Hey een oud-collegaquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
Hier mag ik nu 8 uur per dag verblijven![]()
[afbeelding]
@ Falco; wanneer heb jij daar gewerkt?
Wat dat betreft is Almelo best wel weer een dorp.quote:
Grappig,ben ik net langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
Ik sta altijd in het middelpunt van de belangstellingquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheekquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef coz het volgende:
[..]
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheek![]()
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.![]()
Je was te druk bezig met typen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef PteV het volgende:
[..]
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je was te druk bezig met typen.
En voor het gemeentehuis en bieb stonden veel scholieren dus ben ik gauw doorgefietst.![]()
kerkelandenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?
De pauzes zijn inderdaad de betere momentenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey een oud-collega! Ik heb er gewerkt in de periode 2003 - 2004. Ik zag je laatst nog vanuit de trein buiten pauze houden
!
toen liep ik net in de stad, had geen aansluiting op lijn 80quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
ook steeds meer nieuwe ... maar ik snapte vanmiddag ineens wat je bedoelde .. bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
alleen jammer dat er zulke oude foto's tussen staan.....
wel aan de rechterkant toch ?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef tijntjethf het volgende:
om daarna hier uit te komen..
[afbeelding]
er staat in de twentse bijlagequote:
Whehe, het is dat internet overal hetzelfde isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:16 schreef coz het volgende:
..eennnuuh .. internet dat fijn daar ?
[afbeelding]
Oud-Noordikker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef coz het volgende:
ik was laatst nog in theaterhotel voor een ruine .. uh reunie .. nouja allebei kan ..
anywhee , daarvoor heeft het een te vreemde inrichting![]()
was de bedoeling dat per jaar iedereen een beetje richting eigen zaaltjes ging ..
complete chaos dus![]()
nee hoor , bij het cwi is het andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:02 schreef PteV het volgende:
[..]
Whehe, het is dat internet overal hetzelfde is
jij dus ook ?, of je bent personeel daarquote:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef coz het volgende:
[..]
nee hoor , bij het cwi is het anders(dan moet je doen alsof je een baan zoekt en heel sneaky doen, maar is het wa grôatisch ik pas me netjes aan als ik in almelo ben
)
[..]
jij dus ook ?, of je bent personeel daar![]()
!
Ik was niet bij de reünie...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef coz het volgende:
ik liep met een oranje ( 98 ) ding rond, jullie ?![]()
Ik ging meer voor de after-partyquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef coz het volgende:
flauw zeg
.. . ik ben er best leuke mensen , verhalen enzenz tegen gekomen ...
vanmorgen nog langsgelopen, alleen geen foto gemaaktquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef twentemeisje het volgende:
Nu eens wat mooie plekjes in Almelo!
Terras bij 't Hookhuus
[afbeelding]
En dan bedoel ik natuurlijk niet de bouwplaats.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hé mijn huis staat op de foto !![]()
schieten ze vêt op zegquote:
quote:
is een tekening van de toko waar ze bezwaar tegen hebben ook goed ?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Falco het volgende:
De Trein die rijdt op de lijn Almelo - Mariënberg![]()
!!!
Laat ik nou ook in die slavenijkeet gewerkt te hebben. .. op de abnamro SL en IB... tering zeg wat een keet ... is alweer een 2-3 jaar geleden...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey een oud-collega! Ik heb er gewerkt in de periode 2003 - 2004. Ik zag je laatst nog vanuit de trein buiten pauze houden
!
Oh dan zou ik jou misschien ook vast wel kennenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:21 schreef Little_Sunshine het volgende:
[..]
Laat ik nou ook in die slavenijkeet gewerkt te hebben. .. op de abnamro SL en IB... tering zeg wat een keet ... is alweer een 2-3 jaar geleden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |