Ik help het je hopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
Dan de samensmelting....iedereen naar een nieuw eiland en wie wacht hen daar op? Esther.
Zou een prachtig scenario zijn.....
Ik vind het wel opmerkelijk dat ze helemaal door de voedselvoorraad zijn, terwijl ze ook nog veel minder personen te voeden hebben dan het andere kamp. Waarschijnlijk hebben ze nauwelijks naar voedsel gezocht, de enige die je naar slakken zag zoeken was Esther.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wel mooi om te zien dat kamp Zuid totaal afgemat is. Ze hebben alle energie gestopt in hun onderlinge vetes.
Je zou toch denken dat ze daar ook kokos en rode vruchten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:53 schreef Kozzmic het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze nauwelijks naar voedsel gezocht, de enige die je naar slakken zag zoeken was Esther.
ze kan nu wel met opgeheven hoofd naar huis. Ze heeft juist goed gehandeldquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef Hilary het volgende:
Ester eruit echt jammer!
Maar ik moet wel zeggen dat ik er op zat te wachten totdat Esthar er eens echt tegein zou gaan en terug zitten kutten naar dat kamp zuid. Ze zou er toch wel uit gaan en had niks meer te verliezen.
Lol, verschil is dat esther heel wat heeft laten zien van der goede wil en ook als ze thuis terug komt dus een dijk van een reputatie heeft, bij de rest is dat wat minder.. SUKKELSquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik snap niet waarom Esther nog zo sportief was om mee te spelen.
Als ik Esther was had ik het eten al lang en breed om laten vallen, of in zee "per ongeluk" gedumpt, om vervolgens op de eilandraad Carl helemaal af te katten en die ranzige bitch-belgjes van hem helemaal de grond in te boren.
Gewoon eens ongenuanceerd de waarheid zeggen.
Waarom niet?
Ik zou toch niets meer te verliezen hebben, mijn lot stond al vast toen ik immuniteit verloor.
Ach, ik verheug me wel op volgende week. Het moet het kamp-Carl niet echt een voldaan gevoel geven om te beseffen dat ze met vier half doden over zijn gebleven, en dat er niemand meer is waar de negatieve energie op gericht kan worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef Hilary het volgende:
Ester eruit echt jammer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |