Ik help het je hopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
Dan de samensmelting....iedereen naar een nieuw eiland en wie wacht hen daar op? Esther.
Zou een prachtig scenario zijn.....
Ik vind het wel opmerkelijk dat ze helemaal door de voedselvoorraad zijn, terwijl ze ook nog veel minder personen te voeden hebben dan het andere kamp. Waarschijnlijk hebben ze nauwelijks naar voedsel gezocht, de enige die je naar slakken zag zoeken was Esther.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wel mooi om te zien dat kamp Zuid totaal afgemat is. Ze hebben alle energie gestopt in hun onderlinge vetes.
Je zou toch denken dat ze daar ook kokos en rode vruchten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Kozzmic het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze nauwelijks naar voedsel gezocht, de enige die je naar slakken zag zoeken was Esther.
ze kan nu wel met opgeheven hoofd naar huis. Ze heeft juist goed gehandeldquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef Hilary het volgende:
Ester eruit echt jammer!
Maar ik moet wel zeggen dat ik er op zat te wachten totdat Esthar er eens echt tegein zou gaan en terug zitten kutten naar dat kamp zuid. Ze zou er toch wel uit gaan en had niks meer te verliezen.
Lol, verschil is dat esther heel wat heeft laten zien van der goede wil en ook als ze thuis terug komt dus een dijk van een reputatie heeft, bij de rest is dat wat minder.. SUKKELSquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik snap niet waarom Esther nog zo sportief was om mee te spelen.
Als ik Esther was had ik het eten al lang en breed om laten vallen, of in zee "per ongeluk" gedumpt, om vervolgens op de eilandraad Carl helemaal af te katten en die ranzige bitch-belgjes van hem helemaal de grond in te boren.
Gewoon eens ongenuanceerd de waarheid zeggen.
Waarom niet?
Ik zou toch niets meer te verliezen hebben, mijn lot stond al vast toen ik immuniteit verloor.
Ach, ik verheug me wel op volgende week. Het moet het kamp-Carl niet echt een voldaan gevoel geven om te beseffen dat ze met vier half doden over zijn gebleven, en dat er niemand meer is waar de negatieve energie op gericht kan worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef Hilary het volgende:
Ester eruit echt jammer!
Mmh dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef Danzig het volgende:
Het zou me niet verbazen als Esther terug komt. Normaliter zie je de afvaller bij de aftiteling zijn/haar verhaaltje doen, dit keer niet. Zou dus kunnen betekenen dat Esther alsnog terugkomt.
Precies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Esther, als je hier meeleest: wat een KUTkamp zat jij in. Je was de enige die ik de samensmelting gunde en ER heeft het aan zichzelf te danken dat je het niet gehaald hebt. Je had immunitet moeten houden tot de samensmelting![]()
En Carl tot grootse gluiperdquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Flem het volgende:
Bij deze roep ik uit; Wim tot grootste sufferd, Meredith tot grootste trutje en Douwe tot grootste eerlijke bikkel uit de historie van Expeditie Robinson.
moet ik mn schermresolutie veranderen voor zo;n site..naja het moet maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:16 schreef Starfish het volgende:
LOL , kreeg net deze link door via MSN:
(hopenlijk niet al duizende keren geplaatst)
www.douwepopma.nl
Go Douwe![]()
Iedereen ff een 10 aan Douwe gevenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef Starfish het volgende:
Ook een interessant grafiekje met de populariteit van de deelnemers:
http://expeditie-robinson.net/index.php?page=1_2
Volgens mij kwam de muziek deze keer haast alleen maar uit de film Gladiator of de film Meet Joe Black. Helemaal zeker weten welke je precies bedoeld doe ik niet, maar ik denk dat de kans het grootste is dat de muziek uit Gladiator kwam.
Had ik al genoemd dat Esther en Douwe helden zijn?
en muziek van Band of Brothersquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoorde veel muziek uit Finding Nemo.. Lord of the Rings kwam ook voorbij geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |