abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:26:52 #271
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31174699
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef weathergirl het volgende:
hoe kan Esther nog zo sterk zijn en zij allemaal omvallen van de honger? Dat klopt natuurlijk niet...
dat heet "karakter"
pi_31174965
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
ga adoreren.... daar ben je dan rijkelijk laat mee
dat lieve, dat was juist haar "probleem", ze had véél eerder haar smoel moeten opentrekken
maar desondanks vond ik haar geweldig, ze heeft vanaf begin af aan alleen maar moeten incasseren,
maar heeft niet opgegeven en was tot het einde aan toe sterk.... petje af
terugblaffen had ook niet erg geholpen vrees ik
ik was echt na al 5 minuten jankend in een hoekje gekropen....
die groepsprocessen blijven onbegrijpelijk....
maar hoe zij alles onderging , hulde....
quote:
mja Wim en Meredith, da's lood om oud ijzer
ze zouden uberhaupt geen 20-minners mogen laten meedoen
minus Carl is er ook echt helemaal niemand in dat hele kamp Zuid die ook maar iets kon presteren qua proeven
quote:
je wou zeggen dat er meer van zijn?! hoe is het mogelijk
hij heeft wel grappige opmerkingen en ik vind het wel tof dat ie zo crea is enzo
maar het is het wel een beetje een vies mannetje... ik zie hem niet echt als Robinson
ik zal je de details besparen maar dat vieze mannetje stempel klopt behoorlijk..
quote:
ja zij is dat Haagse grietje...
ik vind haar nu minder dom overkomen dan in het begin maar slagingskansen zijn natuurlijk 0
ben geen fan, maar kan haar nuchtere opmerkingen wel waarderen
en zoals met dat telefoontje, over dat overbehaard zijn, da's gewoon "onze" humor hier
aha, ik krijg altijd de onbedwingbare behoefte om met dingen naar de tv te gaan gooien als ze telfoontjes of brieven enzo krijgen dus dan schakel ik snel weg.

ik vond Fleur in het begin in het jongerenkamp trouwens wel leuk [ toen Maxime als een soort nep Bjorn-volgeling de scepter zwaaide], sinds de nieuwe kampen is ze een beetje onzichtbaar
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:04:02 #273
521 ruby
Hell yeah!
pi_31175835
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Ik snap sowieso de screening van Wim, Meredith en Emma niet zo. Alle drie Belgen, ongeveer even oud en even slap. Dat er 1 zo type bijzit okay, maar 3 is wel erg veel...
Blijkbaar waren ze op zoek naar meerdere losers, dus vandaar deze keuze.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31175851
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:

[..]

dat heet "karakter"
Precies, dat bedoel ik dus!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:07:11 #275
521 ruby
Hell yeah!
pi_31175931
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Wup het volgende:
ik zal je de details besparen maar dat vieze mannetje stempel klopt behoorlijk..
Wij zijn altijd in voor roddels hoor.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31176692
Die luxe (bellen, leuke etentjes enz) hoeft van mij ook niet, laten ze het maar mooi puur houden. Wel levert die luxe weer spanningen op in het andere kamp, dat is de insteek natuurlijk om dat luxe gedoe erin te houden.
That's all folks!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:44:19 #277
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31177002
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef Wup het volgende:
terugblaffen had ook niet erg geholpen vrees ik
ik was echt na al 5 minuten jankend in een hoekje gekropen....
hm ik zou eerder heel stoer gaan melden dat ik "dit niet hoef te pikken"
om dán alsnog stiekem in een hoekje te gaan huilen
een groot bek opzetten zou niet geholpen hebben,
maar een beetje grenzen aangeven had geen kwaad gekunt
quote:
die groepsprocessen blijven onbegrijpelijk....
en daarom zo interessant, dat lekker van een afstandje analyseren enzo
quote:
aha, ik krijg altijd de onbedwingbare behoefte om met dingen naar de tv te gaan gooien als ze telfoontjes of brieven enzo krijgen dus dan schakel ik snel weg.
ik snap nooit dat ze brieven verkiezen boven voedsel enzo.....
en bellen maakt het alleen maar moeilijker [en trouwens, wat is nou 1,5 maand...]
pi_31177768
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
hm ik zou eerder heel stoer gaan melden dat ik "dit niet hoef te pikken"
om dán alsnog stiekem in een hoekje te gaan huilen
een groot bek opzetten zou niet geholpen hebben,
maar een beetje grenzen aangeven had geen kwaad gekunt
maar nu mag Esther wegens geweldig gedrag via een achterdeurtje weer terug....ah joh
quote:
en daarom zo interessant, dat lekker van een afstandje analyseren enzo
oh jah, ik vind het trouwens een heerlijk ER jaar, beter dan voorgaande 2 versies
onder voorbehoud uiteraard: tot nu toe dus
quote:
ik snap nooit dat ze brieven verkiezen boven voedsel enzo.....
en bellen maakt het alleen maar moeilijker [en trouwens, wat is nou 1,5 maand...]
ja er zat zelfs nog zo een triest kuiken in dat in de eerste aflevering al jankend afdroop
dat vind ik toch een casting fout,
en dat geldt ook voor mensen met jonge kinderen... die gaan vroeger of later ook altijd jammeren
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:26:34 #279
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_31178203
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Ik snap sowieso de screening van Wim, Meredith en Emma niet zo. Alle drie Belgen, ongeveer even oud en even slap. Dat er 1 zo type bijzit okay, maar 3 is wel erg veel...

Komt er dit jaar weer een interview met EP? Denk dat deze editie wel weer voor genoeg inspiratie heft gezorgd voor een aantal vragen. .
Die van Emma snap ik wel

+ dat geile accentje van haar
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:42:12 #280
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31178645
Pffffft, die Carl is ook echt dom zeg... Met zn: we willen geen leider, we willen gelijkheid.. En dan zelf leider worden met immuniteit en al

Klote dat Esther eruit is, ik zou het leuk vinden als ze nog even naar het andere kamp mag zodat ze ook nog een paar leuke dagen kan hebben.

En die Carl moet er gewoon gelijk uit na de samensmelting
Of beter nog: hopen dat hij de samensmelting niet eens haalt
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:11:19 #281
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31179394
het zou prachtig zijn als de overgebleven eilandgasten straks, bij de samensmelting,
aan komen varen en Esther zou daar op het strand staan.....
klaar om met kamp Marnix al die sukkels weg te stemmen.....
maar ik vrees dat het wishfull thinking is

was geweldig trouwens om te zien:
die vier Belgjes die ineens doodsbang zijn, omdat Esther vrienden blijkt te hebben
pi_31180390
Tss, Wim zie je nooit en nu zie je hem een keer in beeld pratend, is die fysiek niet meer in orde. Mietje. Hadden ze maar niet zoveel moeten vreten. Eingelijk had Esther gewoon al hun eten in 1x op moeten eten.
pi_31180650
Ik denk dat Carl Esther er ook uit heeft gewerkt, om al vast van een concurent af te zijn. Het zal hem alleen niet in dank afgenomen worden. Na de samensmelting zal hij er wel snel uitliggen.
En dat die jonge kamp zuiders zo slapjes zijn is wel logisch, want het oude jongerenkamp heeft het qua eten al minder gehad dan het ouderenkamp. En nu is het helemaal een chaos in kamp zuid en is het eten helemaal niet geregeld.

Ik zou liever op noord zitten
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:21:07 #284
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_31181151
Esther is veel te aardig. Ze had onmiddelijk na de proef en nog voor de eilandraad eruit moeten stappen. Dan naait ze tenminste nog 1 van die stumperts keihard terug. Ik hoop dat die 3 volledig buiten de groep gaan vallen daar. Ik ben alleen een beetje bang voor Wim en Meredith, aangezien die al zo goed bevriend waren met Emma. Met Carl is het hopelijk wel snel gebeurd.

Nu ga ik trouwens ook Elberts rol in het vorige kamp anders bekijken. In het nieuwe kamp blinkt hij echt uit in sociaal gedrag en goedheid, terwijl hij in het andere kamp gewoon eigenlijk weggetreiterd werd door eerst Carl en later ook John. Nu blijkt wel dat die 2 eigenlijk de rotte appels zijn.

Gelukkig kan ik me troosten met de gedachte dat Carl er weldra ook uitligt.
//geen commentaar...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:25:32 #285
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31181280
ik snap al die blijheid om Elbert niet zo goed
vind hem er zowel positief als negatief niet uit springen, en dus maar zozo
pi_31184586
Ik verheug met op de confrontatie tussen o.a. Marnix en Carl.
Marnix moet bijna wel een hekel hebben aan Carl, hij heeft immers lang met Esther opgetrokken; het waren echt maatjes (logisch als je met z'n tweeen bent, maar toch).

En Douwe en Carl, en natuurlijk Elbert die vol walging was over Carl en John.

Dat kan nog leuk worden, Carl die helemaal weggepest gaat worden; heerlijk!
٩๏̯͡๏)۶
pi_31184790
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat kan nog leuk worden, Carl die helemaal weggepest gaat worden; heerlijk!
Zeker, maar ik ben heel erg bang voor het volgende:
Annita, Carl en Marleen mogen Elbert niet.
Wim, Meredith en Emma mogen Fleur niet.
Emma, Wim en Meredith zijn close met Carl, Annita en Marleen.
Die zes gaan hoogstwaarschijnlijk samenspannen tegen Elbert, Fleur en ook Douwe. Marnix kan daar ook nog wel eens last van gaan krijgen. Die Belgen zijn in ruime meerderheid...
Ik heb alleen geen idee waar Maxime in dit geheel past.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:39:31 #288
593 sjak
Juffie Bloem
pi_31185428
Ik kan me voorstellen dat de mensen in kamp zuid niet op elkaar stemmen, ze hebben het zo goed samen. Dus pas later (als Carl en consorten) eruit zijn dan gaat het belgie nederland verhaal spelen, gok ik.
Lekker douchen!
pi_31191781
Net de aflevering online bekeken.

Wat is die Esther een sterke vrouw. Blijft positief. Ook tegen EP legt ze het netjes uit en normale worden. Zonder echt iemand te beledigen.

Ze verlaagd zichzelf iig niet naar het niveau van Carl en John.

Ik vond het een emotioneel moment toen Elbert zijn dochter of zoontje sprak. Zo'n beer van een vent en met een zakdoekje in zijn hand aan de telefoon.
(gebruikte ze trouwens nou een gewone nokia? )

En veel muziek komt trouwens ook van de soundtrack van "the rock" en hoorde dat er ook nummers van "kingdom of heaven" zijn gebruikt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31196972
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef Bus watcher het volgende:

In Kamp Zuid voelden Wim, Meredith en Marleen zich zwak. Desondanks heeft Carl Esther uitgedaagd en hebben alle vier de Belgen haar weggestemd. Ik denk dat de belangrijkste reden inmiddels was dat ze zelf inzagen dat ze Esther niet fair behandeld hadden en dat ze wilden voorkomen dat Esther na de samensmelting haar verhaal zou kunnen doen. Als ik het goed begrijp is er nauwelijks contact geweest tussen de kampen, Marnix zei o.a. dat hij graag een gesprekje met Esther had gehad, dus ik begrijp niet helemaal waarom Kamp Noord zo pro Esther was. Vijf van de zeven leden hebben haar immers niet meegemaakt. Carl begreep het ook niet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat iemand Kamp Noord nadere informatie heeft gegeven, bijvoorbeeld een cameraman.
Esther zei volgens mij dat ze op een gegeven moment wel een paar woorden met Marnix heeft kunnen wisselen, en dat ze toen gezegd had dat ze niet goed in de groep lag. En vijf van de zeven leden hebben Esther inderdaad niet meegemaakt, maar één van die vijf heeft wel Carl en John meegemaakt, namelijk Elbert. Het was dus niet zo vreemd dat hij juist vooropging bij het 'moreel ondersteunen' van Esther.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:58:35 #291
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_31200199
ik denk eerlijk gezegd dat douwe t ook niet zo lang meer gaat volhouden, als zometeen de individuele proeven komen kan douwe wel eens last gaan hebben van zn mindere fysiek, want ook bij de vorige proef weer was hij verre weg de zwakste schakel, hij sjokte er maar wat achteraan, nou worden uiteraard niet altijd de zwaksten weggestemd (taktisch stemmen, irritanto's wegstemmen...), maar t kan wel tegen hem gaan werken
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_31202005
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Zeker, maar ik ben heel erg bang voor het volgende:
Annita, Carl en Marleen mogen Elbert niet.
Wim, Meredith en Emma mogen Fleur niet.
Emma, Wim en Meredith zijn close met Carl, Annita en Marleen.
Die zes gaan hoogstwaarschijnlijk samenspannen tegen Elbert, Fleur en ook Douwe. Marnix kan daar ook nog wel eens last van gaan krijgen. Die Belgen zijn in ruime meerderheid...
Ik heb alleen geen idee waar Maxime in dit geheel past.
Hier vrees ik ook voor
Dat er straks een groep is met Annita, Marleen, Carl, Wim, Meredith en Emma
Ik hoop maar dat er voor de samensmelting een aantal van deze slappelingen afvallen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_31202032
Zo, het is verschrikkelijk jammer dat Esther weg is, maar het maakt wel dat ik onwijs benieuwd ben naar de samensmelting!
Hoe zal het nu verder gaan? Wie gaat er nu oorlog krijgen met wie? Daar zijn zoveel verschillende theorien over, geweldig!
Spoilers!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:16:24 #294
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31202230
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef KELDER het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat douwe t ook niet zo lang meer gaat volhouden, als zometeen de individuele proeven komen kan douwe wel eens last gaan hebben van zn mindere fysiek, want ook bij de vorige proef weer was hij verre weg de zwakste schakel, hij sjokte er maar wat achteraan, nou worden uiteraard niet altijd de zwaksten weggestemd (taktisch stemmen, irritanto's wegstemmen...), maar t kan wel tegen hem gaan werken
Als ze wel eerst de zwaksten uitstemmen gaat denk ik Wim weg.. die had natuurlijk deze eilandraad al eruit gestemd moeten worden want hij was superzwak, ware het niet dat Carl zonodig Esther eruit moest hebben.. Als Wim eruit is zijn er dus nog maar 3 over van dat kamp na de samensmelting en ik denk dat het (gelukkige en sterke) andere kamp dan die 3 ook snel weg zal stemmen zodat ze met zn allen overblijven.

Zoals Fleur al zei dus.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:53:23 #295
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_31206649
als douwe (onze held) maar door die proef heenkomt om zo bij de samensmelting te "geraken".
pi_31207583
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hier vrees ik ook voor
Dat er straks een groep is met Annita, Marleen, Carl, Wim, Meredith en Emma
Ik hoop maar dat er voor de samensmelting een aantal van deze slappelingen afvallen.
Hier ben ik weer niet zo bang voor. Zeker Wim en Meredith zijn niet zo heel close met Carl, maar volgen gewoon de (op dat moment) figuurlijke leider van de groep. Op het moment van de samensmelting is Carl dat niet meer. Wanneer de rest van de groep Carl begint weg te treiteren, zullen hun met zijn 2tjes mooi mee doen. Ook Anita en Marleen zijn niet bijzonder close met Carl en zullen hem ook laten vallen wanneer het hen uitkomt.

Op het oude eiland hadden Carl en John de grootste bek en was Esther een makkelijk slachtoffer. Na de samensmelting is Carl het makkelijke slachtoffer en zullen zijn oude kampgenoten in de gratie willen raken bij de anderen. En het slachtofferen van Carl is daar een makkelijke manier voor.
//geen commentaar...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:48:53 #297
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_31209842
douwe
The more debt, the better
pi_31210804
Misschien is er nog een sprankeltje hoop dat Esther weer terugkomt Tijdens het voorstukje lieten ze de samensmelting al een beetje zien. Maar er zat nog wel een addertje onder het gras. Esther?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:29:08 #299
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_31210911
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:25 schreef Nuna het volgende:
Misschien is er nog een sprankeltje hoop dat Esther weer terugkomt Tijdens het voorstukje lieten ze de samensmelting al een beetje zien. Maar er zat nog wel een addertje onder het gras. Esther?
Ik hoop ut....
Great minds think like me...
pi_31222003
Je kunt veel over Esther (Jacobs) vinden op internet trouwens. Zij is marketing consultant en oa bedenkster van de "coins for care" aktie ten tijde van de overgang gulden/euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')