[offtopicja inderdaad denker, halfbroer enzo
![]()
kheb je volgens mij ook wel in mn msnlijst maja, en ja ik zat boven
![]()
de stad was zaterdag echt super joh, het was overal druk, en overal gezellig
![]()
[/offtopic]
nou ik heb dus zondag een beetje door almelo gefietst met de familie, gwoon btje fietsen met t mooie weer.. langs de kinderboerderij :p door de stad heen, naar de shamrock, etc,..
En toen heb ik ff wat leuke foto's gemaakt van Almelo. Want ik ben al die negatieve foto's toch wel zo zat hier
![]()
, komt ie:
![]()
achter de bellinkhof
![]()
kijk! ook almelo heeft natuur!
![]()
ohhh! mooi he?? dit bij t beeklust, bij de kinderboerderij
![]()
ahhh lief varkentje
![]()
het is er nog druk ook he, op een zondag
![]()
de nieuwstraat
![]()
daar hebk nog gewoont, in dat huis met die witte muur, gewoon een normale straat, de zijstraatjes zijn b tje aso, dat geef ik toe, maar die straatjes zien er nu al 10x beter uit dan 5 jaar terug!
![]()
kijk zulke fotos worden dan niet gepost door de TS he, alleen maar bedroefdende foto's met texten zoals "nog een bouwput", nee hier word gebouwd! hier komt wat moois! en als dat niet gebeurde, en we waren 10 jaar verder, had iedereen gezegd van 'jaa almelo is nog steeds een kutstad', maja als er dan nu wat bouwputtsen zijn is het meteen al een bouwputstad
![]()
een molen! hier kun je om de 2weken of zoiets een rondleiding krijgen, erg leuk is dat
![]()
een spoorweg overgang
![]()
![]()
hier was eerst 'de grote 1' (zon crapwinkel), heujj alles plat, en we bouwen er iets moois! goed bezig toch??
![]()
nog een bouwproject. en bij deze locatie was dat dacht ik, dan word er gepost 'hmm nog een kutbouwput', maar dan werd er geen foto gepost van dat bord waarop staat wat voorn moois er weer gebouwd word
![]()
en de andere kant van de straat (van de vorige foto) word dan ook niet gepost, best mooie gebouwen in een soort van oude stijl toch??
![]()
offtopic foto maja, ff n paar dvds huren
![]()
rechts is mn broertje btw
![]()
heujj cafe de stam
![]()
en de stam is niet alleen voor altos en gothics hoor, ik ga er ook vaak heen met maten van me, en wij zijn ook geen altos ofzo
![]()
de shamrock
![]()
kun je ook lekker eten joh, die spareribs daar
![]()
ik weet zeker dat je nergens betere krijgt, echt
![]()
en dit is in de shamrock, als je naar boven kijkt zeg maar. boven is een nieuwe wiskeybar, ziet er echt mooi uit joh, de shamrock is een mooi cafe vind ik.
![]()
nog een foto van de shamrock, btje donkere foto maja. ook word er trouwens best veel georiganiseerd door de cafe's in almelo. maar als je het vergelijkt met 'kleur de stad, van enschede' dan stelt t niet veel voor maja
![]()
dr was ook een bandje in de shamrock, was best wel gezellig
![]()
en dat daar is cafe belgie, daar hebben we wat meegemaakt
![]()
proeflokaal belgie is t eigelijk he, en bier proeven dat deden we
![]()
wat lachen die vrijdag, daarvoor zie je net nog het terras aan het water, ik heb geen betere foto sorry, maar met mooi weer kun je daar heel mooi zitten
![]()
en hier komen ook nog wat uitgaansgelegenheden, henry zei al dat er plannen waren, ik weet t fijne er niet van maargoed
![]()
hier komt een nieuwe school, ziet er veelbelovend uit!
![]()
mooi huisje he
![]()
aan de wierdensestraat, onze buurman, naja zoiets dan, wij wonen een paar huizen verder. zulke huizen zijn er wel veel meer in almelo
nou ja dat was mijn rondleiding voor jullie door almelo
![]()
meer fotos zien?! geef t maar ff aan.. maar ik wil gwoon ff duidelijk maken dat er ook positieve dingen zijn aan almello, en dit was nog maar op een zondagmiddag he die fotos! de fotos zijn 1024x768, maar dit moet kunnen vind ik, als jullie dat niet vinden resize ik ze wel.
edit; shit t is wel lelijk zo met 1024x, ik resize t zo wel even als ik thuis ben, heb nu geen toegang tot software en mn ftp
edit2; zo is t goed
[ Bericht 9% gewijzigd door johnneman op 01-11-2005 19:03:27 (foto formaat) ]