Top 1001 en zonder Wickiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:18 schreef APK het volgende:
Hier verder, het feest na deel 1000 was geweldig!![]()
Dat lukt dus alleen maar op maandag, de rest van de week zit de Wickie-gestapo klaar voor het nieuwe deel.quote:
Hier wilde ik ook nog iets over zeggen, maar ben totaal vergeten wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
Als ze zouden willen dat ze echt een reden op zou geven en anders een sanctie........
gaat madam gewoon "weer" naar huis en dat mag natuurlijk niet![]()
We zullen echt tot aan de geboorte van Nicotine van Tanja genieten![]()
Een mooi slotje in in zijn AT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
Hier verder tochKribbet ging toch slapen opent ie toch nog een toppic
![]()
Ging nog iets kijken, wat roken en daarna na bed (maar nooit voor 3 uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
Hier verder tochKribbet ging toch slapen opent ie toch nog een toppic
![]()
Naar die van eerder op de avond, sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Naar welke stream zit je te kijkenZie toch echt Linda en Menno zitten.
Ze slapen al een uurtje..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:28 schreef jalla het volgende:
dido draait de zaken ff 180 graden om in dat gesprek met roel.
roel is de boeman en dido de heilige onschuldige gekwetste (en roel slikt het ook nog allemaal)
het gaat er totaal niet over dat zij hem die dag genegeerd had, waarna roel het ook niet meer wist en los ging .
Ik hoop het nog wel te horen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hier wilde ik ook nog iets over zeggen, maar ben totaal vergeten wat.
te vroeg geslotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
Vergeet niet alle diepe analyses in het -helaas te vroeg gesloten- topic te lezen: [BB SC 401] De dag van de nieuwe weekopdracht!
Hey een actieve mod (zeldzaamheid hier in BB5 !quote:
Maar om mij nu gelijk een - te gevenquote:
Opruimmod vooral.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:31 schreef Loedertje het volgende:
Hey een actieve mod (zeldzaamheid hier in BB5 !)
Nee hoor, Jalla zal die onzin ook hier wel neergooienquote:
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nixquote:
Hoe?quote:Ontopic
Het staat in mijn onderschrift dus ik hou me eraanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nix
[..]
Hoe?
Huhquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb iets gemist trouwens.
Rob las een brief vanavond? Van? en waarover?
De rest heeft een ander ritme, en werkt wanneer ik nix doe, wat een bedrijf he dat fok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:34 schreef Loedertje het volgende:
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nix
Leven in de brouwerij enzo..quote:Hoe?
Ja dat heb ik zo'n beetje meegekregen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:36 schreef APK het volgende:
Huh
Vanavond was Queen Dido night!![]()
Zij heeft Roel door het stof laten kruipen, zonder door te hebben dat zij langzaam weer in zijn invloedsfeer getrokken werd.![]()
24/7 afwezig bedoel jequote:
Ingrid zei een paar dagen geleden dat ze Tanja zou nomineren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Ze hebben het over de nominaties. Menno zegt dat hij een naam zeker weetStem afspraak? Denk dat hij Rob bedoelt. Menno Ingrid en Chantal zullen Rob nomineren
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:30 schreef Ireth het volgende:
Goh Kribbet, wat passen we leuk bij elkaar qua ava?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:50 schreef svann het volgende:
In het Talpa dagboek van vandaag:
[..]
Zullen we ze een woordenboek sturen?
BB is wel een erge goede werkgever laat zijn personeel slapen tot na 9:30.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:31 schreef regenworm het volgende:
Iedereen slaapt nog tijd voor een hardrock muziekje![]()
Dat deden ze met roel ook al een klein beetje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:40 schreef BVO het volgende:
Prachtig trouwens hoe Rob door het slijk wered gehaald in de uitzending van gisteravond.
iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het streamverslag van Scanman
Scanman het was een klasse stuk
Mijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is uitgestorven ook goed ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:08 schreef AnTjUh het volgende:
het huis is afgestorven
net zoals dit topic
dat was de andere 1000 delen toch wel anders!!!
ja GE-WEL-DIG!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het streamverslag van Scanman
Scanman het was een klasse stuk
Mijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ppfpfff ik zou voorttaan de spelingskontrle er over heen laten gaanquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Falco het volgende:
De haan kraaide, waar blijft de koffie!
staat netje op mijn buro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Falco het volgende:
De haan kraaide, waar blijft de koffie!
Ik hoop ook alleen Lieske wat zullen Dido en Natte Lie zich dan gepasseerd voelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
Na elke BB staat er wel een dame in de playboy.
Ik hoop dat het dit jaar Chantal wordt, nee geintje Lieske.
Vind lieske een lief ding, en heeft ook nog een verschrikkelijk lekker lichaam.
Dus Playboy bel Lieske na afloop even op.
chantal heb het gisteravond erg laat gemaakt wilde niks missen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:10 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
staat netje op mijn buro.
Zo te zien heeft Chantal niet echt zin om op te staan
Dido en Natte Lie komen in de Playgirlquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:11 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik hoop ook alleen Lieske wat zullen Dido en Natte Lie zich dan gepasseerd voelen.
De oplossing is dan erg simpel gewoon alle 3 in 1 keer in de Playboy. Moet best leuke foto's opleveren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:11 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik hoop ook alleen Lieske wat zullen Dido en Natte Lie zich dan gepasseerd voelen.
Als dat wilt dan wil ik chantal ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De oplossing is dan erg simpel gewoon alle 3 in 1 keer in de Playboy. Moet best leuke foto's opleveren.
Lieske gun ik het de rest niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De oplossing is dan erg simpel gewoon alle 3 in 1 keer in de Playboy. Moet best leuke foto's opleveren.
ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als dat wilt dan wil ik chantal ook![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelt het slecht misschien had hij beter geen excuses moet aanbieden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef TagForce het volgende:
Ik kom er net achter dat Dido qua doen en laten wel erg op een collega van mij lijkt... En Roel op mij... Als Roel slim is laat hij haar vallen als een baksteen, dan hoeft hij niet mee te maken wat ik net heb moeten doorstaan... Hij pissed op haar, maar verliefd, en zij Menno aan het naaien. (menno is in dit geval een andere collega van me).
Dido is gewoon een egocentrisch takkewijf die je het licht in de ogen niet hoort te gunnen. Zegt dat ze wil praten, maar wil eigenlijk alleen maar dat je luistert naar wat ze zelf te zeggen heeft, en luistert niet naar wat jij te zeggen hebt.
Zou de playboy echt zo wanhopig zijn dat ze zelfs dit jaar gebruik maken van iets uit BB?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
Na elke BB staat er wel een dame in de playboy.
.
Verbaasde mij ook, laat Linda maar voor roel kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:29 schreef GraafD het volgende:
linda hoor ik niet meer over bart dat zal dus wel over zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef TagForce het volgende:
Dido is gewoon een egocentrisch takkewijf die je het licht in de ogen niet hoort te gunnen. Zegt dat ze wil praten, maar wil eigenlijk alleen maar dat je luistert naar wat ze zelf te zeggen heeft, en luistert niet naar wat jij te zeggen hebt.
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
goedemorgen![]()
Hopelijk vandaag weer wat leuks, nomineren of een nieuwe weekopdracht![]()
Linda heeft het de afgelopen nacht wel over Bart gehad met Menno.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:29 schreef GraafD het volgende:
linda hoor ik niet meer over bart dat zal dus wel over zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef GraafD het volgende:
[..]
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaar
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef GraafD het volgende:
[..]
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaar
Yep, BB = de baas en máákt de regels. Mis inderdaad ook harde medogenloze sancties als mensen over nominaties praten, regels overtreden of er een zooi van makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:
- regie
- softe actie BB tegen overtreden regels
- kwaliteit geluid
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:
- regie
- softe actie BB tegen overtreden regels
- kwaliteit geluid
precies.... ach het blijft toch wel leuk om dat zooitje ongeregeld te volgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb steeds meer koffie nodig om wakker te worden...
Wat ik ook mis is dat BB geen gebruik maakt die gasten tegen elkaar uit te spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, BB = de baas en máákt de regels. Mis inderdaad ook harde medogenloze sancties als mensen over nominaties praten, regels overtreden of er een zooi van maken
Dat heet: verslaving of BB junkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ook![]()
![]()
BB probeert het wel, maar deze bewoners hebben het te druk met beleefd zijn tegen elkaar om uit de band te springen... Kijk nou naar zondagavond, ik zat zóquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat ik ook mis is dat BB geen gebruik maakt die gasten tegen elkaar uit te spelen.
De groep is veel te lief voor elkaar, en dat zint mij niet.
Er moet veel meer echte strijd in het huis komen het is gewoon veel te soft
Zou gewoon in de DBK of in de huiskamer een video laten zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB probeert het wel, maar deze bewoners hebben het te druk met beleefd zijn tegen elkaar om uit de band te springen... Kijk nou naar zondagavond, ik zat zó![]()
voor m'n pjoeter, maar een dag later kropen ze allemaal alweer door het stof...
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
I know![]()
ik schaam me ook diep hoor![]()
Je loopt dan wel het risico dat bewoners helemáál niks meer durven te zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou gewoon in de DBK of in de huiskamer een video laten zien.
Met daarop alle roddels en uitspraken van de bewoners weet zeker dan een aantal mensen anders gaan denken. En dit elke week herhalen met nieuwe uitspraken van die week. Om druk op de ketel te houden.
die mensen kijken wel maar durven dat niet toe te gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.
Jezus, jij bent dom dat je er naar kijkt
Bij mij is iedereen er zo langzamerhand aan gewend geraakt gelukkig. Ik krijg altijd een meewarige blik. En daarna de vraag of er al geneukt is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.
Mwah zo belangrijk is die nummering toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet het niet Deel 401 zijn in plaats van Deel 1001?
Voor een paar is het los en daarna gaat alles weer op oude voet weer verder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat bewoners helemáál niks meer durven te zeggen.
Ik vind dat het behoorlijk los begint te komen nu.
Hier precies hetzelfde, niemand kijkt naar dat stomme programma,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:
Ja, of: vang de muis die in de tuin rondscharrelt, hebben ze al geprobeerd maar is niet gelukt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:02 schreef GraafD het volgende:
aja dierendag ik voel een weekopdracht bv bestudeer het gedrag van een schildpad
In mijn omgeving kijkt echt niemand... Op het werk hebben ze alleen van BB1 gehoord. Ik kan er dan ook alleen met mijn husband over praten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarop je steeds NEE moet zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij is iedereen er zo langzamerhand aan gewend geraakt gelukkig. Ik krijg altijd een meewarige blik. En daarna de vraag of er al geneukt is.
Dat lijkt me een leuke opdracht voor Chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:03 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, of: vang de muis die in de tuin rondscharrelt, hebben ze al geprobeerd maar is niet gelukt...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ze hebben enkele minuten geleden m'n bureaustoel gebracht....
Flugel zit héérlijk nu... Kom nooit meer achter die pjoeter uit nu
*grinnik* dan weet je zeker dat de weekopdracht mislukt, die trol speelt niks klaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke opdracht voor Chantal![]()
weet ik nie ze klets dat beest wel in slaapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:05 schreef Timon223 het volgende:
[..]
*grinnik* dan weet je zeker dat de weekopdracht mislukt, die trol speelt niks klaar![]()
roddelen is het enige wat ze echt kan, voor de rest is ze inderdaad een trolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:05 schreef Timon223 het volgende:
[..]
*grinnik* dan weet je zeker dat de weekopdracht mislukt, die trol speelt niks klaar![]()
Nieuwe weekopdracht: Chantal moet 48 uur roddelen over de muis in de tuin.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
roddelen is het enige wat ze echt kan, voor de rest is ze inderdaad een trol
Laat ze een privé in elkaar knutselen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
roddelen is het enige wat ze echt kan, voor de rest is ze inderdaad een trol
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht: Chantal moet 48 uur roddelen over de muis in de tuin.....
Is dat wat?
![]()
Dan is deze opdracht gelukt, en dan kan er dit weekend weer veel gezopen worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht: Chantal moet 48 uur roddelen over de muis in de tuin.....
Is dat wat?
![]()
Ja, je hebt gelijk, iets te makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan is deze opdracht gelukt, en dan kan er dit weekend weer veel gezopen worden.
vind ik een beetje goedkoop, en met deze regie zie je toch niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:17 schreef GraafD het volgende:
een dronken roel+linda met de opdracht : leef je uit![]()
Ingrid heeft ook eens een vraagsessie van Menno moeten ondergaan... Daar had ze het zelf naar gemaakt, dus ik zeg: gelijke stand nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef guzzie het volgende:
ik heb overigens de aflevering van gisteren gezien, dat menno nog met die Ingrid praat na de ondervraging die die van haar kreeg, ik zou nog geen eens antwoord gegeven hebben op die manier van vragen (zowiezo niet op de vragen) ingrid is bij mij nu ook een bitch!!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Loedertje het volgende:
![]()
Een cabrio is een statussymbool
Chantal * als ik daarin sit dan hep ik tog een beetjuh het gevoel dat iedereen naar muh sit te kijkuh, voel mij dan heel spesieaal...*
is het wel ja, en die opdracht duurt toch maar 3 minutenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind ik een beetje goedkoop, en met deze regie zie je toch niks.
doe es niequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef Loedertje het volgende:
zodat alleen rijke zakenmannen naar haar kijken![]()
(zo moest ie maar dan in het quote topic)
en vallen ze in slaapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef GraafD het volgende:
[..]
is het wel ja, en die opdracht duurt toch maar 3 minuten
dat is een mooiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet haar zender checken
[afbeelding]
Dit is een hele hele mooie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet haar zender checken
[afbeelding]
Ja stel je voor dat je je als een man gedraagt en gewoon op haar af stapt en vraagt wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:27 schreef Kimske het volgende:
Dido stootte Roel wel af, ik kan me voorstellen dat ie dank denk: fuk up
Suzuki Altoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
Laten we de bewoners eens nadoen.....
Wat voor auto rijd de Fok-BB-Forum bezoeker?????
Ach geloof dat ze daar zelf niet zo'n moeite mee heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef muizemeis het volgende:
Arme Linda, wordt alleen maar als goedkope snol gebruikt...
mijn tuinman een ferrariquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
Ben heel erg bang dat roel het blijft proberen bij Dido.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:27 schreef Kimske het volgende:
Dido stootte Roel wel af, ik kan me voorstellen dat ie dank denk: fuk up
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen en auto's. Het vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Timon223 het volgende:
Lieske"ja, met handrem aangereden, totaal de lagers bij de assen gesmolten"
Dat vind ik knap!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, was nog niet gedaan, maar netjes van je scanman, bij deze ook mijn felicitaties aan chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Bij deze wil ik Chantal even feliciteren. Of was dat al gedaan hier?
heeft ze de prijs van roddeltante van het jaar gewonnen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Renault Twingo 1.1 uit 2000quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
blijf moeilijk dat fietsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Timon223 het volgende:
Lieske"ja, met handrem aangereden, totaal de lagers bij de assen gesmolten"
Dat vind ik knap!!!!![]()
![]()
![]()
We hebben alleen jouw gefeliciteerd, maar waarom moeten we chantal feliciteren heeft ze 15 minuten haar mond gehouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Je weet toch wel wat voor dag het vandaag is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heeft ze de prijs van roddeltante van het jaar gewonnen??
Het is dierendag misschien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
We hebben alleen jouw gefeliciteerd, maar waarom moeten we chantal feliciteren heeft ze 15 minuten haar mond gehouden.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen![]()
Deeltje 1001 alweerJullie hebben flink doorgepost
![]()
Toen ik vanmorgen opstond was mijn eerste gedachte: vandaag de nieuwe weekopdracht![]()
Begint toch zorgelijk te worden dit![]()
broodje dode muisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Zou ze wat extra's krijgen van BB vandaag?
Och, zolang het maar oploopt, das wel handig als je wat wilt terugzoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mwah zo belangrijk is die nummering toch niet?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat voor dag het vandaag is?
dierendagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoort bij het 'back to basic' principe kennelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef Falco het volgende:
Nog steeeds geen weekopdracht. Saai hoor!
Dan stort je wereld in hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef teamlead het volgende:
en kan de nummering van de topics gewoon gevolgd worden ajb? Ik schrok me dood, dacht dat ik 600 topics gemist had![]()
Volgens mij ben je gewoon familie van Tanja stiekem. Die kan ook al niet tellenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon familie van Tanja stiekem. Die kan ook al niet tellen!
oke, domquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk rijden, zo'n Boeing 747 over de A1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: statistisch gezien is een gemiddelde autorit even gevaarlijk als een gemiddelde vliegtuigrit.
Zo, ondanks mijn MBO niveau weet zelf ik dat dit onzin is
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:47 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk rijden, zo'n Boeing 747 over de A1![]()
Dat gebeurt soms inderdaad. Waaraan dat ligt zullen ze wel weer niet weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie nu pas ineens dat de framerate op Stream 3 een beetje laag is
Jaquote:
de horror.....quote:
Was dat bij vorige BB's ook weleens het geval?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms inderdaad. Waaraan dat ligt zullen ze wel weer niet weten.
Heb ik vorige week al verteld en vanwege de reactie's hier, vertel ik het niet nog een keerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
Goede nieuwe invalshoekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat bij vorige BB's ook weleens het geval?
nou behoorlijk ik loop me verdorie al een uur rot te zoeken naar de missing 600 SC topics!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
de horror.....
* teamlead neemt nog maar een diazepammetje om weer rustig te worden
In het kader van dierendag: vlees vermalen tot dierenvoer ofzo.. .en dan zelf voorproevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:50 schreef Timon223 het volgende:
Nou, kom op met die weekopdracht.....
ben benieuwd wat Hummie nu weer verzonnen heeft
Is me nooitopgevallen. Maar bij deze BB vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat bij vorige BB's ook weleens het geval?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:50 schreef GraafD het volgende:
statistis gezien had ik al 15 minuten geleden weg moeten gaan... dus ik ik nu maar![]()
theezakjes knippen en vouwen en daar kaarten van maken die worden verkocht ter ondersteuning van het jaar budget van de josti bandquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:50 schreef Timon223 het volgende:
Nou, kom op met die weekopdracht.....
ben benieuwd wat Hummie nu weer verzonnen heeft
Gevolgd door een gratis concert, gepresenteerd door Chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
theezakjes knippen en vouwen en daar kaarten van maken die worden verkocht ter ondersteuning van het jaar budget van de josti band
als ze maar geen geitje krijgen....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is dierendag, de iets zegt me dat de weekopdracht iets met dieren te maken zal hebben. Hummie is altijd al zo inventief geweest
muizen vangen knippen en vouwen en daar kaarten van maken ter ondersteuning van het jaar burget vanh de plaatselijke dierenambulancequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is dierendag, de iets zegt me dat de weekopdracht iets met dieren te maken zal hebben. Hummie is altijd al zo inventief geweest
Oja, dat was met BB2 toch zo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ze maar geen geitje krijgen....
De Joosti band?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
theezakjes knippen en vouwen en daar kaarten van maken die worden verkocht ter ondersteuning van het jaar budget van de josti band
Honda CRX Del Sol Esi VTEC uit 1992... Foto's volgen op een later tijdstip.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
arme beestjes.... Ik dacht altijd dat de bedoeling van dierendag was dat je lief was voor diertjes?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
nee in het kader van meevoelen met tanja en verantwoordelijkheids gevoel opbouwen naar zo'n pril nieuw wezentje toe, krijgen ze hoogstwaarschijnlijk twee puppies...
![]()
![]()
![]()
cap??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke kledingkeuze van Lieske vandaag
Toch vind ik dat we overall niet zoveel te klagen hebben voor gratis streams.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Is me nooitopgevallen. Maar bij deze BB vrij regelmatig.
zoooo das interessant zeg!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef TagForce het volgende:
[..]
Honda CRX Del Sol Esi VTEC uit 1992... Foto's volgen op een later tijdstip.
Edit: Ja, dat is een targa model... Dus convertible met hardtop
Dat is zielig, voor die puppy'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
nee in het kader van meevoelen met tanja en verantwoordelijkheids gevoel opbouwen naar zo'n pril nieuw wezentje toe, krijgen ze hoogstwaarschijnlijk twee puppies...
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke kledingkeuze van Lieske vandaag
quote:
Ben er toch ook erg blij meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toch vind ik dat we overall niet zoveel te klagen hebben voor gratis streams.
De regie laat wel eens te wensen over, maar ik moet toegeven dat ze ook heel vaak mooie shots maken als ze wèl wakker zijn. En de streams klappen er wel eens uit, maar nooit echt lang. Mensen met UPC waren blij met dit soort uptimes
Al met al denk ik dat Talpa goed bezig is met gratis reclameloze streams![]()
Of ze worden opgegeten tijdens rantsoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:57 schreef KRIBBET het volgende:
Dat is zielig, voor die puppy'sAls Roel dronken is gooit hij er 1 over de schutting en die andere zal dood gaan omdat Chantal er opgaat zitten met haar dikke reet
![]()
(en de tuin is erg klein om ze uit te laten)
deze week: wie o wie is géén homo??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "laat de weekopdracht maar komen"
Ik geef hem groot gelijk
* flugeltje ook...quote:
Moest idd voor betaald worden. Is ook de enige keer ooit dat ik ergens naar ge-SMSed heb, om de streamers op FOK van codes te voorzien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:59 schreef KRIBBET het volgende:
Ben er toch ook erg blij meeHeb begrepen dat het niet altijd gratis is geweest om dit via internet te volgen
![]()
Via de tv heb ik alleen een gedeelte van BB1 gezien![]()
Mooiquote:
Ik heb voor het BBhuis gestaan en die tuin is echt een stuk kleiner dan ik dachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:58 schreef muizemeis het volgende:
kleine puppies van kleine hondjes... past best zeg en he, hummie doet alles voor de kijkcijfers... en hoe kan die tuin te klein zijn voor een miniscuul hondje en niet voor dertien volwassen mensen??
nee zou het echt zielig vinden als ze een beestje krijgen hoor...
Ik woon vlakbij Aalsmeer, maar hier is het echt schitterend weer hoor, heb zelfs de deur open naar de tuinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het kan best misschien al eens gezegd zijn maar toch even een opmerking:
Hier is het bewolkt en regent het nog net niet, echt koud herfstweer![]()
![]()
Daar liggen ze erbij alsof het hartje zomer is, met de zon volop in hun face, WTF, ligt het aan mij of drijft daar een plaatselijk zomers-weertje over?
Hoe zit dat?![]()
Hier is het ook mooi weer hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Daar liggen ze erbij alsof het hartje zomer is, met de zon volop in hun face, WTF, ligt het aan mij of drijft daar een plaatselijk zomers-weertje over?
Hoe zit dat?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
Joost:"Later wil ik een kookeiland"
Natte Lie: "waar?"![]()
![]()
![]()
Hier in Den Haag is het ook lekker weer. Dus ik denk dat het bij jouw lokaal slecht weer isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
hier is het ook schitterend weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moest idd voor betaald worden. Is ook de enige keer ooit dat ik ergens naar ge-SMSed heb, om de streamers op FOK van codes te voorzien.
Vroeger![]()
In het Waddengebied, Joost wil graag lekker koken met Joop Braakhekke en consortenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
En hoe meer mensen dat zeggen, hoe groter die kans ook isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doen![]()
![]()
Die verkiezing hoeven we niet meer te houden hoor Scanman, de winnaar is overduidelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..](de verkiezing wie het minst snugger is moeten we in december niet vergeten)
Rotterdam, net gemaakt:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
psst Hummie leest meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt niet ga doen![]()
![]()
nee die is werkelijk briljant zeg!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
Niet zeggen!! stug volhouden dat je het dan niet volgt....dat het geld vragen voor streams kijkers gaat kosten!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doen![]()
![]()
Ik zit in Zwolle, maar lekker zonnetje hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef cuall het volgende:
het is hier* ook herfstweer, ga echt niet buiten zitten
* = het oosten van het land
Ik betaal hier dan dus absoluut niet voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe meer mensen dat zeggen, hoe groter die kans ook is
Dan trek ik mijn woorden NU in de regie is slechtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Er zei net iemand dat de regie goed bezig was, maar nu verknallen ze het toch weer met stream 1 en 2
Shipsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe meer mensen dat zeggen, hoe groter die kans ook is
Dat is nieuws voor me, Hummie kan lezenquote:
WTF, geluksvogels!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Rotterdam, net gemaakt:
[afbeelding]
Als je dalijk een ban krijgt, weet je tenminste waaromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor me, Hummie kan lezen![]()
![]()
vriendinnetje van mij haddn zo'n centraal stofzuigsysteem. in elke kamer aansltingen in d muur waar je gewoon de slang aan hing...lachen is dat...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:09 schreef Timon223 het volgende:
Natte Lie : Elke kamer een eigen stofzuiger![]()
![]()
![]()
![]()
ze lijkt wel 4 maanden zwanger op die fotoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Nog een betere view op de outfit van Lieske
[afbeelding]
Als ik moet gaan betalen dan ga ik NIET Kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je dalijk een ban krijgt, weet je tenminste waarom![]()
![]()
en zout over de wondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik volg het alleen omdat het gratis is, ben dan ook een echte hollander...
Het is het mij niet waard om geld te moeten spenderen aan iets wat steeds saaier wordt..
Kom op Hum, flikker nou eens wat peper in dat huis!!!!
hmz.. voortbordurend op de "drank maakt meer kapot dan je lief is"-campagnequote:
Ben bang dat ik het al verknalt hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik moet gaan betalen dan ga ik NIET Kijken.
Gewoon met ze alle zeggen: GEEN BETAALDE STREAMS, WANT DAN KIJKEN WE NIET.
Is dat jouw uitzicht vanuit je huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Rotterdam, net gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. voortbordurend op de "drank maakt meer kapot dan je lief is"-campagne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |