Dat waren nog eens gezellig feestjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb de tijd nog meegemaakt dat mavo niet op Nlaan zat, en de overgangsfase , en de gezellige schoolavonden hierbij enzenz
![]()
![]()
![]()
er staat me iets van bij dat er ook nog een paar avonden waren dat de vmbo-ers ook mochten komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat waren nog eens gezellig feestjes.
Ook nog meegemaakt dat ik bij schoolavonden aan de deur heb gestaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb de tijd nog meegemaakt dat mavo niet op Nlaan zat, en de overgangsfase , en de gezellige schoolavonden hierbij enzenz
![]()
![]()
![]()
Nu niet meerquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:22 schreef badgirl18 het volgende:
Ik kom net weer uit almelo..bah wat een saaie stad
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef _Denker het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik heb vannacht om 3(?) uur nog met coz staan praten, al heb ik geen idee meer waar het over ging
jaaarenquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:02 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die Elvis pop komt bij ons bedrijf weg. Moesten wij toen dat plateau voor lassen waar die opstond enzo.
Maar dat gekke ding is toch al maaaaaanden geleden gesloopt en verwijderd? Volgens mij zit Van De Bosch Beton daar ook al een hele poos niet meer.
Hahaha nou je kan er zelfs een topic over schrijven, maar ik vind het uitgaansleven van Almelo niks aanquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:28 schreef _Denker het volgende:
[..]
Nu niet meer
Ik heb vannacht om 3(?) uur nog met coz staan praten, al heb ik geen idee meer waar het over ging
Mwah, heb me daar toch redeijk wat keren kostelijk vermaaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Hahaha nou je kan er zelfs een topic over schrijven, maar ik vind het uitgaansleven van Almelo niks aanIk denk niet eens van: heeey lekker ff uitgaan in almelo........En dat heb ik nog nooit gehad ook!
Maar het feit dat je met coz hebt staan praten, maakt almelo toch niet minder saai?
Mee eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Hahaha nou je kan er zelfs een topic over schrijven, maar ik vind het uitgaansleven van Almelo niks aanIk denk niet eens van: heeey lekker ff uitgaan in almelo........En dat heb ik nog nooit gehad ook!
Maar het feit dat je met coz hebt staan praten, maakt almelo toch niet minder saai?
nuff said ...quote:
Moet je met mensen zijn. En anders, de Shamrock heeft ook wel een sfeertjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef badgirl18 het volgende:
De stam? hmm niet helemaal mijn smaak, alhoewel ik denk dat het er best gezellig KAN zijn...
Ik ben er vrijwel elke week met m'n vrienden te vinden. En je leert er genoeg mensen kennen. Anders is er inderdaad in België of Shamrock ook wel wat te doen. Al komt er in Shamrock wat ouder volk, maar toch zijn de dansavonden wel gaafquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef badgirl18 het volgende:
De stam? hmm niet helemaal mijn smaak, alhoewel ik denk dat het er best gezellig KAN zijn...
Hahaha ja die dansavonden met dj Alex en dj Ruud. Het is zo jammer dat er alleen van die 70 en 80 muziek wordt gedraaid. Heel soms wat moderner.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel elke week met m'n vrienden te vinden. En je leert er genoeg mensen kennen. Anders is er inderdaad in België of Shamrock ook wel wat te doen. Al komt er in Shamrock wat ouder volk, maar toch zijn de dansavonden wel gaaf
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar de Stam vind ik eigenlijk een vies stinkcafe met al die alto's en gohticfiguren.![]()
Een collega van me draait er ook, van EXIT drive-in. En ik vind het wel vette muziek eigenlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hahaha ja die dansavonden met dj Alex en dj Ruud. Het is zo jammer dat er alleen van die 70 en 80 muziek wordt gedraaid. Heel soms wat moderner.
Dansavond in de Belg is ook wel leuk als je met een groepje bent.
Maar de Stam vind ik eigenlijk een vies stinkcafe met al die alto's en gohticfiguren.![]()
amenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:54 schreef _Denker het volgende:
Ik kom ook in de Stam, maar ben geen alto of gothic. En coz kan dat beamen.
Okee, maar zulk soort cafeetjes zijn er ook wel in E'de dus daarvoor ga ik niet speciaal naar Almeloooo !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel elke week met m'n vrienden te vinden. En je leert er genoeg mensen kennen. Anders is er inderdaad in België of Shamrock ook wel wat te doen. Al komt er in Shamrock wat ouder volk, maar toch zijn de dansavonden wel gaaf
Veel plezier!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef The_S het volgende:
Ik ben vanavond in discotheek Zak te vinden
Mee eens, maar daar ging het toch ook niet om?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:17 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Okee, maar zulk soort cafeetjes zijn er ook wel in E'de dus daarvoor ga ik niet speciaal naar Almeloooo !
dat hej goed zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:04 schreef 9christensen het volgende:
heracles gaat nu op z'n bek
Jouw kont zal ik in ieder geval nooit likkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:54 schreef pfaf het volgende:
Hey onze Fok! kleuters zijn er ook weer, goed om te zien.
Lopen jullie overigens in het echt ook de hele dag aan elkaars kont te likken en gaan jullie als je toch de hele dag samen bent ook samen naar de wc?
Maargoed, waarvoor ik kwam: Erg coole Almelo-bijlage bij de Tubantia vandaag zeg! Over het masterplan, de nieuwe wijken, veiligheid etc.. Erg interessant!
Die blauwen maakt zich velste vul naa ze pakt oe zo op die idiotenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:51 schreef 9christensen het volgende:
whahahahahahah
veiligheid in almelo? word nog lastig daar met al die blauwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die blauwen maakt zich velste vul naa ze pakt oe zo op die idioten
jij hebt 'm door. en voor de Turkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw kont zal ik in ieder geval nooit likken![]()
En die plannen voor Almelo komen mijn oren uit. Almelo blijft toch hetzelfde,mooie bioscoop erbij of niet.
Het blijft het ideale bejaarden stadje.![]()
Ik had het niet tegen jou hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw kont zal ik in ieder geval nooit likken![]()
Tss, dat meldt ze niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:19 schreef badgirl18 het volgende:
Hhaha ookee want ik ken iemand en die komt uit vr'veen en die was ook vrijdagavond bij de shamrock
LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:42 schreef coz het volgende:
ach , we hebben het toch ook nog steeds over almelo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |