Ja, wat een supervraagquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe is het met de haargroei?
Met bossen, echt overal![]()
En z'n kind zegt dat papa moet volhoudenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:06 schreef josja het volgende:
Aaaah wat lief zijn wijffie pept 'm weer op.
zucht.... hij is echt net als mijn eigen schatje.. die is ook breed en ziet er stoer uit, maar ondertussen heeftie een klein zeer gevoelig hartje...quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef cora4034 het volgende:
Elbert is echt een brede man met een piepklein hartje![]()
Ik kan mijn neefje geen twee dagen missen. Ga dan niet naar een eiland waar je 2 maanden weg bent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
Heb zelf geen kinderen, maar volgens mij breek je wel als je je kleine aan de andere kant hoort.
Kan je nog zo stoer zijn, maar dat moet je toch recht in je hart raken.
eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan mijn neefje geen twee dagen missen. Ga dan niet naar een eiland waar je 2 maanden weg bent.
Ik haat dat sentimentele gedoe. Doe mee en ga niet janken of doe niet mee.
dat denk ik ook, er heeft eigenlijk nog geen echte denkproef in gezeten dus het wordt tijd....quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:09 schreef cora4034 het volgende:
Let op, de volgende proef is een denkproef die gewonnen wordt door de Esther groep.
Ik ken de denkwijze van de redactie inmiddels![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan mijn neefje geen twee dagen missen. Ga dan niet naar een eiland waar je 2 maanden weg bent.
Ik haat dat sentimentele gedoe. Doe mee en ga niet janken of doe niet mee.
denk het niet. Carl en john lijken me echt van die types die een leider niet accepteren omdat het een vrouw is...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er hetzelfde was gebeurd in kamp Zuid als Marnix daar leider was geweest ipv Esther
John zei vorige week dat ze geen enkele leider hadden geaccepteerd. Dat het niet aan esther lag. Ik geloofde het alleen niet echt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me wel eens af of er hetzelfde was gebeurd in kamp Zuid als Marnix daar leider was geweest ipv Esther
Nee joh. Die twee eikels konden gewoon niet hebben dat een VROUW hen moest leiden, da's wel duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben je een Belg ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef TheVulture het volgende:
ik vind Douwe maar een lul eigenlijk...
Maar welnadenken hoe je het aanpakt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Niet echt een denkproef dus. Zo ongeveer de meest fysieke proef tot nu toe
Ja, helaas welquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Niet echt een denkproef dus. Zo ongeveer de meest fysieke proef tot nu toe
iek wil vahn die Esther af heyquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef fayle het volgende:
Stomme meredith... gaat dus gewoon zorgen dat ze deze proef verliezen... eu iek ben een bietje moe...
Trut!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:09 schreef cora4034 het volgende:
Let op, de volgende proef is een denkproef die gewonnen wordt door de Esther groep.
Ik ken de denkwijze van de redactie inmiddels![]()
Tijdens de proeven zien ze elkaar natuurlijk wel en daar bleek toch wel duidelijk de anti esther houding van Kamp zuidquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
Heb alleen even gemist hoe Noord nu weet hoe Zuid ervoor staat, ineens weten ze dat Esther er niet goed ligt enzo...
Douwe is een held, hopelijk blijft het kamp van maxime goed samen, die ouwe belgische moeder in dat kamp zie ik namelijk zo overlopen naar Carl en zn vriendjes na de samensmeltingquote:
Nee, je bent niet de enige.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Wim om fysieke redenen wel afhaken. de toon van de voice-over zegt me dat er nog iets staat te gebeuren zometeen en Esther niet weghoeft. ben ik de enige met dat gevoel?
Nee ik heb dat ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:27 schreef TheVulture het volgende:
ben ik de enige met dat gevoel?
Het blijft diep triest dat sommige deelnemers echt niet naar zichzelf kijken en alleen maar in staat zijn om de schuld in andermans schoenen te schuiven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:24 schreef sjak het volgende:
Grappig, door Carl zijn actie heeft Esther nu al de schuld gekregen van een eventuele mislukking van de samensmelting.
inderdaad. nog nooit is er iemand zo onrechtvaardig behandeld in ER als Esther. Geen schijn van kans gehad bij Kamp Zuid...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef BillyOcean het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat esther eruit gaat!! Die gun ik gewoon die hele titel "Robinson 2005"!
Wat die heeft moeten doorstaan!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:30 schreef PirE het volgende:
Ik mag echt hopen dat die Carl, aka het gezwel, er redelijk snel uitvliegt anders sneuvelt er hier echt nog een tv voordat deze serie afgelopen is.
ik vind Esther zowiezo ongelooflijk koel: ze wordt zo onwijs oneerlijk dwars gezeten, allemaal leugens en niemand aan haar kant.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef sjak het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat je zo over iemand praat die er gewoon naast staat. Ik zou echt gaan schreeuwen dat ik best aardig was als ik Esther was.
dat zou enorme manipulatie zijn van de redactie maar van mij mogen zequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef Noca het volgende:
Of de samensmelting misschien?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef lookinforyou het volgende:
Carl is degene voor wie het woord hypocriet ooit bedacht is
Wie Carl? Jezus wat een lage hond!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef fayle het volgende:
Hij gaat 'r nog zoenen ook! De SMEERLAP
En weer die fucking sSCHAPEN
Hij zat al de hele tijd te grijnzenquote:
Daarom houden ze Esther ook daar nog even.quote:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Douwe en Fleur enzo afvallen en dat die kneuzen het halen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef trepper het volgende:
Mooi, de samensmelting is niet voor iedereen. Hopelijk gaan die zwakkelingen meredith en Wim er dan uit via een proef.
Dat zou mij dus ook niet verbazen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef reconnect het volgende:
ik ben bang dat ouwe belgische vrouwtje en maxime zich toch weer aansluiten bij de belgen uit het andere kamp....
Ik help het je hopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
Dan de samensmelting....iedereen naar een nieuw eiland en wie wacht hen daar op? Esther.
Zou een prachtig scenario zijn.....
Ik vind het wel opmerkelijk dat ze helemaal door de voedselvoorraad zijn, terwijl ze ook nog veel minder personen te voeden hebben dan het andere kamp. Waarschijnlijk hebben ze nauwelijks naar voedsel gezocht, de enige die je naar slakken zag zoeken was Esther.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wel mooi om te zien dat kamp Zuid totaal afgemat is. Ze hebben alle energie gestopt in hun onderlinge vetes.
Je zou toch denken dat ze daar ook kokos en rode vruchten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Kozzmic het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze nauwelijks naar voedsel gezocht, de enige die je naar slakken zag zoeken was Esther.
ze kan nu wel met opgeheven hoofd naar huis. Ze heeft juist goed gehandeldquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef Hilary het volgende:
Ester eruit echt jammer!
Maar ik moet wel zeggen dat ik er op zat te wachten totdat Esthar er eens echt tegein zou gaan en terug zitten kutten naar dat kamp zuid. Ze zou er toch wel uit gaan en had niks meer te verliezen.
Lol, verschil is dat esther heel wat heeft laten zien van der goede wil en ook als ze thuis terug komt dus een dijk van een reputatie heeft, bij de rest is dat wat minder.. SUKKELSquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik snap niet waarom Esther nog zo sportief was om mee te spelen.
Als ik Esther was had ik het eten al lang en breed om laten vallen, of in zee "per ongeluk" gedumpt, om vervolgens op de eilandraad Carl helemaal af te katten en die ranzige bitch-belgjes van hem helemaal de grond in te boren.
Gewoon eens ongenuanceerd de waarheid zeggen.
Waarom niet?
Ik zou toch niets meer te verliezen hebben, mijn lot stond al vast toen ik immuniteit verloor.
Ach, ik verheug me wel op volgende week. Het moet het kamp-Carl niet echt een voldaan gevoel geven om te beseffen dat ze met vier half doden over zijn gebleven, en dat er niemand meer is waar de negatieve energie op gericht kan worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef Hilary het volgende:
Ester eruit echt jammer!
Mmh dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef Danzig het volgende:
Het zou me niet verbazen als Esther terug komt. Normaliter zie je de afvaller bij de aftiteling zijn/haar verhaaltje doen, dit keer niet. Zou dus kunnen betekenen dat Esther alsnog terugkomt.
Precies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Esther, als je hier meeleest: wat een KUTkamp zat jij in. Je was de enige die ik de samensmelting gunde en ER heeft het aan zichzelf te danken dat je het niet gehaald hebt. Je had immunitet moeten houden tot de samensmelting![]()
En Carl tot grootse gluiperdquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Flem het volgende:
Bij deze roep ik uit; Wim tot grootste sufferd, Meredith tot grootste trutje en Douwe tot grootste eerlijke bikkel uit de historie van Expeditie Robinson.
moet ik mn schermresolutie veranderen voor zo;n site..naja het moet maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:16 schreef Starfish het volgende:
LOL , kreeg net deze link door via MSN:
(hopenlijk niet al duizende keren geplaatst)
www.douwepopma.nl
Go Douwe![]()
Iedereen ff een 10 aan Douwe gevenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef Starfish het volgende:
Ook een interessant grafiekje met de populariteit van de deelnemers:
http://expeditie-robinson.net/index.php?page=1_2
Volgens mij kwam de muziek deze keer haast alleen maar uit de film Gladiator of de film Meet Joe Black. Helemaal zeker weten welke je precies bedoeld doe ik niet, maar ik denk dat de kans het grootste is dat de muziek uit Gladiator kwam.
Had ik al genoemd dat Esther en Douwe helden zijn?
en muziek van Band of Brothersquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoorde veel muziek uit Finding Nemo.. Lord of the Rings kwam ook voorbij geloof ik
Zaterdag om 18.55quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef Gutnre het volgende:
Wanneer word het nou herhaald? Soms zap je er wel eens langs maar het staat niet aangekondigd
God, ik hoop zo dat Esther wraak kan nemen op die klootzakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:37 schreef phileine het volgende:
Dutchie, het is wat alle kijkers willen en dat weten de programmamakers ook. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar niet iets mee hebben gedaan. De Wraak Van Esther, dat wil iedereen toch?? Ik denk inderdaad ook dat er hetzelfde gaat gebeuren als toen met Nicole. Wim gaat naar huis, laatste afvaller komt dus terug (ná de samensmelting) en dat is Esther. Muahhaahaahaahaaa.
Ik hoop dat die Zuid-belgjes zich rotschamen nu ze dit allemaal terugzien trouwens.
Erg duidelijk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:16 schreef ruby het volgende:
[..]
God, ik hoop zo dat Esther wraak kan nemen op die klootzakken.
Ik vond het echt gewoon kut voor 'r die hele situatie. Dit heeft ze naar mijn mening niet verdiend.
Kon zij er wat aan doen dat zij de leidersrol had gekregen en dat ze daardoor immuniteit heeft gewonnen? Moet je daarom iemand als een stuk stront behandelen? Nou heeft die dwijl de leidersrol (maar hij wil geen leider genoemd worden) maar lang zal hij er niet van kunnen genieten.
En ik lach me dood als Carl er door de samensmelting een klotetijd zal hebben. Hij heeft niets anders verdiend, die misselijkmakende kwezel. En Wim en die andere soepkip kunnen van mij ook in de stront zakken.
heb enorm veel respect voor haar, dat ze gebleven is terwijl ze wist dat het zinloos was: heel stoerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef Wup het volgende:
arggg.. Esther, wat een geweldig lief meisje .....
hoe sneu dit.....
Esther is echt de eerste persoon uit alle ERs die ik ga adorerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
heb enorm veel respect voor haar, dat ze gebleven is terwijl ze wist dat het zinloos was: heel stoer
voor dat duel had ik nog mijn hoop gezet op de exit van Meredith, met d'r janksmoel... gadverdamme
nu zitten we volgende week weer met haar opgescheept...
Douwe blijft tof... over Fleur: "da's gewoon een lekker wijf"
wat zal ze gedacht hebben toen ze dit gisteren terugzag?!
ga adoreren.... daar ben je dan rijkelijk laat meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef Wup het volgende:
Esther is echt de eerste persoon uit alle ERs die ik ga adoreren
mja Wim en Meredith, da's lood om oud ijzerquote:dat joch, Wim, heeft ook al zo een janksmoel
wat een dooie is dat ook zeg.....
je wou zeggen dat er meer van zijn?! hoe is het mogelijkquote:ik vind Douwe eigenlijk niet zo tof......
[ hij lijkt qua uiterlijk een beetje teveel opiemand die ik ken]
ja zij is dat Haagse grietje...quote:en Fleur was eerst toch het vriendinnetje van die geflipte Nicole?
ze duikelt wel vreemde typjes op:)
dat heet "karakter"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef weathergirl het volgende:
hoe kan Esther nog zo sterk zijn en zij allemaal omvallen van de honger? Dat klopt natuurlijk niet...
terugblaffen had ook niet erg geholpen vrees ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
ga adoreren.... daar ben je dan rijkelijk laat mee
dat lieve, dat was juist haar "probleem", ze had véél eerder haar smoel moeten opentrekken
maar desondanks vond ik haar geweldig, ze heeft vanaf begin af aan alleen maar moeten incasseren,
maar heeft niet opgegeven en was tot het einde aan toe sterk.... petje af
minus Carl is er ook echt helemaal niemand in dat hele kamp Zuid die ook maar iets kon presteren qua proevenquote:mja Wim en Meredith, da's lood om oud ijzer
ze zouden uberhaupt geen 20-minners mogen laten meedoen
ik zal je de details besparen maar dat vieze mannetje stempel klopt behoorlijk..quote:je wou zeggen dat er meer van zijn?! hoe is het mogelijk
hij heeft wel grappige opmerkingen en ik vind het wel tof dat ie zo crea is enzo
maar het is het wel een beetje een vies mannetje... ik zie hem niet echt als Robinson
aha, ik krijg altijd de onbedwingbare behoefte om met dingen naar de tv te gaan gooien als ze telfoontjes of brieven enzo krijgen dus dan schakel ik snel weg.quote:ja zij is dat Haagse grietje...
ik vind haar nu minder dom overkomen dan in het begin maar slagingskansen zijn natuurlijk 0
ben geen fan, maar kan haar nuchtere opmerkingen wel waarderen
en zoals met dat telefoontje, over dat overbehaard zijn, da's gewoon "onze" humor hier
Blijkbaar waren ze op zoek naar meerdere losers, dus vandaar deze keuze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Ik snap sowieso de screening van Wim, Meredith en Emma niet zo. Alle drie Belgen, ongeveer even oud en even slap. Dat er 1 zo type bijzit okay, maar 3 is wel erg veel...
Wij zijn altijd in voor roddels hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Wup het volgende:
ik zal je de details besparen maar dat vieze mannetje stempel klopt behoorlijk..
hm ik zou eerder heel stoer gaan melden dat ik "dit niet hoef te pikken"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Wup het volgende:
terugblaffen had ook niet erg geholpen vrees ik
ik was echt na al 5 minuten jankend in een hoekje gekropen....
en daarom zo interessant, dat lekker van een afstandje analyseren enzoquote:die groepsprocessen blijven onbegrijpelijk....
ik snap nooit dat ze brieven verkiezen boven voedsel enzo.....quote:aha, ik krijg altijd de onbedwingbare behoefte om met dingen naar de tv te gaan gooien als ze telfoontjes of brieven enzo krijgen dus dan schakel ik snel weg.
maar nu mag Esther wegens geweldig gedrag via een achterdeurtje weer terug....ah johquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
hm ik zou eerder heel stoer gaan melden dat ik "dit niet hoef te pikken"
om dán alsnog stiekem in een hoekje te gaan huilen
een groot bek opzetten zou niet geholpen hebben,
maar een beetje grenzen aangeven had geen kwaad gekunt
oh jah, ik vind het trouwens een heerlijk ER jaar, beter dan voorgaande 2 versiesquote:en daarom zo interessant, dat lekker van een afstandje analyseren enzo
ja er zat zelfs nog zo een triest kuiken in dat in de eerste aflevering al jankend afdroopquote:ik snap nooit dat ze brieven verkiezen boven voedsel enzo.....
en bellen maakt het alleen maar moeilijker [en trouwens, wat is nou 1,5 maand...]
Die van Emma snap ik welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Ik snap sowieso de screening van Wim, Meredith en Emma niet zo. Alle drie Belgen, ongeveer even oud en even slap. Dat er 1 zo type bijzit okay, maar 3 is wel erg veel...
Komt er dit jaar weer een interview met EP? Denk dat deze editie wel weer voor genoeg inspiratie heft gezorgd voor een aantal vragen..
Zeker, maar ik ben heel erg bang voor het volgende:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat kan nog leuk worden, Carl die helemaal weggepest gaat worden; heerlijk!
Esther zei volgens mij dat ze op een gegeven moment wel een paar woorden met Marnix heeft kunnen wisselen, en dat ze toen gezegd had dat ze niet goed in de groep lag. En vijf van de zeven leden hebben Esther inderdaad niet meegemaakt, maar één van die vijf heeft wel Carl en John meegemaakt, namelijk Elbert. Het was dus niet zo vreemd dat hij juist vooropging bij het 'moreel ondersteunen' van Esther.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef Bus watcher het volgende:
In Kamp Zuid voelden Wim, Meredith en Marleen zich zwak. Desondanks heeft Carl Esther uitgedaagd en hebben alle vier de Belgen haar weggestemd. Ik denk dat de belangrijkste reden inmiddels was dat ze zelf inzagen dat ze Esther niet fair behandeld hadden en dat ze wilden voorkomen dat Esther na de samensmelting haar verhaal zou kunnen doen. Als ik het goed begrijp is er nauwelijks contact geweest tussen de kampen, Marnix zei o.a. dat hij graag een gesprekje met Esther had gehad, dus ik begrijp niet helemaal waarom Kamp Noord zo pro Esther was. Vijf van de zeven leden hebben haar immers niet meegemaakt. Carl begreep het ook niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat iemand Kamp Noord nadere informatie heeft gegeven, bijvoorbeeld een cameraman.
Hier vrees ik ook voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ben heel erg bang voor het volgende:
Annita, Carl en Marleen mogen Elbert niet.
Wim, Meredith en Emma mogen Fleur niet.
Emma, Wim en Meredith zijn close met Carl, Annita en Marleen.
Die zes gaan hoogstwaarschijnlijk samenspannen tegen Elbert, Fleur en ook Douwe. Marnix kan daar ook nog wel eens last van gaan krijgen. Die Belgen zijn in ruime meerderheid...
Ik heb alleen geen idee waar Maxime in dit geheel past.
Als ze wel eerst de zwaksten uitstemmen gaat denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef KELDER het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat douwe t ook niet zo lang meer gaat volhouden, als zometeen de individuele proeven komen kan douwe wel eens last gaan hebben van zn mindere fysiek, want ook bij de vorige proef weer was hij verre weg de zwakste schakel, hij sjokte er maar wat achteraan, nou worden uiteraard niet altijd de zwaksten weggestemd (taktisch stemmen, irritanto's wegstemmen...), maar t kan wel tegen hem gaan werken
Hier ben ik weer niet zo bang voor. Zeker Wim en Meredith zijn niet zo heel close met Carl, maar volgen gewoon de (op dat moment) figuurlijke leider van de groep. Op het moment van de samensmelting is Carl dat niet meer. Wanneer de rest van de groep Carl begint weg te treiteren, zullen hun met zijn 2tjes mooi mee doen. Ook Anita en Marleen zijn niet bijzonder close met Carl en zullen hem ook laten vallen wanneer het hen uitkomt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier vrees ik ook voor
Dat er straks een groep is met Annita, Marleen, Carl, Wim, Meredith en Emma
Ik hoop maar dat er voor de samensmelting een aantal van deze slappelingen afvallen.
Ik hoop ut....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:25 schreef Nuna het volgende:
Misschien is er nog een sprankeltje hoop dat Esther weer terugkomtTijdens het voorstukje lieten ze de samensmelting al een beetje zien. Maar er zat nog wel een addertje onder het gras. Esther?
Daarnaast heb ik ook muziek gehoord uit "Band of Brothers", "Gladiator" en zelfs uit "Titanic".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En veel muziek komt trouwens ook van de soundtrack van "the rock" en hoorde dat er ook nummers van "kingdom of heaven" zijn gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |