quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef KRIBBET het volgende:
Denk dat er een stuk of 10 ballen over de schuttig gaan![]()
Kribbet gaat donderdag om 13:50 met waterballonnen gooien![]()
![]()
Zeker niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me nu al niet haalbaar.
Volgens mij mogen ze gewoon twee armen gebruiken, maar dan met kokers er omheen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef lovebear het volgende:
en ze mogen maar met 1 arm spelen
Als ze slim zijn, draaien ze alvast wat peuken voor morgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef style het volgende:
Nieuwe weekopdracht:
Morgen moeten ze tussen 15.00 uur en 20.00 uur de kokers dragen om eraan te wennen. In die tijd moet er minstens een maaltijd bereidt worden.
100 ballen in 15minuten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
100 ballen in 5 minuten? Das dan +/- 7 ballen per minuut die door de korf heen moeten,is dus minder dan 10 sec per bal. Gaan ze niet redden denk ik.
Het lijkt me oom een goed idee dat ze allemaal nog is de opdracht doorlezen want het zal niet de eerste keer zijn dat ze er later achtekomen dat ze iets verkeerd hebben gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Makkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou inderdaad heel verstandig zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze slim zijn, draaien ze alvast wat peuken voor morgen![]()
![]()
ja sorry. typo. heb t al veranderdquote:
Wilde dit net copy/pasten naar de verslagen maar je snapt de bedoeling gelukkig zelf ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef style het volgende:
Nieuwe weekopdracht:
a.s. donderdag moeten ze binnen vijftien minuten 100 ballen door de korf gooien.
Als handicap moeten ze een koker om de armen dragen.
In het washok liggen 200 ballen, die moeten via een menselijke keten naar buiten gegooid worden. In het huis zitten tekens op de grond waarop de bewoners moeten staan. Zo moeten de ballen een voor een naar buiten gegooid worden.
Tanja houdt de tijd en score bij.
Morgen moeten ze tussen 15.00 uur en 20.00 uur de kokers dragen om eraan te wennen. In die tijd moet er minstens een maaltijd bereidt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |