Wat ik ook mis is dat BB geen gebruik maakt die gasten tegen elkaar uit te spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, BB = de baas en máákt de regels. Mis inderdaad ook harde medogenloze sancties als mensen over nominaties praten, regels overtreden of er een zooi van maken
Dat heet: verslaving of BB junkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ook![]()
![]()
BB probeert het wel, maar deze bewoners hebben het te druk met beleefd zijn tegen elkaar om uit de band te springen... Kijk nou naar zondagavond, ik zat zóquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat ik ook mis is dat BB geen gebruik maakt die gasten tegen elkaar uit te spelen.
De groep is veel te lief voor elkaar, en dat zint mij niet.
Er moet veel meer echte strijd in het huis komen het is gewoon veel te soft
Zou gewoon in de DBK of in de huiskamer een video laten zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB probeert het wel, maar deze bewoners hebben het te druk met beleefd zijn tegen elkaar om uit de band te springen... Kijk nou naar zondagavond, ik zat zó![]()
voor m'n pjoeter, maar een dag later kropen ze allemaal alweer door het stof...
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
I know![]()
ik schaam me ook diep hoor![]()
Je loopt dan wel het risico dat bewoners helemáál niks meer durven te zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou gewoon in de DBK of in de huiskamer een video laten zien.
Met daarop alle roddels en uitspraken van de bewoners weet zeker dan een aantal mensen anders gaan denken. En dit elke week herhalen met nieuwe uitspraken van die week. Om druk op de ketel te houden.
die mensen kijken wel maar durven dat niet toe te gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.
Jezus, jij bent dom dat je er naar kijkt
Bij mij is iedereen er zo langzamerhand aan gewend geraakt gelukkig. Ik krijg altijd een meewarige blik. En daarna de vraag of er al geneukt is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.
Mwah zo belangrijk is die nummering toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet het niet Deel 401 zijn in plaats van Deel 1001?
Voor een paar is het los en daarna gaat alles weer op oude voet weer verder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat bewoners helemáál niks meer durven te zeggen.
Ik vind dat het behoorlijk los begint te komen nu.
Hier precies hetzelfde, niemand kijkt naar dat stomme programma,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |