arme beestjes.... Ik dacht altijd dat de bedoeling van dierendag was dat je lief was voor diertjes?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
nee in het kader van meevoelen met tanja en verantwoordelijkheids gevoel opbouwen naar zo'n pril nieuw wezentje toe, krijgen ze hoogstwaarschijnlijk twee puppies...
![]()
![]()
![]()
cap??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke kledingkeuze van Lieske vandaag
Toch vind ik dat we overall niet zoveel te klagen hebben voor gratis streams.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Is me nooitopgevallen. Maar bij deze BB vrij regelmatig.
zoooo das interessant zeg!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef TagForce het volgende:
[..]
Honda CRX Del Sol Esi VTEC uit 1992... Foto's volgen op een later tijdstip.
Edit: Ja, dat is een targa model... Dus convertible met hardtop
Dat is zielig, voor die puppy'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef muizemeis het volgende:
nee in het kader van meevoelen met tanja en verantwoordelijkheids gevoel opbouwen naar zo'n pril nieuw wezentje toe, krijgen ze hoogstwaarschijnlijk twee puppies...
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke kledingkeuze van Lieske vandaag
quote:
Ben er toch ook erg blij meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toch vind ik dat we overall niet zoveel te klagen hebben voor gratis streams.
De regie laat wel eens te wensen over, maar ik moet toegeven dat ze ook heel vaak mooie shots maken als ze wèl wakker zijn. En de streams klappen er wel eens uit, maar nooit echt lang. Mensen met UPC waren blij met dit soort uptimes
Al met al denk ik dat Talpa goed bezig is met gratis reclameloze streams![]()
Of ze worden opgegeten tijdens rantsoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:57 schreef KRIBBET het volgende:
Dat is zielig, voor die puppy'sAls Roel dronken is gooit hij er 1 over de schutting en die andere zal dood gaan omdat Chantal er opgaat zitten met haar dikke reet
![]()
(en de tuin is erg klein om ze uit te laten)
deze week: wie o wie is géén homo??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "laat de weekopdracht maar komen"
Ik geef hem groot gelijk
* flugeltje ook...quote:
Moest idd voor betaald worden. Is ook de enige keer ooit dat ik ergens naar ge-SMSed heb, om de streamers op FOK van codes te voorzien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:59 schreef KRIBBET het volgende:
Ben er toch ook erg blij meeHeb begrepen dat het niet altijd gratis is geweest om dit via internet te volgen
![]()
Via de tv heb ik alleen een gedeelte van BB1 gezien![]()
Mooiquote:
Ik heb voor het BBhuis gestaan en die tuin is echt een stuk kleiner dan ik dachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:58 schreef muizemeis het volgende:
kleine puppies van kleine hondjes... past best zeg en he, hummie doet alles voor de kijkcijfers... en hoe kan die tuin te klein zijn voor een miniscuul hondje en niet voor dertien volwassen mensen??
nee zou het echt zielig vinden als ze een beestje krijgen hoor...
Ik woon vlakbij Aalsmeer, maar hier is het echt schitterend weer hoor, heb zelfs de deur open naar de tuinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het kan best misschien al eens gezegd zijn maar toch even een opmerking:
Hier is het bewolkt en regent het nog net niet, echt koud herfstweer![]()
![]()
Daar liggen ze erbij alsof het hartje zomer is, met de zon volop in hun face, WTF, ligt het aan mij of drijft daar een plaatselijk zomers-weertje over?
Hoe zit dat?![]()
Hier is het ook mooi weer hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Daar liggen ze erbij alsof het hartje zomer is, met de zon volop in hun face, WTF, ligt het aan mij of drijft daar een plaatselijk zomers-weertje over?
Hoe zit dat?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
Joost:"Later wil ik een kookeiland"
Natte Lie: "waar?"![]()
![]()
![]()
Hier in Den Haag is het ook lekker weer. Dus ik denk dat het bij jouw lokaal slecht weer isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
hier is het ook schitterend weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Moest idd voor betaald worden. Is ook de enige keer ooit dat ik ergens naar ge-SMSed heb, om de streamers op FOK van codes te voorzien.
Vroeger![]()
In het Waddengebied, Joost wil graag lekker koken met Joop Braakhekke en consortenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
En hoe meer mensen dat zeggen, hoe groter die kans ook isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doen![]()
![]()
Die verkiezing hoeven we niet meer te houden hoor Scanman, de winnaar is overduidelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..](de verkiezing wie het minst snugger is moeten we in december niet vergeten)
Rotterdam, net gemaakt:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
![]()
Hoe zit dat?![]()
psst Hummie leest meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt niet ga doen![]()
![]()
nee die is werkelijk briljant zeg!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Timon223 het volgende:
![]()
![]()
Niet zeggen!! stug volhouden dat je het dan niet volgt....dat het geld vragen voor streams kijkers gaat kosten!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het ergste is nu dat als volgend jaar weer betaald moet worden voor de streams ik dat echt wel ga doen![]()
![]()
Ik zit in Zwolle, maar lekker zonnetje hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef cuall het volgende:
het is hier* ook herfstweer, ga echt niet buiten zitten
* = het oosten van het land
Ik betaal hier dan dus absoluut niet voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe meer mensen dat zeggen, hoe groter die kans ook is
Dan trek ik mijn woorden NU in de regie is slechtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Er zei net iemand dat de regie goed bezig was, maar nu verknallen ze het toch weer met stream 1 en 2
Shipsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe meer mensen dat zeggen, hoe groter die kans ook is
Dat is nieuws voor me, Hummie kan lezenquote:
WTF, geluksvogels!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Rotterdam, net gemaakt:
[afbeelding]
Als je dalijk een ban krijgt, weet je tenminste waaromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is nieuws voor me, Hummie kan lezen![]()
![]()
vriendinnetje van mij haddn zo'n centraal stofzuigsysteem. in elke kamer aansltingen in d muur waar je gewoon de slang aan hing...lachen is dat...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:09 schreef Timon223 het volgende:
Natte Lie : Elke kamer een eigen stofzuiger![]()
![]()
![]()
![]()
ze lijkt wel 4 maanden zwanger op die fotoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Nog een betere view op de outfit van Lieske
[afbeelding]
Als ik moet gaan betalen dan ga ik NIET Kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je dalijk een ban krijgt, weet je tenminste waarom![]()
![]()
en zout over de wondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik volg het alleen omdat het gratis is, ben dan ook een echte hollander...
Het is het mij niet waard om geld te moeten spenderen aan iets wat steeds saaier wordt..
Kom op Hum, flikker nou eens wat peper in dat huis!!!!
hmz.. voortbordurend op de "drank maakt meer kapot dan je lief is"-campagnequote:
Ben bang dat ik het al verknalt hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik moet gaan betalen dan ga ik NIET Kijken.
Gewoon met ze alle zeggen: GEEN BETAALDE STREAMS, WANT DAN KIJKEN WE NIET.
Is dat jouw uitzicht vanuit je huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Rotterdam, net gemaakt:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |