hm ik zou eerder heel stoer gaan melden dat ik "dit niet hoef te pikken"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Wup het volgende:
terugblaffen had ook niet erg geholpen vrees ik
ik was echt na al 5 minuten jankend in een hoekje gekropen....
en daarom zo interessant, dat lekker van een afstandje analyseren enzoquote:die groepsprocessen blijven onbegrijpelijk....
ik snap nooit dat ze brieven verkiezen boven voedsel enzo.....quote:aha, ik krijg altijd de onbedwingbare behoefte om met dingen naar de tv te gaan gooien als ze telfoontjes of brieven enzo krijgen dus dan schakel ik snel weg.
maar nu mag Esther wegens geweldig gedrag via een achterdeurtje weer terug....ah johquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
hm ik zou eerder heel stoer gaan melden dat ik "dit niet hoef te pikken"
om dán alsnog stiekem in een hoekje te gaan huilen
een groot bek opzetten zou niet geholpen hebben,
maar een beetje grenzen aangeven had geen kwaad gekunt
oh jah, ik vind het trouwens een heerlijk ER jaar, beter dan voorgaande 2 versiesquote:en daarom zo interessant, dat lekker van een afstandje analyseren enzo
ja er zat zelfs nog zo een triest kuiken in dat in de eerste aflevering al jankend afdroopquote:ik snap nooit dat ze brieven verkiezen boven voedsel enzo.....
en bellen maakt het alleen maar moeilijker [en trouwens, wat is nou 1,5 maand...]
Die van Emma snap ik welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Ik snap sowieso de screening van Wim, Meredith en Emma niet zo. Alle drie Belgen, ongeveer even oud en even slap. Dat er 1 zo type bijzit okay, maar 3 is wel erg veel...
Komt er dit jaar weer een interview met EP? Denk dat deze editie wel weer voor genoeg inspiratie heft gezorgd voor een aantal vragen..
Zeker, maar ik ben heel erg bang voor het volgende:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat kan nog leuk worden, Carl die helemaal weggepest gaat worden; heerlijk!
Esther zei volgens mij dat ze op een gegeven moment wel een paar woorden met Marnix heeft kunnen wisselen, en dat ze toen gezegd had dat ze niet goed in de groep lag. En vijf van de zeven leden hebben Esther inderdaad niet meegemaakt, maar één van die vijf heeft wel Carl en John meegemaakt, namelijk Elbert. Het was dus niet zo vreemd dat hij juist vooropging bij het 'moreel ondersteunen' van Esther.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef Bus watcher het volgende:
In Kamp Zuid voelden Wim, Meredith en Marleen zich zwak. Desondanks heeft Carl Esther uitgedaagd en hebben alle vier de Belgen haar weggestemd. Ik denk dat de belangrijkste reden inmiddels was dat ze zelf inzagen dat ze Esther niet fair behandeld hadden en dat ze wilden voorkomen dat Esther na de samensmelting haar verhaal zou kunnen doen. Als ik het goed begrijp is er nauwelijks contact geweest tussen de kampen, Marnix zei o.a. dat hij graag een gesprekje met Esther had gehad, dus ik begrijp niet helemaal waarom Kamp Noord zo pro Esther was. Vijf van de zeven leden hebben haar immers niet meegemaakt. Carl begreep het ook niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat iemand Kamp Noord nadere informatie heeft gegeven, bijvoorbeeld een cameraman.
Hier vrees ik ook voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ben heel erg bang voor het volgende:
Annita, Carl en Marleen mogen Elbert niet.
Wim, Meredith en Emma mogen Fleur niet.
Emma, Wim en Meredith zijn close met Carl, Annita en Marleen.
Die zes gaan hoogstwaarschijnlijk samenspannen tegen Elbert, Fleur en ook Douwe. Marnix kan daar ook nog wel eens last van gaan krijgen. Die Belgen zijn in ruime meerderheid...
Ik heb alleen geen idee waar Maxime in dit geheel past.
Als ze wel eerst de zwaksten uitstemmen gaat denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef KELDER het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat douwe t ook niet zo lang meer gaat volhouden, als zometeen de individuele proeven komen kan douwe wel eens last gaan hebben van zn mindere fysiek, want ook bij de vorige proef weer was hij verre weg de zwakste schakel, hij sjokte er maar wat achteraan, nou worden uiteraard niet altijd de zwaksten weggestemd (taktisch stemmen, irritanto's wegstemmen...), maar t kan wel tegen hem gaan werken
Hier ben ik weer niet zo bang voor. Zeker Wim en Meredith zijn niet zo heel close met Carl, maar volgen gewoon de (op dat moment) figuurlijke leider van de groep. Op het moment van de samensmelting is Carl dat niet meer. Wanneer de rest van de groep Carl begint weg te treiteren, zullen hun met zijn 2tjes mooi mee doen. Ook Anita en Marleen zijn niet bijzonder close met Carl en zullen hem ook laten vallen wanneer het hen uitkomt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier vrees ik ook voor
Dat er straks een groep is met Annita, Marleen, Carl, Wim, Meredith en Emma
Ik hoop maar dat er voor de samensmelting een aantal van deze slappelingen afvallen.
Ik hoop ut....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:25 schreef Nuna het volgende:
Misschien is er nog een sprankeltje hoop dat Esther weer terugkomtTijdens het voorstukje lieten ze de samensmelting al een beetje zien. Maar er zat nog wel een addertje onder het gras. Esther?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |