Ik weet er wel wat van, maar hij is toch de master op dat gebied.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef The_S het volgende:
[..]
ik had jou wel op de foto erbij verwacht
lol, waar woon je dan, of, op welke foto staat je straat/huisje onlinequote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mooie foto's van Almelo hoor.![]()
Ik zal voortaan eens beter opletten of ik jongens zie die foto's nemen van mijn straat.
Raar om dat hier op Fok! te zien.![]()
nopequote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef johnneman het volgende:
maar coz jij zit dus ook opt van rhijn college begrijp ik?:P
Dan kun je altijd nog naar die in Vroomshoop want daar hebben ze ook van die ' niet zo goeie verhalen'quote:Op zondag 6 november 2005 19:53 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgend jaar naar school in Almelo, dat word nog wat, ik hoop Noordikslaan, want Ceser Franck heb ik niet zo goeie verhalen over gehoord.![]()
Eeehm,quote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef coz het volgende:
noem eens één school waar je wel goede verhalen over hoort dan![]()
Roddelkipquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:23 schreef _Denker het volgende:
[..]
Eeehm,
Tja,
Heb zelf een jaartje op het Thorbecke gezeten (Kerkelanden). Daar hoorde ik van te voren nooit verhalen over, maar nu verspreid ik ze zelf
![]()
van Rhijn collegequote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef coz het volgende:
noem eens één school waar je wel goede verhalen over hoort dan![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef johnneman het volgende:
maar coz jij zit dus ook opt van rhijn college begrijp ik?:P ik zie mr beskers als nl leraar, lol
en ok je zei niet kutbouwput, mja same to me
het ICT-college is behoorlijk wat mis meequote:Op donderdag 10 november 2005 08:58 schreef johnneman het volgende:
ja van rhijn college is niets mis mee indeed.
ze branden niet eensquote:Op donderdag 10 november 2005 17:59 schreef tijntjethf het volgende:
Vergeet ik er nog een foto van de kerstverlichting in almelo bij te plaatsen.:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |