arme beestjes.... Ik dacht altijd dat de bedoeling van dierendag was dat je lief was voor diertjes?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
nee in het kader van meevoelen met tanja en verantwoordelijkheids gevoel opbouwen naar zo'n pril nieuw wezentje toe, krijgen ze hoogstwaarschijnlijk twee puppies...
![]()
![]()
![]()
cap??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke kledingkeuze van Lieske vandaag
Toch vind ik dat we overall niet zoveel te klagen hebben voor gratis streams.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Is me nooitopgevallen. Maar bij deze BB vrij regelmatig.
zoooo das interessant zeg!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef TagForce het volgende:
[..]
Honda CRX Del Sol Esi VTEC uit 1992... Foto's volgen op een later tijdstip.
Edit: Ja, dat is een targa model... Dus convertible met hardtop
Dat is zielig, voor die puppy'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
nee in het kader van meevoelen met tanja en verantwoordelijkheids gevoel opbouwen naar zo'n pril nieuw wezentje toe, krijgen ze hoogstwaarschijnlijk twee puppies...
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke kledingkeuze van Lieske vandaag
quote:
Ben er toch ook erg blij meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toch vind ik dat we overall niet zoveel te klagen hebben voor gratis streams.
De regie laat wel eens te wensen over, maar ik moet toegeven dat ze ook heel vaak mooie shots maken als ze wèl wakker zijn. En de streams klappen er wel eens uit, maar nooit echt lang. Mensen met UPC waren blij met dit soort uptimes
Al met al denk ik dat Talpa goed bezig is met gratis reclameloze streams![]()
Of ze worden opgegeten tijdens rantsoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:57 schreef KRIBBET het volgende:
Dat is zielig, voor die puppy'sAls Roel dronken is gooit hij er 1 over de schutting en die andere zal dood gaan omdat Chantal er opgaat zitten met haar dikke reet
![]()
(en de tuin is erg klein om ze uit te laten)
deze week: wie o wie is géén homo??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "laat de weekopdracht maar komen"
Ik geef hem groot gelijk
* flugeltje ook...quote:
Moest idd voor betaald worden. Is ook de enige keer ooit dat ik ergens naar ge-SMSed heb, om de streamers op FOK van codes te voorzien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:59 schreef KRIBBET het volgende:
Ben er toch ook erg blij meeHeb begrepen dat het niet altijd gratis is geweest om dit via internet te volgen
![]()
Via de tv heb ik alleen een gedeelte van BB1 gezien![]()
Mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |