en vallen ze in slaapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef GraafD het volgende:
[..]
is het wel ja, en die opdracht duurt toch maar 3 minuten
dat is een mooiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet haar zender checken
[afbeelding]
Dit is een hele hele mooie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet haar zender checken
[afbeelding]
Ja stel je voor dat je je als een man gedraagt en gewoon op haar af stapt en vraagt wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:27 schreef Kimske het volgende:
Dido stootte Roel wel af, ik kan me voorstellen dat ie dank denk: fuk up
Suzuki Altoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
Laten we de bewoners eens nadoen.....
Wat voor auto rijd de Fok-BB-Forum bezoeker?????
Ach geloof dat ze daar zelf niet zo'n moeite mee heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef muizemeis het volgende:
Arme Linda, wordt alleen maar als goedkope snol gebruikt...
mijn tuinman een ferrariquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
Ben heel erg bang dat roel het blijft proberen bij Dido.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:27 schreef Kimske het volgende:
Dido stootte Roel wel af, ik kan me voorstellen dat ie dank denk: fuk up
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Vrouwen en auto's. Het vooroordeel wordt maar weer eens bevestigd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Timon223 het volgende:
Lieske"ja, met handrem aangereden, totaal de lagers bij de assen gesmolten"
Dat vind ik knap!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, was nog niet gedaan, maar netjes van je scanman, bij deze ook mijn felicitaties aan chantalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Bij deze wil ik Chantal even feliciteren. Of was dat al gedaan hier?
heeft ze de prijs van roddeltante van het jaar gewonnen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Renault Twingo 1.1 uit 2000quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timon223 het volgende:
blijf moeilijk dat fietsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Timon223 het volgende:
Lieske"ja, met handrem aangereden, totaal de lagers bij de assen gesmolten"
Dat vind ik knap!!!!![]()
![]()
![]()
We hebben alleen jouw gefeliciteerd, maar waarom moeten we chantal feliciteren heeft ze 15 minuten haar mond gehouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |