LOL vond die strijkende smilie ook wel leuk... mag er ook wel bij!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook de enige smilie die ik nog mis op fok...
Vandaar maar ff op die manier...
Triest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef CGJung het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou van iemand die komt uit het land van Ome Loek ze dooie peerd en Graanjenever. Als er iets boeiends was te vertellen over Groningen dan hadden we dat allang al geweten![]()
(Sorry Groningen, maar wat kan je verwachten van iemand uit Den Haag etc....
)
Nouja Loedertje, de waarheid is hard, dat is toch niet perse denigrerend??quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL vond die strijkende smilie ook wel leuk... mag er ook wel bij!!![]()
vind de TT ook niet leuk laat nicotine maar weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja Loedertje, de waarheid is hard, dat is toch niet perse denigrerend??
edit: vond het eik alleen maar grappig klinken![]()
Ik vind het ook niet echt grappigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind de TT ook niet leuk laat nicotine maar weg.
Het kindje kan er niks aan doen
Tja ik verveel me een beetje (terwijl ik dit typ wordt ik almaar triesterquote:
Ach, er worden heel erg veel verschrikkelijke dingen over bewoners gezegd. Dan vind ik deze nog heel erg meevallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Streamverslag topic even raadplegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef KRIBBET het volgende:
Heb het even gemist maar moeten ze vanwege die commode van Tanja nu de slaapkamers in of vanwege de weekopdracht??
Dank je! Dat ik daar nu niet aan hed gedachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Streamverslag topic even raadplegen
Het is idd maar hoe je ertegenaan kijkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, er worden heel erg veel verschrikkelijke dingen over bewoners gezegd. Dan vind ik deze nog heel erg meevallen.
Ohhhh. Kijk, een kopje troost voor je!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef CGJung het volgende:
[..]
Tja ik verveel me een beetje (terwijl ik dit typ wordt ik almaar triester![]()
![]()
![]()
)
ach alles is beter dan chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
Ik wil echt graag mijn pc dood schoppen als Lieske weer eens begint te zingen. Mijn hemel.
Ik net op haar gestemd als mooiste vrouw (meisje), maar echt, ze moeten dat smoelwerk van haar dichtkitten met iets wat kwijl- zever- en zeikbestendig is.
YW.quote:
Snap heus wel dat je je continu laat afleiden door die waanzinnige looks van Chantal hoorquote:Dat ik daar nu niet aan hed gedacht![]()
Oke dat had je snel voor elkaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Streamverslag topic even raadplegen
Het gaat toch ook niet om het kindje!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Users zitten niet in het BB huis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Loedertje het volgende:
Het is idd maar hoe je ertegenaan kijkt.
Denk niet dat je happy gaat worden als users elkaars kinderen zo gaan noemen.
Ongepast
Wat is er nu weer mis met Chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
YW.
[..]
Snap heus wel dat je je continu laat afleiden door die waanzinnige looks van Chantal hoor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb straks voor de baby al een leuke smiley
[afbeelding]
Ja toch?? Jeetje zeg ik schrok helemaal, bedoelde het helemaal niet kwaad ofzo...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Users zitten niet in het BB huis.
En zo'n ontzettende belediging is nicotine kind nou ook weer niet toch? Ik heb dat [nicotinemonster|gedrocht|addergebroed|kutkind] al veel erger horen noemen.
[afbeelding]
Ik heb wel ergere benamingen voorbij zien komen hoor, hou ik ook niet echt van....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is idd maar hoe je ertegenaan kijkt.
Denk niet dat je happy gaat worden als users elkaars kinderen zo gaan noemen.
Ongepast
[afbeelding]
Ik dacht al war blijf jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ongelovelijke infantiele TT. Zeker gemaakt door een Lieske-fan?
Laten we de TT netjes houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, er worden heel erg veel verschrikkelijke dingen over bewoners gezegd. Dan vind ik deze nog heel erg meevallen.
Jeetje jij kan lezen!! Je hebt gezien dat ik hem heb gemaakt (quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gelukkig zijn jouw berichten over Lieske altijd weldoordacht en zijn nooit respectloosquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gelukkig ben jij er weer om te zorgen dat we ook ongelofelijk infantiele reacties hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn moeder rookte ook en ik ook ik ben behoorlijk van bovengemiddelde lengte...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef style het volgende:
Mijn moeder heeft al rokend 3 kinderen op de wereld gezet. In die tijd was nog niet eens bekend dat roken slecht wasWe zijn allemaal van bovengemiddelde lengte, er is niets mis met ons iq en we zijn zeker niet verslaafd geboren.
Overdrijven is ook een vak hoor!
Die van mij ook en ik ben van bovengemiddelde breedte....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef style het volgende:
Mijn moeder heeft al rokend 3 kinderen op de wereld gezet. In die tijd was nog niet eens bekend dat roken slecht wasWe zijn allemaal van bovengemiddelde lengte, er is niets mis met ons iq en we zijn zeker niet verslaafd geboren.
Overdrijven is ook een vak hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |