ah, dat heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Vreemde mensen in het huis
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ja sorry, de verveling slaat toe
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vroeg vanochtend aan mn man: verwen je de katten nog ff, het is dierendag...
weet niet voel ik me opeens heel ongemakkelijk bij
![]()
Laat me raden:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoop t ook ni weekopdracht mag van mij wel komen doen ze een x wat![]()
Ja breng ze op ideeënquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Laat me raden:
Een lamp brandend houden met een skelter?
Ook nog een plaatje erbij dan:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Speciale dierendag smiley:
[afbeelding]
Lijkt me wel leuk. Beetje door dat huis rijden en tegen mensen botsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Laat me raden:
Een lamp brandend houden met een skelter?
nee ze zijn juist opvallend uithuizigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ze nu stil in een hoekje liggen moet je je echt zorgen gaan maken
![]()
# KRIBBET gaat op zoek naar zijn eigen katten#![]()
*Proest*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef Cherryman het volgende:
In geval van nood: blussen met Dido.. Gegarandeerd binnen 2 seconden ijskoud.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Vooruit, nog één speciale Dido/Nathalie smiley
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben klaar![]()
Ben benieuwd wat dat voor weekopdracht gaat worden... Overal die briefjes en enveloppen door het huis....
Áls het al een opdracht is, maybe gewoon onderhoud kan ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben klaar![]()
Ben benieuwd wat dat voor weekopdracht gaat worden... Overal die briefjes en enveloppen door het huis....
Wie isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel weer bij Dildo in bed en ergert zich denk ik dat Natte Lie erbij zit met haar gezwets...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef Cherryman het volgende:
In geval van nood: blussen met Dido.. Gegarandeerd binnen 2 seconden ijskoud.
Heb gelukkig niet zo heel veel kleren.quote:
wat een Lieske zin... het zal toch niet besmettelijk zijn:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie over een schrijfster: "Zij vertelt het uit de ik verhaal"
Kookze + eetzequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef muizemeis het volgende:
Jongens, ik geef het op, ik ga mn geliefde blij maken door de bietjes vast te raspen... tenminste als dat me lukt als een-armige-bandiet
Heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag... geef ff gil als de weekopdracht binnen is!!
Ik heb haar ook nog nooit zo (not)interessant uit haar ogen zien kijken als in deze slaapkamerscenequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie over een schrijfster: "Zij vertelt het uit de ik verhaal"
BB vindt jouw smiley's gewoon leuk en wacht op meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Waarom duurt dat altijd zo machtig lang
Gek hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee ze zijn juist opvallend uithuizig
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:33 schreef KRIBBET het volgende:
Denk dat er een stuk of 10 ballen over de schuttig gaan![]()
Kribbet gaat donderdag om 13:50 met waterballonnen gooien![]()
![]()
Zeker niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me nu al niet haalbaar.
Volgens mij mogen ze gewoon twee armen gebruiken, maar dan met kokers er omheen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef lovebear het volgende:
en ze mogen maar met 1 arm spelen
Als ze slim zijn, draaien ze alvast wat peuken voor morgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef style het volgende:
Nieuwe weekopdracht:
Morgen moeten ze tussen 15.00 uur en 20.00 uur de kokers dragen om eraan te wennen. In die tijd moet er minstens een maaltijd bereidt worden.
100 ballen in 15minuten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
100 ballen in 5 minuten? Das dan +/- 7 ballen per minuut die door de korf heen moeten,is dus minder dan 10 sec per bal. Gaan ze niet redden denk ik.
Het lijkt me oom een goed idee dat ze allemaal nog is de opdracht doorlezen want het zal niet de eerste keer zijn dat ze er later achtekomen dat ze iets verkeerd hebben gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Makkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou inderdaad heel verstandig zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze slim zijn, draaien ze alvast wat peuken voor morgen![]()
![]()
ja sorry. typo. heb t al veranderdquote:
Wilde dit net copy/pasten naar de verslagen maar je snapt de bedoeling gelukkig zelf ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:34 schreef style het volgende:
Nieuwe weekopdracht:
a.s. donderdag moeten ze binnen vijftien minuten 100 ballen door de korf gooien.
Als handicap moeten ze een koker om de armen dragen.
In het washok liggen 200 ballen, die moeten via een menselijke keten naar buiten gegooid worden. In het huis zitten tekens op de grond waarop de bewoners moeten staan. Zo moeten de ballen een voor een naar buiten gegooid worden.
Tanja houdt de tijd en score bij.
Morgen moeten ze tussen 15.00 uur en 20.00 uur de kokers dragen om eraan te wennen. In die tijd moet er minstens een maaltijd bereidt worden.
Bestaan die dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:39 schreef APK het volgende:
Wat een kloterige TT, sneu voor fokkers met ballen.![]()
denk het ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
100 ballen in 15 minuten? Das dan +/- 7 ballen per minuut die door de korf heen moeten,is dus minder dan 10 sec per bal. Gaan ze niet redden denk ik.
De ballen zijn heel licht en ze moeten vrij ver van de korf afstaan. 1 op de 2 ballen moet erinquote:
Precies... en de ballen zijn ook nog eens veel te licht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:41 schreef Gert het volgende:
1 op de 2 ballen moet er dus in?
Zonder kokers en zonder tijdsdruk gaat dit al niet eens lukken.
tijdsdruk niet te vergeten. Gaat ze never nooit lukken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De ballen zijn heel licht en ze moeten vrij ver van de korf afstaan. 1 op de 2 ballen moet erin
Zenuwen, stress, wind.... noodrantsoen dus.
Leen Bakkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn wel grappige ballen om te zien, zien er ook schattig uit
Echt waar?quote:
Zie nu dat het van die soort piemschuimballenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... en de ballen zijn ook nog eens veel te licht.
Zelfs dat is te moeilijk voor haar. Ik wed dat ze niet eens weet hoe ze een stopwatch moet starten en na 3 ballen raakt zij al de tel kwijt, laat staan dat ze in staat is om de stand bij te houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef lovebear het volgende:
en tanja houd de score en tijd bij
Menno of Roel waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt nu al flink wat gegooid en een aantal aantal bewonersheeft er nog niet 1 ingegooid.
Maar goed, er is straks ook maar één bewoner die ze erin gaat gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |