Goedzo Braafquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:52 schreef coz het volgende:
anyway , geheel aan het einde van het (stadse) busstation , naast de vvv ..
ach wacht maar , maak zo wel een foto![]()
quote:Op het net sinds 27 juli 2000.
Site wordt regelmatig aangevuld
Last updates: 2002 June/Activiteiten/
er staan niet eens groepen met allochtonen. dat is normaal wel andersquote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef coz het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/32312293893.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x12.putfile.com/11/32312290121.jpg]afbeelding][/url]
Wierden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef GrafJosti het volgende:
De "allochtonen" in Almelo, komen gewoon uit het dorp ernaast![]()
Nee, A-dorpquote:
Nee? heb je een linkje ofzo? Klinkt wel heel ernstig.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:21 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, A-dorp
Herinnert iemand zich nog het incident van die politie-agent die zelfmoord pleegde door zich in De Stam door het hoofd te schieten?
was er niet bij , maar jaquote:Op woensdag 23 november 2005 12:21 schreef doka het volgende:
Herinnert iemand zich nog het incident van die politie-agent
wie gaat er mee! ikke wah, btje discussiëren, lijkt me wel watquote:Omroep Almelo 22-11-2005
Jongeren over het Poppodium
Alle Almelose jongeren kunnen dinsdag 29 november meepraten
over het Poppodium, dat aan de Haven Noordzijde moet verrijzen.
In de ontvangsthal van het stadhuis leggen vanaf 19.30 uur de
exploitant, Herman Potgieter, en diverse raadsleden aanwezig uit
wat de plannen zijn. De jongeren worden uitgedaagd om zelf over de
plannen mee te denken en hun mening te geven.
god watn varkenquote:
almelo fantopic 3 komt dan toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:32 schreef El_Bassie het volgende:
Nou kom op jongens en meiden, nog even doorposten dan kan er een slotje op dit topic. Dan nog een einde maken aan de reeks en het feest is compleet.
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:48 schreef johnneman het volgende:
ej henry is dat een recente item die foto?
http://almelonieuws.nl/quote:Alle eendjes willen zwemmen in het water
[foto]
Een kraanwagen zal eerder uitkomst bieden.
23 nov.Maar een eend kan zwemmen en dat moet je met een Mercedes
maar afwachten. Feit is dat het deze bestuurder/ster bijna gelukt
is de jachthaven in te rijden. Tja, het heeft er toch alle schijn van
dat er parkeerruimte genoeg is op de vaste wal.
Gespot door Norbert.
O.M.F.G .... nú alquote:Het is 18 november?
[foto]
U weet dat Almelo Nieuws actueel is. We werden getipt dat de kerst zijn
intrede aan het doen is. Nu maar hopen dat de Sint niet van schrik van
zijn paard valt.
toen ik dit las wist ik al wie er bedoeld werdquote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha ,Leefbaar Almelo vind dat de gemeente in de drugshandel moet.![]()
En het aantal coffeeshops en wietkwekerijen moet uitbreiden.
Om meer werkgelegenheid te creeeren
masterlijk, dit krijgen ook altijd alleen maar kleine ventjes met té grote auto's voor elkaarquote:
quote:Almelo:
Zaterdagavond 12 november vond een overval plaats op een tankstation aan de
Henriëtte Roland Holstlaan in Almelo. De dader had een bivakmuts op en had een
tatoeage op zijn linkerpols met de tekst “Almelo”. In deuitzending worden beelden
getoond van de overval, gemaakt met de bewakingscamera. De politie is op zoek
naar getuigen die de dader hebben zien vertrekken, waarschijnlijk over de Rembrandtlaan.
De politie heeft een donkerbruin vermoeden over de woonplaats van deze man...quote:
Lol? Ben je nu gewoon een user die al eerder onder een andere naam in dit topic poste? Woon je in Almelo of ben je gewoon ommeunig fan van Finkers?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef H.Finkers het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste post inderdaad. Wat een geinig topic dit over een heul mooie stad!
Tuulk, maar de kans dat de echte Herman Finkers op Fok! zit is wel heel klein.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef H.Finkers het volgende:
Ik ben een heule grote fan van Herman Finkers, al kan ik dat ook best zelf zijn, vind je niet?
Die kans is klein. Des te leuker als het wel zo isquote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Henry het volgende:
[..]
Tuulk, maar de kans dat de echte Herman Finkers op Fok! zit is wel heel klein.
Maar kom je dinsdag nog dan? Met Herman Finkers in de zaal word het vast wel een leuke avondquote:Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef H.Finkers het volgende:
[..]
Die kans is klein. Des te leuker als het wel zo is
Nee, want dat is (als ik mij het goed herinner) al een jaar of tien geleden. Overigens ging De Stam na dat incident een poosje dicht.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Henry het volgende:
[..]
Nee? heb je een linkje ofzo? Klinkt wel heel ernstig.
Misschien zie je deze snorremans wel even voorbij schuiven dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef Henry het volgende:
[..]
Maar kom je dinsdag nog dan? Met Herman Finkers in de zaal word het vast wel een leuke avond![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef Henry het volgende:
[..]
Maar kom je dinsdag nog dan? Met Herman Finkers in de zaal word het vast wel een leuke avond![]()
quote:Name: Finkers
Nationality: Dutch
Sex: No, thank you
best wel, ik vier oud/nieuw dit jaar in Almelo, ik ga niet naar Lucky of Zak ofzo, dat vind ik niks met oud/nieuwquote:Op donderdag 24 november 2005 19:28 schreef Gesloten het volgende:
Is Almelo met oud en nieuw gezellig? `s Nachts dan he, overdag vast niet
which reminds mequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef johnneman het volgende:
best wel, ik vier oud/nieuw dit jaar in Almelo, ik ga niet naar Lucky of Zak ofzo, dat vind ik niks met oud/nieuw
Met oud en nieuw kun je prima uitgaan in Almelo. Zitten alle cafe's wel stampvol enzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef johnneman het volgende:
[..]
![]()
de signature van Finkers
[..]
![]()
[..]
best wel, ik vier oud/nieuw dit jaar in Almelo, ik ga niet naar Lucky of Zak ofzo, dat vind ik niks met oud/nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |