Hey een oud-collegaquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
Hier mag ik nu 8 uur per dag verblijven![]()
[afbeelding]
@ Falco; wanneer heb jij daar gewerkt?
Wat dat betreft is Almelo best wel weer een dorp.quote:
Grappig,ben ik net langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
Ik sta altijd in het middelpunt van de belangstellingquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheekquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef coz het volgende:
[..]
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheek![]()
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.![]()
Je was te druk bezig met typen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef PteV het volgende:
[..]
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je was te druk bezig met typen.
En voor het gemeentehuis en bieb stonden veel scholieren dus ben ik gauw doorgefietst.![]()
kerkelandenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?
De pauzes zijn inderdaad de betere momentenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey een oud-collega! Ik heb er gewerkt in de periode 2003 - 2004. Ik zag je laatst nog vanuit de trein buiten pauze houden
!
toen liep ik net in de stad, had geen aansluiting op lijn 80quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
ook steeds meer nieuwe ... maar ik snapte vanmiddag ineens wat je bedoelde .. bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
alleen jammer dat er zulke oude foto's tussen staan.....
wel aan de rechterkant toch ?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef tijntjethf het volgende:
om daarna hier uit te komen..
[afbeelding]
er staat in de twentse bijlagequote:
Whehe, het is dat internet overal hetzelfde isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef coz het volgende:
..eennnuuh .. internet dat fijn daar ?
[afbeelding]
Oud-Noordikker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef coz het volgende:
ik was laatst nog in theaterhotel voor een ruine .. uh reunie .. nouja allebei kan ..
anywhee , daarvoor heeft het een te vreemde inrichting![]()
was de bedoeling dat per jaar iedereen een beetje richting eigen zaaltjes ging ..
complete chaos dus![]()
nee hoor , bij het cwi is het andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:02 schreef PteV het volgende:
[..]
Whehe, het is dat internet overal hetzelfde is
jij dus ook ?, of je bent personeel daarquote:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef coz het volgende:
[..]
nee hoor , bij het cwi is het anders(dan moet je doen alsof je een baan zoekt en heel sneaky doen, maar is het wa grôatisch ik pas me netjes aan als ik in almelo ben
)
[..]
jij dus ook ?, of je bent personeel daar![]()
!
Ik was niet bij de reünie...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef coz het volgende:
ik liep met een oranje ( 98 ) ding rond, jullie ?![]()
Ik ging meer voor de after-partyquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef coz het volgende:
flauw zeg
.. . ik ben er best leuke mensen , verhalen enzenz tegen gekomen ...
vanmorgen nog langsgelopen, alleen geen foto gemaaktquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef twentemeisje het volgende:
Nu eens wat mooie plekjes in Almelo!
Terras bij 't Hookhuus
[afbeelding]
En dan bedoel ik natuurlijk niet de bouwplaats.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hé mijn huis staat op de foto !![]()
schieten ze vêt op zegquote:
quote:
is een tekening van de toko waar ze bezwaar tegen hebben ook goed ?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Falco het volgende:
De Trein die rijdt op de lijn Almelo - Mariënberg![]()
!!!
Laat ik nou ook in die slavenijkeet gewerkt te hebben. .. op de abnamro SL en IB... tering zeg wat een keet ... is alweer een 2-3 jaar geleden...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey een oud-collega! Ik heb er gewerkt in de periode 2003 - 2004. Ik zag je laatst nog vanuit de trein buiten pauze houden
!
Oh dan zou ik jou misschien ook vast wel kennenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:21 schreef Little_Sunshine het volgende:
[..]
Laat ik nou ook in die slavenijkeet gewerkt te hebben. .. op de abnamro SL en IB... tering zeg wat een keet ... is alweer een 2-3 jaar geleden...![]()
De naam is Arthur.. Ik werkte voornamelijk met Rob Reinerink.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh dan zou ik jou misschien ook vast wel kennen. Ik vond de collega's het leukst
, de rest maar matig.
Heet jouw vriendin toevallig Rachel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:15 schreef Little_Sunshine het volgende:
[..]
De naam is Arthur.. Ik werkte voornamelijk met Rop.
Hoe vaak heb je dat grapje nu al niet gemaakt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Alleen mensen die zittend plassen vinden Almelo top.
Ohja Rob kende ik welquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:15 schreef Little_Sunshine het volgende:
[..]
De naam is Arthur.. Ik werkte voornamelijk met Rob Reinerink.
*kuch*quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:45 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ga vanmiddag nog wel ff naar Almelooo. Visje scoren op de markt bij Den Drijver.
En daarna weer zo snel mogelijk oprotten![]()
Maandag vrij + OV, ik wil dat ding echt een keer proberen ik ga maandag gewoon ff op en neer naar Marienbergquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:29 schreef badgirl18 het volgende:
Da's een leipe boemel daar op de foto![]()
Ja klopt heb ik gezien, maar hij ziet er alsnog erg afstands uit vind ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:22 schreef tijntjethf het volgende:
@Remzz:
Ondertussen is er een nieuwe trein, niet deze wat op de foto staat.. en wat ik heb begrepen, komt er in januari ofzo weer een nieuwe, zo'n kleine die de NS ook heeft..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef tijntjethf het volgende:
je moet er in gaat zitten als het buiten 30 graden is, dan noemen we het "de afrika expres"
haha , laatst kermis , en die gozer stond naast zo'n bord (verboden te fetsen) mat daarboven "fietsen aan de hand"quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef tijntjethf het volgende:
*kuch*
mijn inbreng voor vandaag..:
[afbeelding]
klopt... mag het regelmartig meemaken tijdens mijn wekelijkse Zwolle-Raaltequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde geld trouwens voor Almelo - Zwolle hoor.
breskensquote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef tijntjethf het volgende:
voor iedereen die het over het treintje heeft..:
[afbeelding]
[afbeelding]
het is dan wel niet in almelo gemaakt, maar het gaat om het idee![]()
oja.. en voor de gene die vroeg welke leraren er nog waren.. allemaal nog, voor zover ik weet.. (dis mijn 3e jaar al..)
[afbeelding]
tijdens een saaie nederlandsles![]()
Oeh foei toch...quote:Op maandag 26 september 2005 21:23 schreef Predemius het volgende:
half homo, toch is ie gaaf![]()
En nou jullie klep houden!
Kheb dr een jaartje van kunnen genieten
watn dull wast toch ook aaltquote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Oeh foei toch...
Oeh houd je kwek...
Jaaa, die heb ik ook nog gehad. Inderdaad half-nicht, maar je kon um wel goed hebben.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef tijntjethf het volgende:
[afbeelding]
Hahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is die foto van gisteren?
Ik zat gisteren in díe trein schuintegenover haar.Had je bijna míj op de foto gezet en hier geplaatst.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef tijntjethf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
het is dan wel niet in almelo gemaakt, maar het gaat om het idee![]()
das gister ja.. :pquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is die foto van gisteren?
Ik zat gisteren in díe trein schuintegenover haar.Had je bijna míj op de foto gezet en hier geplaatst.
ik zat er laatst ook nog wel inquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
das gister ja.. :p
tijd voor een fokmeet in de trein?![]()
zwaai de volgende keer maar ff, dan maak ik wel een foto
We zaten toch niet bij elkaar in hè? Die trein die vlak na vienne terug ging?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zat er laatst ook nog wel in
kut ding vandaag trouwens vertraging
Nee vandaag zat ik er niet in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
We zaten toch niet bij elkaar in hè? Die trein die vlak v'veen terug ging?
Vroeger toen we allemaal nog om 8:30 moesten beginnenquote:
welke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef coz het volgende:
beetje aan het bijkomen van gisteravond kroeg![]()
![]()
![]()
Familie van Erik Minkjan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
De Stam
en dan post je meteen de grootste pauperplek van Nederland, Preston Palace. Daar komt dus echt de onderste laag van de samenleving, die nog nooit een hotel van binnen hebben gezien en geen idee hebben hoe je je dient te gedragen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
Almelo heeft wel iets goeds hoor:
[afbeelding]
de mensen die er geweest zijn herkennen het wel
daar heb ik vannacht eens naar gekeken vanuit een ander perspectiefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
De Stam
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:44 schreef tijntjethf het volgende:
*live vanuit almelo*
2 uurtjes cisco, internetten dus..![]()
Ik was daar ook zeer blij meequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Wat is nou de club..
Wat is nou de club
ole ole
Jaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
zeker.. moet ik hem de groeten doen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:17 schreef tijntjethf het volgende:
Hij kent je nog vaag![]()
jeaj.. 2e toets is ook mislukt59,5%, 63% is voldoende
![]()
woarquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
nog maar een paar posts!
Dat mag welquote:
_Denker , tis een beetje laat ... maaruh , zal ik jou eens vertellen dat er een topic over je stad loopt en dat er zelfs een deel 2 aankomtquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:35 schreef _Denker het volgende:
[..]
Had je me zaterdag in 't café ook wel mogen melden dat er een topic over mijn stad liep
Daar ben ik elke dag te vinden en ook in Almelo. Maar het blijft toch wel een Almelo-topic he, cozje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:07 schreef coz het volgende:
ik vertoef me de komende tijd in enschede.. maar er gaan zeker nog fotos bij komen
veel foto's posten, zodat ze de kans niet krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk dat er een tweede deell komt!![]()
Maar deel twee wordt toch geen Almelo-voetbal Topic he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |