LOL vond die strijkende smilie ook wel leuk... mag er ook wel bij!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook de enige smilie die ik nog mis op fok...
Vandaar maar ff op die manier...
Triest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef CGJung het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van iemand die komt uit het land van Ome Loek ze dooie peerd en Graanjenever. Als er iets boeiends was te vertellen over Groningen dan hadden we dat allang al geweten![]()
(Sorry Groningen, maar wat kan je verwachten van iemand uit Den Haag etc....
)
Nouja Loedertje, de waarheid is hard, dat is toch niet perse denigrerend??quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL vond die strijkende smilie ook wel leuk... mag er ook wel bij!!![]()
vind de TT ook niet leuk laat nicotine maar weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja Loedertje, de waarheid is hard, dat is toch niet perse denigrerend??
edit: vond het eik alleen maar grappig klinken![]()
Ik vind het ook niet echt grappigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind de TT ook niet leuk laat nicotine maar weg.
Het kindje kan er niks aan doen
Tja ik verveel me een beetje (terwijl ik dit typ wordt ik almaar triesterquote:
Ach, er worden heel erg veel verschrikkelijke dingen over bewoners gezegd. Dan vind ik deze nog heel erg meevallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Streamverslag topic even raadplegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef KRIBBET het volgende:
Heb het even gemist maar moeten ze vanwege die commode van Tanja nu de slaapkamers in of vanwege de weekopdracht??
Dank je! Dat ik daar nu niet aan hed gedachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Streamverslag topic even raadplegen
Het is idd maar hoe je ertegenaan kijkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, er worden heel erg veel verschrikkelijke dingen over bewoners gezegd. Dan vind ik deze nog heel erg meevallen.
Ohhhh. Kijk, een kopje troost voor je!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef CGJung het volgende:
[..]
Tja ik verveel me een beetje (terwijl ik dit typ wordt ik almaar triester![]()
![]()
![]()
)
ach alles is beter dan chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
Ik wil echt graag mijn pc dood schoppen als Lieske weer eens begint te zingen. Mijn hemel.
Ik net op haar gestemd als mooiste vrouw (meisje), maar echt, ze moeten dat smoelwerk van haar dichtkitten met iets wat kwijl- zever- en zeikbestendig is.
YW.quote:
Snap heus wel dat je je continu laat afleiden door die waanzinnige looks van Chantal hoorquote:Dat ik daar nu niet aan hed gedacht![]()
Oke dat had je snel voor elkaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Streamverslag topic even raadplegen
Het gaat toch ook niet om het kindje!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Users zitten niet in het BB huis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Loedertje het volgende:
Het is idd maar hoe je ertegenaan kijkt.
Denk niet dat je happy gaat worden als users elkaars kinderen zo gaan noemen.
Ongepast
Wat is er nu weer mis met Chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
YW.
[..]
Snap heus wel dat je je continu laat afleiden door die waanzinnige looks van Chantal hoor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb straks voor de baby al een leuke smiley
[afbeelding]
Ja toch?? Jeetje zeg ik schrok helemaal, bedoelde het helemaal niet kwaad ofzo...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Users zitten niet in het BB huis.
En zo'n ontzettende belediging is nicotine kind nou ook weer niet toch? Ik heb dat [nicotinemonster|gedrocht|addergebroed|kutkind] al veel erger horen noemen.
[afbeelding]
Ik heb wel ergere benamingen voorbij zien komen hoor, hou ik ook niet echt van....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is idd maar hoe je ertegenaan kijkt.
Denk niet dat je happy gaat worden als users elkaars kinderen zo gaan noemen.
Ongepast
[afbeelding]
Ik dacht al war blijf jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ongelovelijke infantiele TT. Zeker gemaakt door een Lieske-fan?
Laten we de TT netjes houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, er worden heel erg veel verschrikkelijke dingen over bewoners gezegd. Dan vind ik deze nog heel erg meevallen.
Jeetje jij kan lezen!! Je hebt gezien dat ik hem heb gemaakt (quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gelukkig zijn jouw berichten over Lieske altijd weldoordacht en zijn nooit respectloosquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gelukkig ben jij er weer om te zorgen dat we ook ongelofelijk infantiele reacties hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn moeder rookte ook en ik ook ik ben behoorlijk van bovengemiddelde lengte...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef style het volgende:
Mijn moeder heeft al rokend 3 kinderen op de wereld gezet. In die tijd was nog niet eens bekend dat roken slecht wasWe zijn allemaal van bovengemiddelde lengte, er is niets mis met ons iq en we zijn zeker niet verslaafd geboren.
Overdrijven is ook een vak hoor!
Die van mij ook en ik ben van bovengemiddelde breedte....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef style het volgende:
Mijn moeder heeft al rokend 3 kinderen op de wereld gezet. In die tijd was nog niet eens bekend dat roken slecht wasWe zijn allemaal van bovengemiddelde lengte, er is niets mis met ons iq en we zijn zeker niet verslaafd geboren.
Volgens mij is "aids-kind" toch ook een normaal woord geworden (jammer genoeg)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Users zitten niet in het BB huis.
En zo'n ontzettende belediging is nicotine kind nou ook weer niet toch? Ik heb dat [nicotinemonster|gedrocht|addergebroed|kutkind] al veel erger horen noemen.
BB is al een tijdje bezig, die discussie hebben we al een paar keer gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef style het volgende:
OMG. En dat geldt voor iedereen die die titel zo erg vindt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
we dachten dat het misschien snel zou komen omdat tanja buikpijn en beenpijn heeft en nesteldrang vertoond...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef Sassefras het volgende:
ik dacht door de topic titel dat tanja aan het bevallen was...
maar neit dus? nog geen wee gespot?
Klopt, ik zag ook een envelopje staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zijn bezig in de woonkamer... stream 2
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
BB is al een tijdje bezig, die discussie hebben we al een paar keer gehad.![]()
Nicotine kinderen zijn dus wel wat trager blijkt nu.
Dat heeft meer met mijn leeftijd te maken dan met de nicotine denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
BB is al een tijdje bezig, die discussie hebben we al een paar keer gehad.![]()
Nicotine kinderen zijn dus wel wat trager blijkt nu.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef Kokstra het volgende:
[..]
OMG. En dat geldt voor iedereen die die titel zo erg vindt.
waar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef Kokstra het volgende:
Ik zie een envelop!
Het is heel vervelend dat het kind een slechte moeder krijgt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om het kindje!!
Ben ik dan de enige bij wie door het hoofd zingt: hij komt hij komt die lieve goede sint,
als er gezegd wordt het kindje komt??
En daarop voortbordurend kwam ik bij de titel... wil verder niemand kwetsen hoor.
Al ben ik wel van mening dat het een nicotine kind ís, bij de geboorte al verslaafd, maar goed dat is mijn mening en ik bedoel daar naar het kind toe niets kwaads mee, hooguit naar de moeder.
Tegenwoordig wordt alles overdreven maar volgens mij kan het wel een huilbaby worden die ze helemaal gek maakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef style het volgende:
nee nee nee nee nee nee nee nee dat zei ze niet, dat kan helemaal niet, is niet van deze tijd, dus nee nee nee nee nee nee dat zei ze NIET!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef ks_choice het volgende:
Zei Chantal nou net dat je aids toch ook niet in één keer krijgt?! :S
Kunnen ze wel meelezen hier?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef nachtzuster het volgende:
Hoe komt het gesprek nou opeens weer over aids?
op s2 zit Roel nog steeds buiten bij mij zie ik net
In dat geval.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef klootje het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt alles overdreven maar volgens mij kan het wel een huilbaby worden die ze helemaal gek maakt.
Net op stream 1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef Sassefras het volgende:
[..]
waar?
spannend!! dan toch nu een weekopdracht?
Dat moet wel als jij uit de tijd bent dat roken tijdens de zwangerschap nog kon. Toen moest zelfs Chantal nog gemaakt wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef style het volgende:
Dat heeft meer met mijn leeftijd te maken dan met de nicotine denk ik![]()
de streams verspringen soms even van camera, dan zie je 3seconden woonkamer en dan gaat het weer terug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef zannalee het volgende:
waar zien jullie die enveloppe?? stream 2 is bij mij alleen maar slaapkamerview![]()
oke danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Veder niks en dat je niet kwaad bedoelt had ik niet anders van je verwacht.
oke danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Veder niks en dat je niet kwaad bedoelt had ik niet anders van je verwacht.
Jouw moeder heeft vast niet gerookt tijdens de zwangerschap. Heel knap bedachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat moet wel als jij uit de tijd bent dat roken tijdens de zwangerschap nog kon. Toen moest zelfs Chantal nog gemaakt worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Speciale dierendag smiley:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Roel die hondje dido neuktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
ja sorry, de verveling slaat toe
Je moet dierenliefde niet te serieus 'nemen'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik ook nog maar dan:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nee, nog veel dommerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef muizemeis het volgende:
zoooo dom zijn mensen toch niet??
hoop t ook ni weekopdracht mag van mij wel komen doen ze een x watquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Net op stream 1.
Hoop niet dat het een lege envelop is
Leroy met de envelopquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Vreemde mensen in het huis
ah, dat heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Vreemde mensen in het huis
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ja sorry, de verveling slaat toe
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vroeg vanochtend aan mn man: verwen je de katten nog ff, het is dierendag...
weet niet voel ik me opeens heel ongemakkelijk bij
![]()
Laat me raden:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoop t ook ni weekopdracht mag van mij wel komen doen ze een x wat![]()
Ja breng ze op ideeënquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Laat me raden:
Een lamp brandend houden met een skelter?
Ook nog een plaatje erbij dan:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me wel leuk. Beetje door dat huis rijden en tegen mensen botsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Laat me raden:
Een lamp brandend houden met een skelter?
nee ze zijn juist opvallend uithuizigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ze nu stil in een hoekje liggen moet je je echt zorgen gaan maken
![]()
# KRIBBET gaat op zoek naar zijn eigen katten#![]()
*Proest*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef Cherryman het volgende:
In geval van nood: blussen met Dido.. Gegarandeerd binnen 2 seconden ijskoud.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Vooruit, nog één speciale Dido/Nathalie smiley
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben klaar![]()
Ben benieuwd wat dat voor weekopdracht gaat worden... Overal die briefjes en enveloppen door het huis....
Áls het al een opdracht is, maybe gewoon onderhoud kan ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben klaar![]()
Ben benieuwd wat dat voor weekopdracht gaat worden... Overal die briefjes en enveloppen door het huis....
Wie isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel weer bij Dildo in bed en ergert zich denk ik dat Natte Lie erbij zit met haar gezwets...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef Cherryman het volgende:
In geval van nood: blussen met Dido.. Gegarandeerd binnen 2 seconden ijskoud.
Heb gelukkig niet zo heel veel kleren.quote:
wat een Lieske zin... het zal toch niet besmettelijk zijn:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie over een schrijfster: "Zij vertelt het uit de ik verhaal"
Kookze + eetzequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef muizemeis het volgende:
Jongens, ik geef het op, ik ga mn geliefde blij maken door de bietjes vast te raspen... tenminste als dat me lukt als een-armige-bandiet
Heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag... geef ff gil als de weekopdracht binnen is!!
Ik heb haar ook nog nooit zo (not)interessant uit haar ogen zien kijken als in deze slaapkamerscenequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie over een schrijfster: "Zij vertelt het uit de ik verhaal"
BB vindt jouw smiley's gewoon leuk en wacht op meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Waarom duurt dat altijd zo machtig lang
Gek hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ze zijn juist opvallend uithuizig
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef KRIBBET het volgende:
Denk dat er een stuk of 10 ballen over de schuttig gaan![]()
Kribbet gaat donderdag om 13:50 met waterballonnen gooien![]()
![]()
Zeker niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me nu al niet haalbaar.
Volgens mij mogen ze gewoon twee armen gebruiken, maar dan met kokers er omheen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef lovebear het volgende:
en ze mogen maar met 1 arm spelen
Als ze slim zijn, draaien ze alvast wat peuken voor morgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef style het volgende:
Nieuwe weekopdracht:
Morgen moeten ze tussen 15.00 uur en 20.00 uur de kokers dragen om eraan te wennen. In die tijd moet er minstens een maaltijd bereidt worden.
100 ballen in 15minuten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
100 ballen in 5 minuten? Das dan +/- 7 ballen per minuut die door de korf heen moeten,is dus minder dan 10 sec per bal. Gaan ze niet redden denk ik.
Het lijkt me oom een goed idee dat ze allemaal nog is de opdracht doorlezen want het zal niet de eerste keer zijn dat ze er later achtekomen dat ze iets verkeerd hebben gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Makkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou inderdaad heel verstandig zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze slim zijn, draaien ze alvast wat peuken voor morgen![]()
![]()
ja sorry. typo. heb t al veranderdquote:
Wilde dit net copy/pasten naar de verslagen maar je snapt de bedoeling gelukkig zelf ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef style het volgende:
Nieuwe weekopdracht:
a.s. donderdag moeten ze binnen vijftien minuten 100 ballen door de korf gooien.
Als handicap moeten ze een koker om de armen dragen.
In het washok liggen 200 ballen, die moeten via een menselijke keten naar buiten gegooid worden. In het huis zitten tekens op de grond waarop de bewoners moeten staan. Zo moeten de ballen een voor een naar buiten gegooid worden.
Tanja houdt de tijd en score bij.
Morgen moeten ze tussen 15.00 uur en 20.00 uur de kokers dragen om eraan te wennen. In die tijd moet er minstens een maaltijd bereidt worden.
Bestaan die dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:39 schreef APK het volgende:
Wat een kloterige TT, sneu voor fokkers met ballen.![]()
denk het ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
100 ballen in 15 minuten? Das dan +/- 7 ballen per minuut die door de korf heen moeten,is dus minder dan 10 sec per bal. Gaan ze niet redden denk ik.
De ballen zijn heel licht en ze moeten vrij ver van de korf afstaan. 1 op de 2 ballen moet erinquote:
Precies... en de ballen zijn ook nog eens veel te licht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:41 schreef Gert het volgende:
1 op de 2 ballen moet er dus in?
Zonder kokers en zonder tijdsdruk gaat dit al niet eens lukken.
tijdsdruk niet te vergeten. Gaat ze never nooit lukken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De ballen zijn heel licht en ze moeten vrij ver van de korf afstaan. 1 op de 2 ballen moet erin
Zenuwen, stress, wind.... noodrantsoen dus.
Leen Bakkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn wel grappige ballen om te zien, zien er ook schattig uit
Echt waar?quote:
Zie nu dat het van die soort piemschuimballenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... en de ballen zijn ook nog eens veel te licht.
Zelfs dat is te moeilijk voor haar. Ik wed dat ze niet eens weet hoe ze een stopwatch moet starten en na 3 ballen raakt zij al de tel kwijt, laat staan dat ze in staat is om de stand bij te houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef lovebear het volgende:
en tanja houd de score en tijd bij
Menno of Roel waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt nu al flink wat gegooid en een aantal aantal bewonersheeft er nog niet 1 ingegooid.
Maar goed, er is straks ook maar één bewoner die ze erin gaat gooien.
Ja echt waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt waar?
Die zit ook vlakbij mijBinnekort ga ik daar dan ff langs
Als ze een leven had, zat ze niet in BB natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef teun911 het volgende:
Die Dido heeft 't nog steeds over zondag avond. Nu met Joost..
Get a life.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef pinkplatinum het volgende:
hahaha ze moeten elkaar voeren.. kan niet wachten!
dan maar hopen dat bb niet mee telt kan ze zeggen dat ze al bij de 100 zijn en opdracht is dan gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs dat is te moeilijk voor haar. Ik wed dat ze niet eens weet hoe ze een stopwatch moet starten en na 3 ballen raakt zij al de tel kwijt, laat staan dat ze in staat is om de stand bij te houden.![]()
quote:... (Sjankwal houd je bek als ik aan het typen ben)....
Denk dat Menno aan het eind komt te staan, weet niet waarom maar denk toch dat hij het beste kan gooienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:48 schreef CartWOman het volgende:
Hmm het waait nu erg hard. Maar met flink oefenen zou het best kunnen lukken.
Nu al gaan kijken wie er het meeste feeling voor heeft.
quote:woensdag 05 oktober tot en met zondag 09 oktober 2005
Eerst droog en zonnig weer onder invloed van een hogedrukgebied. In het weekeinde passeert een storing waardoor de neerslagkans toeneemt. Het is nu nog onzeker hoe actief de storing zal worden.
ben ook een kind van een rokende moeder, die rookte zelfs tijdens het borstvoeden. Ik ben wel een beetje kort en had ondergewicht, maar dat was omdat ik te vroeg was (stuitligging en zwangerschapsvergiftiging) maar dat heb ik ruimschoots ingehaald (het gewicht dan....). iq is ook prima...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef style het volgende:
Ik denk dat als ze nog een week alleen maar pindakaas en uien mochten eten, Tanja (nog) zwaar(der) gehaat zou worden in die week.. Dat kunnen ze niet veroorloven met de nominaties en de aankomende bevalling..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Big Brother inconsequent bezig, al sinds het begin.
Nu weer met het noodrantsoen die we hadden gekregen door het roken van Tanja.
Daar is de laatste tijd weer niets van te merken, zitten ze lekker een pizza klaar te maken nu en gisteren zaten ze ook al een normale maaltijd te eten.
Overgooien? Staan die mensen dan zover uit elkaar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Het overgooien in die kamer kan ook nog wel eens lastig zijn met die kokers om
Daarom snap ik ook niet waarom iedereen hier zo op de nieuwe weekopdracht zit t wachten. Het is iedere keer nog een teleurstelling geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Wie bedenkt die opdrachten eigenlijk???
Ik vind ze allemaal zo ontzettend flauw...
Klopt, zo heb ik het ook geleerd toen ik op school gymnastiek hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef kwakveense het volgende:
korfbal worpen....zesje maken toch voor je de bal los laat
De ballen die ze laten vallen, mogen niet meer gebruikt worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Overgooien? Staan die mensen dan zover uit elkaar?
Mogen ze de gevallen ballen weer van de grond oppakken of gaan die van het aantal van 200 af![]()
Er is een verschil tussen een noodrantsoen en een rantsoen. Dat noodrantsoen kregen ze omdat ze de Winnie de Pooh opdracht voortijdig wilde beeindigen. BB gaf ze nog een kans door de opdracht iets te wijzigen. Consequentie haal je het niet, dan eet je een week uien, pindakaas etc. Hadden ze de opdracht gewoon volgens de eerste instructie gedaan en het niet gehaald dan zouden ze op rantsoen gezet. Dit houdt in dat BB bepaald wat de boodschappen zullen worden. Hadden ze de opdracht gehaald dat hadden de bewoners zelf de boodschappen mogen bepalen (waardoor ze alcohol en snoep ed kunnen bestellen). Met brooddeeg, tomaten, vleesbeleg, kaas en tomatenpuree kun je een aardige pizza bakken hoor!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Big Brother inconsequent bezig, al sinds het begin.
Nu weer met het noodrantsoen die we hadden gekregen door het roken van Tanja.
Daar is de laatste tijd weer niets van te merken, zitten ze lekker een pizza klaar te maken nu en gisteren zaten ze ook al een normale maaltijd te eten.
Als ze nu heel fanatiek gaan oefenen hebben ze dus geen gesprekken meer... Ze staan allemaal meters uit elkaar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom iedereen hier zo op de nieuwe weekopdracht zit t wachten. Het is iedere keer nog een teleurstelling geweest.
Kort maar krachtig, beter dan die langdradige van mij..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef Aventura het volgende:
Ze hebben die pizza gemaakt van de voedingsmiddelen die uit hun rantsoen komen. Rantsoen is niet hetzelfde als het strafrantsoen met die uien en de pindakaas.
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:00 schreef CGJung het volgende:
Er is een verschil tussen een noodrantsoen en een rantsoen. Dat noodrantsoen kregen ze omdat ze de Winnie de Pooh opdracht voortijdig wilde beeindigen. BB gaf ze nog een kans door de opdracht iets te wijzigen. Consequentie haal je het niet, dan eet je een week uien, pindakaas etc. Hadden ze de opdracht gewoon volgens de eerste instructie gedaan en het niet gehaald dan zouden ze op rantsoen gezet. Dit houdt in dat BB bepaald wat de boodschappen zullen worden. Hadden ze de opdracht gehaald dat hadden de bewoners zelf de boodschappen mogen bepalen (waardoor ze alcohol en snoep ed kunnen bestellen). Met brooddeeg, tomaten, vleesbeleg, kaas en tomatenpuree kun je een aardige pizza bakken hoor!!!![]()
Is dat zeker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
De ballen die ze laten vallen, mogen niet meer gebruikt worden.
volgens mij wel, je komt uit op ongeveer 7 ballen per minuut, nog geen tien seconden per bal dus...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Sassefras het volgende:
wien verzint die opdrachten???
is best krap toch 100 ballen in een kwartier?
haha ja...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Het enige leuke aan deze opdracht is idd dat ze elkaar morgen dus eten moeten voeren![]()
ze maken vast soep die ze dan zo van het bord af kunnen slurpenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Het enige leuke aan deze opdracht is idd dat ze elkaar morgen dus eten moeten voeren![]()
Je maakt een geintjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er weer
Zeg me ajb dat de weekopdracht niet zo simplistisch is als hij lijktwat is het addertje onder het gras? Dit lijkt me een eitje
rant·soen (het ~, ~en)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......
Vind je het erg als ik je niet begrijp??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
15 minuten zijn 900 seconden.
En als iemand die wel voorlezen kan. Het nog een keer voorleest.
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
LekkerSimpel, ik vind dat je het redelijk ingewikkeld maakt... wat bedoel he precies met twee werpers en dus 1800 seconden??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij wel, je komt uit op ongeveer 7 ballen per minuut, nog geen tien seconden per bal dus...
Niet simpel maar juist heel slim!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
Waarom beginnen ze nu niet gewoon met het bepalen van de beste werpers?
Ze laten nu iedereen zelf zeggen of ze wel of geen goeie werpers zijn. Doe dan ff een soort van competitie ofzo... Allemaal 20 ballen en diegene die er de meeste ballen inmikt is werper...
Of denk ik dan weer te simpel?
In dat uitzonderlijke geval: Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:09 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk nu toch dat ze het nooit gaan halen..... En als ze het halen dan eet ik mijn computer op!
Ja inderdaad, ik ben uitgegaan van de 100 ballen die erin moeten, maar er gaan natuurlijk massa's ballen mis...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.
De ballen zijn heel licht, dus last van wind. Enorme stress want 1 op de 2 ballen moet raak zijn. Het vangen met di kokers om is vrij lastig en iedere bal die in de ketting op de grond valt, mag niet meer worden gebruikt.
Er ismaar één persoon die de bal uiteindelijk in de korf moet gooien. De rest staat dus in de menselijke keten vanaf het washok naar de tuin.
Zo goed als onmogelijk te halen.
Kortweg: ook bij deze opdracht gaat het om strategie en samenwerking. twee kenmerken die bij deze groep moeilijk te vinden zijn.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.
De ballen zijn heel licht, dus last van wind. Enorme stress want 1 op de 2 ballen moet raak zijn. Het vangen met di kokers om is vrij lastig en iedere bal die in de ketting op de grond valt, mag niet meer worden gebruikt.
Er ismaar één persoon die de bal uiteindelijk in de korf moet gooien. De rest staat dus in de menselijke keten vanaf het washok naar de tuin.
Zo goed als onmogelijk te halen.
Dat zal niet gaan, want er mag maar één persoon werpen. De Bewoners mogen niet van plek wisselen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Bliven er 10 over.
euh.,.. je hebt gelijk ja.. ik had even een paar details over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje
Is niet te doen man.
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LekkerSimpel, ik vind dat je het redelijk ingewikkeld maakt... wat bedoel he precies met twee werpers en dus 1800 seconden??
Er is toch maar 1 werper??
volgens mij is er maar 1 werper hoor er liggen kaartjes op de grond op elk kaartje staat 1 bewonerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Bliven er 10 over.
LOL dat is weer het andere uiterste, dat zou inderdaad 'lekkersimpel' zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.
Luisteren is niet je beste punt hè... Er is maar één werper!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Bliven er 10 over.
Was heel duidelijk hoor. Ligt gewoon aan jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.
waarom zit jij niet in dat huis??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Korfballen met Flugel:
1. Start met het bepalen van een werper doormiddel van een kleine competitie
2. Oefen in groepjes met het overgooien terwijl de werper steeds op de paal oefent.
3. Als het overgooien en werpen onder de knie is vorm dan de ketting en ga goed oefenen.
4. Reken uit om de hoeveel seconden er een bal moet komen.
5. Oefen nu met de tijdslimiet erbij...
Je gaat de opdracht halen!!
Eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Korfballen met Flugel:
1. Start met het bepalen van een werper doormiddel van een kleine competitie
2. Oefen in groepjes met het overgooien terwijl de werper steeds op de paal oefent.
3. Als het overgooien en werpen onder de knie is vorm dan de ketting en ga goed oefenen.
4. Reken uit om de hoeveel seconden er een bal moet komen.
5. Oefen nu met de tijdslimiet erbij...
Ligt aan de streamgate die je gebruikt, bij mij doen ze het iig nog welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik trouwens de enige bij wie de streams ermee gestopt zijn?
dat moet gewoon een gave zijn:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef lovebear het volgende:
spreek volgens mij lieske taal heb alles goed gehoord als t goe is![]()
Ik deed mijn uiterste best, maar die kleuter vertelde de opdracht ook zoooooo duidelijk... NOTquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luisteren is niet je beste punt hè... Er is maar één werper!!!![]()
Heb je @home? Volgens mij had @home een storing. Bij mag lag heel internet even plat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik kijk nu naar Joost en Dido dus bij mij doen ze het nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
toch wel rantsoen : vanmiddag waren er enige verwijten dat Joost en Menno 2 stukjes brood hadden gepakt ipv 1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......
Ik heb hier rustig mee geluisterd en het was me in 1 keer duidelijk. Ik vraag me af wie er hier de kleuter is. De bewoners snappen het wel trouwens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik deed mijn uiterste best, maar die kleuter vertelde de opdracht ook zoooooo duidelijk... NOT
Zelfs de bewoners snappen het nog niet.
Inderdaad @home....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je @home? Volgens mij had @home een storing. Bij mag lag heel internet even plat.
Dat verbaast je toch hopenlijk niet he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef style het volgende:
Met de instelling van Dido en Joost gaan ze het in ieder geval niet redden.
Wat een stel kleuters zeg.
Donderdagmiddag om 2 uur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef Gert het volgende:
Wanneer moet dit gaan gebeuren?
Effe kijken hoeveel Beaufort op die dag voorspeld wordt.
Never.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Korfballen met Flugel:
Stiekum had ik toch gedacht dat ze iets meer interesse in de weekopdracht zouden hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat verbaast je toch hopenlijk niet he?![]()
er werd al en van Dale bijgehaald, maar mijn punt was dus idd. dat er alles in overvloed is omdat ik iedereen continue zie eten [ gisteravond echt aan de lopende band].quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef avonne het volgende:toch wel rantsoen : vanmiddag waren er enige verwijten dat Joost en Menno 2 stukjes brood hadden gepakt ipv 1.
Gisteravond werd er pannekoeken gebakken voor degenen die hun ei daarvoor afstonden.
Het lijkt me dus wel rantsoen, in de zin dat er WEINIG is.
Wel als je de juiste omstandigheden creëert...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Never.
Een scoringspercentage van 50% haalt de werper niet.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ik mot ervantussen, eten dus tot later
doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |