, niet 1 met discotheek functie of wat er in 2006 komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:31 schreef coz het volgende:
[..]
èh chill ff ..kijk eens in welk subforum dit staat![]()
overigens zitten er ook almeloooers vrolijk mee te doen![]()
[..]
jeuh , daar zitten we op te wachten
-poppodium hebben ze gesloten , laten we het maar weer open doen
-VG ging dicht , laten we het weer open doen
-bios liep niet , laten we maar een veel grotere bouwen.. eerst zien , dan geloven
whats next , gaat er ook weer een discotheek komen![]()
!
hap niet zoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:12 schreef Henry het volgende:
[..]
- Dat was een ander poppodium, niet 1 met discotheek functie of wat er in 2006 komt
- VG ging dicht vanwege geluidsoverlast, als het verbouwt is kan die weer open.
- Bios liep niet omdat het een zwaar verouderde bios was, dus bouwen ze nu een nieuwe, grotere, wie zegt dat die niet gaat lopen? Durf ik wel een kratje-bier-weddenschap om te houden.
En Coz? Jij woont in vriezenveen?
Sorry, ik weet dat het onzin topic is maar ik mag graag reageren, waar woon je dan wel?quote:
Jij bent toch niet de Frank Evers die bij CL werkt(e)? Of welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:34 schreef Fevers het volgende:
[..]
Quick thinking![]()
Voor meer informatie kunt u google aanslingeren![]()
HELP Hoe groot is de wereld???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij bent toch niet de Frank Evers die bij CL werkt(e)? Of wel?
Neeh mên het is niet waar. Werk je er nog steeds?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:04 schreef Fevers het volgende:
[..]
HELP Hoe groot is de wereld???
Yupz da ben ik wel, maar wie is u![]()
Ik ben er wegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Neeh mên het is niet waar. Werk je er nog steeds?
Edit: hier stond mijn naam, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om dat zo open en bloot op internet te zetten. Ik vraag me ook af of die naam je nog iets zou zeggen en als je echt benieuwd er naar bent gil je het maar hier.
Wiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef VjenneKloetn het volgende:
Fevers had een milf als collega![]()
Hoe heette zequote:
Weet je wat, doe ik gewoonquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef VjenneKloetn het volgende:
Weet ik veel, vraag Fevers zelf maar![]()
En van waar-om dit advisch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik adviseer je om weg te blijven.
Een callcenter bedrijf waarvan de foto wel ergens eerder in de topic is te vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef badgirl18 het volgende:
Hahaha maar ik vraag me nog steeds af wat CL is
Toch grappig dat je zelfs dat in Vriezenveen niet kunt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef VjenneKloetn het volgende:
Lees dit en het vorig topic maar ff door.
Of doe gewoon net zoals ik. Alleen op zaterdag naar Amelo *om een visje te scoren bij Den Drijver en daarna een broodje braadworst bij Ten Cate snacks*, en dan weer snel vertrekken![]()
OMG, ik weet het eigenlijk nie meerquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:07 schreef badgirl18 het volgende:
Hahaha maar ik vraag me nog steeds af wat CL is
Oh die ken ik niet, toen was ik allang weg. Maar is het nog steeds leuk daar? Ik vond de collega's wel het tofst eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef Fevers het volgende:
[..]
OMG, ik weet het eigenlijk nie meer![]()
Ze zat, volgens mij, in een trainingsgroep van januari dit jaar.
[..]
Ik dacht dat er maar één call centre in Almelo zat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef badgirl18 het volgende:
Oooh okee die foto had ik wel gezien, maar de link van foto naar CL kwam niet in me op. Ik heb ook bij een of ander duister call centre in almelo gwerkt... hihi
Ik zit er niet meer. De collega's waren echt sub-zero en voor de rest..............quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, toen was ik allang weg. Maar is het nog steeds leuk daar? Ik vond de collega's wel het tofst eigenlijk.
Ik geef je groot gelijk hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef Henry het volgende:
Toch grappig dat je zelfs dat in Vriezenveen niet kunt...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef Fevers het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar één call centre in Almelo zat.
[..]
Ik dacht ook dat er maar 1 persoon in v'veen woonde
Ik zit er niet meer. De collega's waren echt sub-zero en voor de rest..............
gewoon oogkleppen op en doen als of je gek bent. En bepaalde piepols negeren
Bij die brand ben ik ook geweest, was een heftige.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef Remzz het volgende:
Ow k mijn langverwachte fotobijdrage
Brand bij een of ander keukenbedrijf(toch...?)
[afbeelding]
Almelo de Riet
[afbeelding]
Heracles kampioen
[afbeelding]
Meer wonen er ook niet en toch hebben we een boemelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef badgirl18 het volgende:
Ik dacht ook dat er maar 1 persoon in v'veen woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |