Ik heb voor het BBhuis gestaan en die tuin is echt een stuk kleiner dan ik dachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:58 schreef muizemeis het volgende:
kleine puppies van kleine hondjes... past best zeg en he, hummie doet alles voor de kijkcijfers... en hoe kan die tuin te klein zijn voor een miniscuul hondje en niet voor dertien volwassen mensen??
nee zou het echt zielig vinden als ze een beestje krijgen hoor...
Ik woon vlakbij Aalsmeer, maar hier is het echt schitterend weer hoor, heb zelfs de deur open naar de tuinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het kan best misschien al eens gezegd zijn maar toch even een opmerking:
Hier is het bewolkt en regent het nog net niet, echt koud herfstweer![]()
![]()
Daar liggen ze erbij alsof het hartje zomer is, met de zon volop in hun face, WTF, ligt het aan mij of drijft daar een plaatselijk zomers-weertje over?
Hoe zit dat?![]()
Hier is het ook mooi weer hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Daar liggen ze erbij alsof het hartje zomer is, met de zon volop in hun face, WTF, ligt het aan mij of drijft daar een plaatselijk zomers-weertje over?
Hoe zit dat?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
Joost:"Later wil ik een kookeiland"
Natte Lie: "waar?"![]()
![]()
![]()
Hier in Den Haag is het ook lekker weer. Dus ik denk dat het bij jouw lokaal slecht weer isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
hier is het ook schitterend weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moest idd voor betaald worden. Is ook de enige keer ooit dat ik ergens naar ge-SMSed heb, om de streamers op FOK van codes te voorzien.
Vroeger![]()
In het Waddengebied, Joost wil graag lekker koken met Joop Braakhekke en consortenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
En hoe meer mensen dat zeggen, hoe groter die kans ook isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doen![]()
![]()
Die verkiezing hoeven we niet meer te houden hoor Scanman, de winnaar is overduidelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..](de verkiezing wie het minst snugger is moeten we in december niet vergeten)
Rotterdam, net gemaakt:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |