[Centraal] Enschede topicquote:Op donderdag 22 september 2005 12:05 schreef badgirl18 het volgende:
Nou...geweldig tochMaar ja ik weet niet vanaf wanneer het al bestaat
sinds toen dusquote:Op zondag 20 oktober 2002 18:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hey een oud-collegaquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
Hier mag ik nu 8 uur per dag verblijven![]()
[afbeelding]
@ Falco; wanneer heb jij daar gewerkt?
Wat dat betreft is Almelo best wel weer een dorp.quote:
Grappig,ben ik net langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
Ik sta altijd in het middelpunt van de belangstellingquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheekquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grappig,ben ik net langs gefietst.
Ik zag je wel zitten hoor op de bovenverdieping.![]()
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef coz het volgende:
[..]
damn wat een pauperstad... je kan er zomaar fietsen in de bibliotheek![]()
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In de bieb fietsen?Ik schreef langs gefietst.![]()
Je was te druk bezig met typen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef PteV het volgende:
[..]
Waarom zwaaide je niet als je toch in de buurt was?
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je was te druk bezig met typen.
En voor het gemeentehuis en bieb stonden veel scholieren dus ben ik gauw doorgefietst.![]()
kerkelandenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:43 schreef PteV het volgende:
[..]
Zit wat in...in welk gedeelte van Almelo woon je dan?
De pauzes zijn inderdaad de betere momentenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey een oud-collega! Ik heb er gewerkt in de periode 2003 - 2004. Ik zag je laatst nog vanuit de trein buiten pauze houden
!
toen liep ik net in de stad, had geen aansluiting op lijn 80quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef PteV het volgende:
* PteV typt nu vanuit de bibliotheek in almelo... *wie wil me aanraken?*
ook steeds meer nieuwe ... maar ik snapte vanmiddag ineens wat je bedoelde .. bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 08:13 schreef Nies het volgende:
alleen jammer dat er zulke oude foto's tussen staan.....
wel aan de rechterkant toch ?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef tijntjethf het volgende:
om daarna hier uit te komen..
[afbeelding]
er staat in de twentse bijlagequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |