Wat ik ook mis is dat BB geen gebruik maakt die gasten tegen elkaar uit te spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep, BB = de baas en máákt de regels. Mis inderdaad ook harde medogenloze sancties als mensen over nominaties praten, regels overtreden of er een zooi van maken
Dat heet: verslaving of BB junkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ook![]()
![]()
BB probeert het wel, maar deze bewoners hebben het te druk met beleefd zijn tegen elkaar om uit de band te springen... Kijk nou naar zondagavond, ik zat zóquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat ik ook mis is dat BB geen gebruik maakt die gasten tegen elkaar uit te spelen.
De groep is veel te lief voor elkaar, en dat zint mij niet.
Er moet veel meer echte strijd in het huis komen het is gewoon veel te soft
Zou gewoon in de DBK of in de huiskamer een video laten zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB probeert het wel, maar deze bewoners hebben het te druk met beleefd zijn tegen elkaar om uit de band te springen... Kijk nou naar zondagavond, ik zat zó![]()
voor m'n pjoeter, maar een dag later kropen ze allemaal alweer door het stof...
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
I know![]()
ik schaam me ook diep hoor![]()
Je loopt dan wel het risico dat bewoners helemáál niks meer durven te zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou gewoon in de DBK of in de huiskamer een video laten zien.
Met daarop alle roddels en uitspraken van de bewoners weet zeker dan een aantal mensen anders gaan denken. En dit elke week herhalen met nieuwe uitspraken van die week. Om druk op de ketel te houden.
die mensen kijken wel maar durven dat niet toe te gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.
Jezus, jij bent dom dat je er naar kijkt
Bij mij is iedereen er zo langzamerhand aan gewend geraakt gelukkig. Ik krijg altijd een meewarige blik. En daarna de vraag of er al geneukt is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijg alleen maar negatieve reactie als ik over BB vertel kijk je naar dat kut programma.
Mwah zo belangrijk is die nummering toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet het niet Deel 401 zijn in plaats van Deel 1001?
Voor een paar is het los en daarna gaat alles weer op oude voet weer verder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat bewoners helemáál niks meer durven te zeggen.
Ik vind dat het behoorlijk los begint te komen nu.
Hier precies hetzelfde, niemand kijkt naar dat stomme programma,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:
Ja, of: vang de muis die in de tuin rondscharrelt, hebben ze al geprobeerd maar is niet gelukt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:02 schreef GraafD het volgende:
aja dierendag ik voel een weekopdracht bv bestudeer het gedrag van een schildpad
In mijn omgeving kijkt echt niemand... Op het werk hebben ze alleen van BB1 gehoord. Ik kan er dan ook alleen met mijn husband over praten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarop je steeds NEE moet zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij is iedereen er zo langzamerhand aan gewend geraakt gelukkig. Ik krijg altijd een meewarige blik. En daarna de vraag of er al geneukt is.
Dat lijkt me een leuke opdracht voor Chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:03 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, of: vang de muis die in de tuin rondscharrelt, hebben ze al geprobeerd maar is niet gelukt...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ze hebben enkele minuten geleden m'n bureaustoel gebracht....
Flugel zit héérlijk nu... Kom nooit meer achter die pjoeter uit nu
*grinnik* dan weet je zeker dat de weekopdracht mislukt, die trol speelt niks klaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke opdracht voor Chantal![]()
weet ik nie ze klets dat beest wel in slaapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:05 schreef Timon223 het volgende:
[..]
*grinnik* dan weet je zeker dat de weekopdracht mislukt, die trol speelt niks klaar![]()
roddelen is het enige wat ze echt kan, voor de rest is ze inderdaad een trolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:05 schreef Timon223 het volgende:
[..]
*grinnik* dan weet je zeker dat de weekopdracht mislukt, die trol speelt niks klaar![]()
Nieuwe weekopdracht: Chantal moet 48 uur roddelen over de muis in de tuin.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
roddelen is het enige wat ze echt kan, voor de rest is ze inderdaad een trol
Laat ze een privé in elkaar knutselen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
roddelen is het enige wat ze echt kan, voor de rest is ze inderdaad een trol
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht: Chantal moet 48 uur roddelen over de muis in de tuin.....
Is dat wat?
![]()
Dan is deze opdracht gelukt, en dan kan er dit weekend weer veel gezopen worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:11 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht: Chantal moet 48 uur roddelen over de muis in de tuin.....
Is dat wat?
![]()
Ja, je hebt gelijk, iets te makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan is deze opdracht gelukt, en dan kan er dit weekend weer veel gezopen worden.
vind ik een beetje goedkoop, en met deze regie zie je toch niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:17 schreef GraafD het volgende:
een dronken roel+linda met de opdracht : leef je uit![]()
Ingrid heeft ook eens een vraagsessie van Menno moeten ondergaan... Daar had ze het zelf naar gemaakt, dus ik zeg: gelijke stand nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef guzzie het volgende:
ik heb overigens de aflevering van gisteren gezien, dat menno nog met die Ingrid praat na de ondervraging die die van haar kreeg, ik zou nog geen eens antwoord gegeven hebben op die manier van vragen (zowiezo niet op de vragen) ingrid is bij mij nu ook een bitch!!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Loedertje het volgende:
![]()
Een cabrio is een statussymbool
Chantal * als ik daarin sit dan hep ik tog een beetjuh het gevoel dat iedereen naar muh sit te kijkuh, voel mij dan heel spesieaal...*
is het wel ja, en die opdracht duurt toch maar 3 minutenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind ik een beetje goedkoop, en met deze regie zie je toch niks.
doe es niequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef Loedertje het volgende:
zodat alleen rijke zakenmannen naar haar kijken![]()
(zo moest ie maar dan in het quote topic)
en vallen ze in slaapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef GraafD het volgende:
[..]
is het wel ja, en die opdracht duurt toch maar 3 minuten
dat is een mooiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet haar zender checken
[afbeelding]
Dit is een hele hele mooie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet haar zender checken
[afbeelding]
Ja stel je voor dat je je als een man gedraagt en gewoon op haar af stapt en vraagt wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:27 schreef Kimske het volgende:
Dido stootte Roel wel af, ik kan me voorstellen dat ie dank denk: fuk up
Suzuki Altoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
Laten we de bewoners eens nadoen.....
Wat voor auto rijd de Fok-BB-Forum bezoeker?????
Ach geloof dat ze daar zelf niet zo'n moeite mee heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef muizemeis het volgende:
Arme Linda, wordt alleen maar als goedkope snol gebruikt...
mijn tuinman een ferrariquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
Ben heel erg bang dat roel het blijft proberen bij Dido.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:27 schreef Kimske het volgende:
Dido stootte Roel wel af, ik kan me voorstellen dat ie dank denk: fuk up
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen en auto's. Het vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Timon223 het volgende:
Lieske"ja, met handrem aangereden, totaal de lagers bij de assen gesmolten"
Dat vind ik knap!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, was nog niet gedaan, maar netjes van je scanman, bij deze ook mijn felicitaties aan chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Bij deze wil ik Chantal even feliciteren. Of was dat al gedaan hier?
heeft ze de prijs van roddeltante van het jaar gewonnen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Renault Twingo 1.1 uit 2000quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
blijf moeilijk dat fietsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Timon223 het volgende:
Lieske"ja, met handrem aangereden, totaal de lagers bij de assen gesmolten"
Dat vind ik knap!!!!![]()
![]()
![]()
We hebben alleen jouw gefeliciteerd, maar waarom moeten we chantal feliciteren heeft ze 15 minuten haar mond gehouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Je weet toch wel wat voor dag het vandaag is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heeft ze de prijs van roddeltante van het jaar gewonnen??
Het is dierendag misschien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
We hebben alleen jouw gefeliciteerd, maar waarom moeten we chantal feliciteren heeft ze 15 minuten haar mond gehouden.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen![]()
Deeltje 1001 alweerJullie hebben flink doorgepost
![]()
Toen ik vanmorgen opstond was mijn eerste gedachte: vandaag de nieuwe weekopdracht![]()
Begint toch zorgelijk te worden dit![]()
broodje dode muisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Zou ze wat extra's krijgen van BB vandaag?
Och, zolang het maar oploopt, das wel handig als je wat wilt terugzoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mwah zo belangrijk is die nummering toch niet?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat voor dag het vandaag is?
dierendagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoort bij het 'back to basic' principe kennelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef Falco het volgende:
Nog steeeds geen weekopdracht. Saai hoor!
Dan stort je wereld in hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef teamlead het volgende:
en kan de nummering van de topics gewoon gevolgd worden ajb? Ik schrok me dood, dacht dat ik 600 topics gemist had![]()
Volgens mij ben je gewoon familie van Tanja stiekem. Die kan ook al niet tellenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon familie van Tanja stiekem. Die kan ook al niet tellen!
oke, domquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk rijden, zo'n Boeing 747 over de A1quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: statistisch gezien is een gemiddelde autorit even gevaarlijk als een gemiddelde vliegtuigrit.
Zo, ondanks mijn MBO niveau weet zelf ik dat dit onzin is
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:47 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk rijden, zo'n Boeing 747 over de A1![]()
Dat gebeurt soms inderdaad. Waaraan dat ligt zullen ze wel weer niet weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie nu pas ineens dat de framerate op Stream 3 een beetje laag is
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |